Missisipi w roku 2050 to toksyczny ściek wypływający wprost z wnętrza Molocha. Rzeka i ziemie w jej sąsiedztwie skryte w trujących oparach są znane jako Pas Śmierci albo wylęgarnia mutantów. Wojownicy z Missisipi, odziani w płaszcze i maski gazowe, przynoszą najgorsze choroby i trucizny.Główną zaletą armii jest możliwość konkretnego zatrucia Jadem wrogiego Sztabu, a także krzyżowania planów przeciwnika, duża niepodatność na ataki oraz zdolność omijania obrony przeciwnika.
Wadą armii jest nieznaczna siła ataków, śladowa liczba jednostek walczących, brak pancerzy i wytrzymałości na nich i słaba mobilność.Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX (edycja 3.0).
Zawartość pudełka:- 35 wyraźników armii- istotniki ran, frakcji, sieci- woreczek strunowy- instrukcjaLiczba graczy: 2 - 4Wiek: 13+Czas rozgrywki: około 30 minut