Neuroshima HEX 3.0: Iron Gang Ryk silników motorów przecina ciszę nocy. W twoją stronę zbliżają się tumany kurzu, wzniecanego setkami rozgrzanych opon. Łańcuchy z głośnym brzdękiem szurają po spękanej szosie.
Za nimi biegną ciężko opancerzeni wojownicy, dzierżący pordzewiałe pałki, młoty i wyrzutnie sieci.
Najpierw ci pierwsi zagonią cię w ślepy zaułek niczym stado baranków, a potem ci drudzy dopadną i rozniosą na strzępy. Jeśli choćby zdołasz pokonać któregoś z nich, zaraz kilku kolejnych wskoczy na jego miejsce.
W twoją stronę pędzi śmierć. Możesz próbować uciekać, ale prędzej czy później wpadniesz w ich sidła. To nie zwykli gangersi, to łowcy, którzy sztukę polowania z żelaznego rumaka doprowadzili do perfekcji.
Zasady armii IRON GANGrównocześnie sztab, jak i pewne jednostki armii posiadają cechę Łańcuch, którą można aktywować poza bitwą. Łańcuch rozpina się pomiędzy dwoma ustawionymi w linii prostej żetonami, dzięki temu ich ataki mogą trafiać w dowolną jednostkę na tej linii.
powoduje to, iż ustawienie sztabu jest szalenie wyraźne chcesz zapleść jak największą sieć, a może użyć ją defensywnie, niczym pająk, który zwabia swoje ofiary w pajęczynę?
Łańcuchy na motorachJedną z ciekawszych jednostek armii jest laska na motorze, która nie dość, iż ma pancerz, ruch i Łańcuch, to jeszcze jest traktowana jako moduł, który powiększa sąsiadom inicjatywę.
Łańcuchy i sieciSzczególną zdolnością tej armii jest też możliwość wystrzeliwania dystansowych sieci. Specjalna jednostka strzelca wyposażona jest w cechę, która nie tylko zezwala na sieciowanie jednego przeciwnika na turę, to jeszcze w zasięgu. Problem z tym, iż nie jest to bardzo trwała sieć. Szarpiąc i tnąc można się z niej dość prosto wyrwać ta tymczasowa sieć schodzi zawsze po bitwie.
Ale to nie jedyna cecha tego sieciowego snajpera. Jest ona prawdziwym graczem zespołowym, gdyż wspiera swych towarzyszy niczym medyk lecz nie musi stać przy bronionej jednostce. Krótko mówiąc jest medykiem z zasięgiem na całą planszę.
Reakcja łańcuchowaInnym ciekawym dodatkiem jest fanatyczny wojownik, który szybki atak skierowany tylko w jedną stronę, lecz gdy ginie, potrafi eksplodować niczym Klaun.
Poza tym armia wyposażona jest również w Podwójny Ruch na żetonie natychmiastowym. Niczego innego nie można się spodziewać po bandzie zadziornych rycerzy szos.