Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy także inaczej.
Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Produktywnie informują.
Dowiesz się z niej:
Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
Jak pisać sprawnie i dostępnie dla odbiorcy
Jakie są solidne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady produktywnych tekstów reklamowych
Tytuł Jak pisać, by chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting Autor Artur Jabłoński Wydawnictwo One Press EAN 9788328391826 ISBN 9788328391826 Kategoria Poradniki\Rozwój osobisty liczba stron 168 Rok wydania 2022 Oprawa Miękka Wydanie 1