Zdjęcia problemy wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw, AZ#BBAE4737EB/DL-ebwm/mobi
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Problemy wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw, AZ#BBAE4737EB/DL-ebwm/mobi (Wydawnictwo Naukowe PWN)
Do kupienia w: Marka: Wydawnictwo Naukowe PWN
53,41 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Problemy wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-18448-3 Rok wydania 2015 Warszawa Wydanie 1 ilość stron 226 Format mobi, epub...
Proponowany w naszejporownywarce cen towar problemy wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw, AZ#BBAE4737EB/DL-ebwm/mobi jest dostępny w TaniaKsiazka.pl w atrakcyjnej cenie wynoszącej 53,41 zł. Promocja ta stanowi efekt dogłębnej analizy ogromnej ilości hurtowni oraz sklepów w bazie danych.
Podstawowe cechy
ISBN
9788301184483
Autor
Kazimierz zieliński
Sprawdź promocyjne oferty na problemy wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw, AZ#BBAE4737EB/DL-ebwm/mobi
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na problemy wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw, AZ#BBAE4737EB/DL-ebwm/mobi jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
problemy wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw, AZ#BBAE4737EB/DL-ebwm/mobi (sklep TaniaKsiazka.pl)
53,41 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane o dostępności produktów i zmianach cen wykorzystane w naszym rankingu pobierane są niemal w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Tytuł Problemy wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-18448-3 Rok wydania 2015 Warszawa Wydanie 1 liczba stron 226 Format mobi, epub Spis treści WSTĘP 9 ROZDZIAŁ 1. Modelowanie międzynarodowej konkurencyjności przedsiębiorstwa w naukach ekonomicznych(Krzysztof Wach) 13 1.1. Wprowadzenie 13 1.2. Konkurencja i konkurencyjność w naukach ekonomicznych 13 1.3. Modelowanie konkurencyjności przedsiębiorstwa 18 1.4. Swoistość mikrokonkurencyjności międzynarodowej 25 1.5. Wybrane modele międzynarodowej konkurencyjności przedsiębiorstwa 28 1.6. Podsumowanie 32 ROZDZIAŁ 2. Konkurencyjność modeli biznesu w rozmiarze międzynarodowym. Kontekst polskich i chińskich przedsiębiorstw(Bogdan Rogoda) 34 2.1. Wprowadzenie 34 2.2. Model biznesu 35 2.3. Konkurencyjność i jej uwarunkowania w skali międzynarodowej 40 2.4. Nowoczesność modeli biznesu 48 2.5. Działalność badawczo-rozwojowa firm polskich i chińskich 51 2.6. Podsumowanie 57 ROZDZIAŁ 3. Kreatywność a konkurencyjność przedsiębiorstw(Małgorzata Kosała) 59 3.1. Wprowadzenie 59 3.2. Pojęcie kreatywności 59 3.3. Kreatywna gospodarka 62 3.4. Sektory kreatywne 64 3.5. Sektor gospodarki kreatywnej w Polsce 69 3.6. Podsumowanie 74 ROZDZIAŁ 4. Rola informatycznych systemów zarządzania w rozwoju przedsiębiorstwa i budowaniu pozycji konkurencyjnej(Marcin Piątkowski) 75 4.1. Wprowadzenie 75 4.2. System informacyjny a system informatyczny w rozwoju przedsiębiorstwa 76 4.3. Systemy informatyczne w zarządzaniu przedsiębiorstwem 79 4.4. Znaczenie systemów informatycznych w budowaniu pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa 82 4.5. Przedmiot i metodyka badań 87 4.6. Interpretacja wyników 90 4.6.1. Znaczenie systemów informatycznych w rozwoju przedsiębiorstw 90 4.6.2. Czynniki wpływające na rozwój i konkurencyjność przedsiębiorstw 93 4.6.3. Działania podejmowane na rzecz podniesienia poziomu konkurencyjności 100 4.7. Podsumowanie 102 ROZDZIAŁ 5. Inwestycje funduszy venture capital a konkurencyjność firm(Rafał Morawczyński) 104 5.1. Wprowadzenie 104 5.2. Uzasadnienie teoretyczne 105 5.3. Specyfika źródła informacji 115 5.4. Badania empiryczne 117 5.5. Podsumowanie 131 ROZDZIAŁ 6. Zjawisko unikania rejestracji kosztów i rezultatów działalności przedsiębiorstw a konkurencyjność. Sektor minimalnych i przeciętnych przedsiębiorstw w świetle badań empirycznych(Izabela Czaja) 133 6.1. Wprowadzenie 133 6.2. Szara strefa i jej elementy na rynku 134 6.3. Zjawisko unikania rejestracji kosztów i rezultatów działalności przedsiębiorstw w opinii przedsiębiorców 139 6.4. Działalność gospodarcza nierejestrowana a konkurencyjność sektora małych i średnich przedsiębiorstw 146 6.5. Podsumowanie 153 ROZDZIAŁ 7. Czynniki modelujące konkurencyjność przedsiębiorstw społecznych(Agnieszka Żur) 156 7.1. Wprowadzenie 156 7.2. Definicje i charakterystyka przedsiębiorstw społecznych 157 7.3. Konkurencyjność organizacji 160 7.4. Determinanty konkurencyjności przedsiębiorstw społecznych 162 7.5. Konkurencyjność przedsiębiorstw społecznych w świetle teorii interesariuszy 164 7.6. Podsumowanie 169 ROZDZIAŁ 8. Czynniki przewagi konkurencyjnej ekoinnowacyjnych przedsiębiorstw(Maria Urbaniec) 171 8.1. Wprowadzenie 171 8.2. Istota i znaczenie konkurencyjności przedsiębiorstw 173 8.3. Ekoinnowacje jako źródło konkurencyjności przedsiębiorstw 176 8.4. Przewaga konkurencyjna przedsiębiorstw w wyniku ekoinnowacyjnych działań 180 8.5. Ekoinnowacje a przewaga konkurencyjna w świetle badań ankietowych 183 8.5.1. Metodologia badawcza 183 8.5.2. Wyniki badań empirycznych 185 8.6. Podsumowanie 188 ROZDZIAŁ 9. Determinanty osiągania oraz utrzymywania przewagi konkurencyjnej w sektorze fonograficznym(Zbigniew Michalik) 190 9.1. Wprowadzenie 190 9.2. Przewaga konkurencyjna a pozycjonowanie konkurencyjne 191 9.3. Czynniki umożliwiające osiągnięcie przewagi konkurencyjnej w sektorze fonograficznym 196 9.4. Podsumowanie 212 Literatura 214
Parametry
ISBN
9788301184483
Autor
Kazimierz zieliński
Wydawnictwo
Wydawnictwo naukowe pwn
Ilość stron
214
Rok wydania
2015
Kategoria
E-booki
Producent
Wydawnictwo Naukowe PWN
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Marek F.
21.11.2024
Utwórz razem z innymi użytkownikami zgraną wspólnotę - przesyłaj opinie komentarze i opinie
Jeżeli tylko miałeś szansę skorzystać z oferowanego problemy wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw, AZ#BBAE4737EB/DL-ebwm/mobi podeślij nam swoją subiektywną opinię i ocenę. Podaj jakie są Twoje odczucia z korzystania, czy jesteś usatysfakcjonowany z produktu, a także czy relacja cena / jakość jest dla Ciebie na satysfakcjonującym poziomie.