Oto przewodnik asygnowany dla liderów i menedżerów, którzy szukają recept na to, jak wytwarzać autentyczne relacje w swej organizacji w czasach nacechowanych niepewnością, płynnością i rezygnacją z bezpośrednich kontaktów na rzecz spotkań online. Lider wystarczająco dobry łączy perspektywę naukową i praktyczną, proponuje szereg narzędzi i rozwiązań gotowych do tego, aby od razu wdrożyć je we własnej firmie.
W książce wynajdziesz relacje z placu boju, doświadczenia organizacji, które zostały zmuszone do działania w przypadku kryzysu i sobie z nim poradziły - dzięki konkretnym zachowaniom, odpowiednim sposobom komunikacji i skierowanemu we właściwą stronę myśleniu liderów. Autorzy, psycholog i socjolog organizacji i lider i dyrektor zarządzający, odsłonią przed Tobą kluczowe paradoksy biznesowego przywództwa i wskażą, jak się od nich uwolnić, aby stać się liderem skutecznym. Wystarczająco korzystnym w złych czasach niepewności. A to niezwykle dużo.
Uwaga! Wskazówki zawarte w poradniku można użyć równocześnie w nieznacznym biznesie, jak i w start-upach i międzynarodowych korporacjach!