Brak satysfakcji z wykonywanej pracy wpływa nie tylko na los jednostek, lecz także na los całych firm. Niezadowolenie pracowników przekłada się bezpośrednio na sprawność, rotację kadr i morale, co w końcu musi odbić się na kondycji finansowej przedsiębiorstwa. Remedium jest na wyciągnięcie ręki,mało kto po nie sięga. W swej szóstej i najmocniej oczekiwanej opowieści autor bestsellerów z listy „New York Timesa”, Patrick Lencioni, demonstruje bezprecedensowy, a jednak bardzo prosty model działania, który umożliwia uzyskanie satysfakcji z każdej pracy.
Lencioni demonstruje istotnie niebanalną opowieść o Brianie Baileyu, przedwcześnie emerytowanym menedżerze, który poszukuje sensu w swej karierze i życiu. Poprzez kolekcję zaskakujących wydarzeń odkrywa trzy uniwersalne przyczyny nieszczęścia i frustracji w pracy oraz narzędzia zezwalające je pokonać. Brian musi stawić czoła rozmaitym aspektom własnej osobowości, a także osobowości innych ludzi, które powodują, że brak poczucia szczęścia w pracy jest zjawiskiem tak powszechnym w wielu organizacjach.
Bez względu na to, czy jesteś kierownikiem, który chce zapewnić firmie kulturową przewagę konkurencyjną, menedżerem próbującym zaangażować i zmotywować swoich pracowników, czy także pracownikiem poszukującym spełnienia w pracy, niniejsza książka zapewni ci natychmiastową ulgę i nadzieję.
***
PATRICK M. LENCIONI jest założycielem The Table Group, marki konsultingowej specjalizującej się w rozwoju zespołów kierowniczych i promowaniu zdrowia organizacyjnego. Jako konsultant i uznany mówca współpracował z tysiącami kierowników wyższego szczebla, jednocześnie w przedsiębiorstwach z listy Fortune 500 i inicjujących działalność firmach wysokich technologii, jak i uniwersytetach i firmach rodzaju non profit. Lencioni jest autorem sześciu książek, w tym także bestsellera z listy „New York Timesa” – Pięć dysfunkcji pracy zespołowej.