Autor bestsellera "Drive. W pełni świeże spojrzenie na motywację" pokazuje zaskakującą – a także nieprzewidzianie przydatną – nową książkę, w której przedstawia analizę miejsca sprzedaży w naszym życiu.
Czy nam się to podoba, czy nie, teraz wszyscy jesteśmy sprzedawcami. Czy to jako pracownicy, którzy przekonują kolegów do nowego pomysłu, czy to jako przedsiębiorcy, którzy nakłaniają inwestorów do lokowania kapitału, czy jako rodzice albo nauczyciele, którzy zachęcają dzieci do nauki, cały czas staramy się wpływać na innych ludzi.
"Jak być korzystnym sprzedawcą" oferuje nowe spojrzenie na sztukę sprzedaży i jej nauczanie. Podobnie jak w książce "Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację" Daniel H. Pink czerpie z bogatej skarbnicy nauk społecznych, opierając na nich swoje – niejednokrotnie sprzeczne z intuicją – spostrzeżenia. Odkrywa trzy filary podejścia sprawnego sprzedawcy (zastępujące obowiązującą niegdyś zasadę „za każdym razem finalizuj transakcję"), wyjaśnia, dlaczego ekstrawertycy wcale nie są najkorzystniejszymi sprzedawcami, i prezentuje,wyróznionie ludziom sposobu działania nieraz więcej znaczy, niżeli zmiana ich sposobu myślenia.
podczas wywodu Pink opisuje sześć rodzajów prezentacji, które zastąpiły prezentację umieszczaną w windzie, trzy zasady ulepszonego rozumienia sposobu widzenia drugiej osoby, pięć sposobów tworzenia przekazu, które czynią go czytelniejszym i bardziej przekonującym,, a także sporo innych poręcznych spraw. W rezultacie powstała wnikliwa i zastosowaneczna książka, która zmienia twój sposób widzenia świata i przekształca zachowanie w pracy, szkole i domu.
Podtytuł: Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi
Tytuł oryginału: To sell is human
ISBN: 9788363773762
Kod paskowy: 9788363773762
Autorzy: Pink Daniel H.
Tłumaczenie: Tiropolski Witold
Rok wydania: 2014
Kod wydawcy: 21384
Miejscowość: Warszawa
liczba stron: 296
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
PKWiU: 58.11.1
Format: 14.5x22.5cm
Głębokość (mm): 20
Waga: 0.43
Język oryginału: angielski
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka