Zdjęcia ile gramatyki?, AZ#00641677EB/DL-ebwm/pdf

E-booki

Dostępność: Do kupienia

Ile gramatyki?, AZB/DL-ebwm/pdf (Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego)

EAN: 00641677 Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
11,16 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Tytuł Ile gramatyki? Podtytuł Wybieramy podręcznik do nauki języka niemieckiego Autor Katarzyna Malesa Język polski Wydawnictwo Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego ISBN 978-83-235-1234-9 Rok...

Proponowany w naszejporownywarce cen towar ile gramatyki?, AZ#00641677EB/DL-ebwm/pdf możesz nabyć w TaniaKsiazka.pl w naprawdę okazyjnej cenie wynoszącej 11,16 zł. Oferta ta stanowi efekt dogłębnej analizy kilkuset hurtowni i sklepów w bazie.

Podstawowe cechy

ISBN

9788323512349

Autor

Katarzyna malesa

Sprawdź promocyjne oferty na ile gramatyki?, AZ#00641677EB/DL-ebwm/pdf

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na ile gramatyki?, AZ#00641677EB/DL-ebwm/pdf jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

ile gramatyki?, AZ#00641677EB/DL-ebwm/pdf (sklep TaniaKsiazka.pl)

11,16 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Dane na temat dostępności produktu i cen zastosowane w powyższym rankingu zczytywane są w zasadzie bez opóźnień.

Pełny opis produktu

Tytuł Ile gramatyki? Podtytuł Wybieramy podręcznik do nauki języka niemieckiego Autor Katarzyna Malesa Język polski Wydawnictwo Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego ISBN 978-83-235-1234-9 Rok wydania 2009 Warszawa Wydanie 1 ilość stron 186 Format pdf Spis treści Wstęp 9 1. Pojęcie i definicja progresji materiału gramatycznego 12 2. Gramatyka i progresja materiału gramatycznego w ujęciu najróżniejszych metod nauczania – rys historyczny 18 2.1 Metoda gramatyczno-tłumaczeniowa 18 2.2 Metoda bezpośrednia 19 2.3 Metoda audiolingwalna 20 2.4 Metoda kognitywna 21 2.5 Metody alternatywne 21 2.6 Podejście komunikacyjne 23 2.7 Podejście integracyjno-selektywne 24 3. Podejście autonomizujące 25 3.1 Pojęcie osobistej kompetencji komunikacyjnej i uczeniowej 26 3.2 Strategie kompensacyjne 27 3.3 Strategie uczeniowe 28 3.4 Role nauczyciela i ucznia w podejściu autonomizującym 36 3.5 Nauczanie gramatyki a kształtowanie postaw autonomicznych 39 3.6 Rola samooceny ucznia w podejściu autonomizującym 40 4. Rola podręcznika w nauczaniu języka obcego 43 4.1 Rola podręcznika w podejściu autonomizującym 44 4.2 Materiał gramatyczny w podręczniku – sposób prezentacji i typy ćwiczeń 45 4.3 Rola podręcznika w kształtowaniu postaw autonomicznych uczniów 47 5. Metody badawcze 54 5.1 Hipotezy i narzędzia badawcze 54 5.2 Narzędzia badawcze i metoda pomiaru 55 5.3 Podobieństwa i różnice w układzie materiału gramatycznego w badanych podręcznikach 65 6. Kryteria pomiaru progresji materiału gramatycznego w podręcznikach do nauki języka niemieckiego 71 6.1 Rzeczowniki 71 6.2 Czasowniki 77 6.3 Przymiotniki 82 6.4 Liczebniki 83 6.5 Zestawienie kryteriów 84 7. Pomiar progresji materiału gramatycznego na przykładzie trzech podręczników do nauki języka niemieckiego 86 7.1 Progresja materiału gramatycznego w kategorii RZECZOWNIKI w podręczniku Themen neu 87 7.2 Progresja materiału gramatycznego w kategorii RZECZOWNIKI w podręczniku Delfin 89 7.3 Progresja materiału gramatycznego w kategorii RZECZOWNIKI w podręczniku Sowieso 90 7.4 Porównanie progresji materiału gramatycznego w kategorii RZECZOWNIKI – w podręcznikach: Themen neu, Delfin i Sowieso 92 7.5 Progresja materiału gramatycznego w kategorii CZASOWNIKI w podręczniku Themen neu 94 7.6 Progresja materiału gramatycznego w kategorii CZASOWNIKI w podręczniku Delfin 96 7.7 Progresja materiału gramatycznego w kategorii CZASOWNIKI w podręczniku Sowieso 98 7.8 Porównanie progresji materiału gramatycznego w kategorii CZASOWNIKI w podręcznikach: Themen neu, Delfin i Sowieso 99 7.9 Progresja materiału gramatycznego w kategorii PRZYMIOTNIKI w podręczniku Themen neu 101 7.10 Progresja materiału gramatycznego w kategorii PRZYMIOTNIKI w podręczniku Delfin 102 7.11 Progresja materiału gramatycznego w kategorii PRZYMIOTNIKI w podręczniku Sowieso 103 7.12 Porównanie progresji materiału gramatycznego w kategorii PRZYMIOTNIKI w podręcznikach: Themen neu, Delfin i Sowieso 105 7.13 Progresja materiału gramatycznego w kategorii LICZEBNIKI w podręczniku Themen neu 106 7.14 Progresja materiału gramatycznego w kategorii LICZEBNIKI w podręczniku Delfin 107 7.15 Progresja materiału gramatycznego w kategorii LICZEBNIKI w podręczniku Sowieso 108 7.16 Porównanie progresji materiału gramatycznego w kategorii LICZEBNIKI w podręcznikach: Themen neu, Delfin i Sowieso 109 7.17 Progresja materiału gramatycznego w podręczniku Themen neu – podsumowanie 110 7.18 Progresja materiału gramatycznego w podręczniku Delfin – podsumowanie 112 7.19 Progresja materiału gramatycznego w podręczniku Sowieso – podsumowanie 114 7.20 Progresja materiału gramatycznego w podręcznikach Themen neu, Delfin i Sowieso – podsumowanie – wykres słupkowy 116 7.21 Progresja materiału gramatycznego w podręcznikach Themen neu, Delfin i Sowieso – podsumowanie – wykres liniowy 117 7.22 Podsumowanie pomiaru progresji 119 8. Stopień sterowania ćwiczeń gramatycznych zawartych w podręczniku i ich znaczenie w podejściu autonomizującym 123 8.1 Stopień sterowania ćwiczeń gramatycznych w podręczniku Themen neu 126 8.2 Stopień sterowania ćwiczeń gramatycznych w podręczniku Delfin 132 8.3 Stopień sterowania ćwiczeń gramatycznych w podręczniku Sowieso 138 9. Organizacja cyklu uczenia się – wyniki przeprowadzonej ankiety i ich analiza 144 9.1 Motywacja uczniów: pytanie 1 – odpowiedzi uczniów i ich analiza 146 9.2 Kolejność uczenia się materiału gramatycznego: pytanie 2 – odpowiedzi uczniów i ich analiza 147 9.3 Samokontrola w uczeniu się: pytanie 3 – odpowiedzi uczniów i ich analiza 148 9.4 stosowanie strategii w wyjaśnianiu niezrozumiałych zagadnień: pytanie 4 – odpowiedzi uczniów i ich analiza 149 9.5 wykorzystywanie strategii wybiórczej uwagi: pytanie 5 – odpowiedzi uczniów i ich analiza 150 9.6 wykorzystywanie poszczególnych kognitywnych strategii uczeniowych: pytanie 6 – odpowiedzi uczniów i ich analiza 150 9.7 Monitorowanie wypowiedzi i samoocena: pytanie 7 – odpowiedzi uczniów i ich analiza 152 9.8 ulepszanie popełnionych błędów: pytanie 8 – odpowiedzi uczniów i ich analiza 152 9.9 Planowanie wypowiedzi: pytanie 9 – odpowiedzi uczniów i ich analiza 153 9.10 Organizacja czasu i miejsca uczenia się języka niemieckiego: pytanie 10 – odpowiedzi uczniów i ich analiza 154 9.11 liczba jednostek podręcznika: pytanie 11 – odpowiedzi uczniów i ich analiza 155 9.12 Powtórzenie materiałuw podręczniku: pytanie 12 – odpowiedzi uczniów i ich analiza 156 9.13 dane o strategiach w podręczniku: pytanie 13 – odpowiedzi uczniów i ich analiza 156 9.14 atuty podręcznika: pytanie 14 – odpowiedzi uczniów i ich analiza 157 9.15 Wady podręcznika: pytanie 15 – odpowiedzi uczniów i ich analiza 158 9.16 ergonomiczność podręcznika przy powtórzeniu materiału: pytanie 16 – odpowiedzi uczniów i ich analiza 159 9.17 Wyjaśnianie gramatyki w podręczniku: pytanie 17 – odpowiedzi uczniów i ich analiza 160 9.18 Gramatyka w podręczniku: pytanie 18 – odpowiedzi uczniów i ich analiza 160 9.19 Nauka gramatyki: pytanie 19 – odpowiedzi uczniów i ich analiza 161 9.20. Ćwiczenia gramatyczne: pytanie 20 – odpowiedzi uczniów i ich analiza 162 10. Wnioski z przeprowadzonych badań 163 10.1 Znaczenie pomiaru progresji materiału gramatycznego dla kształtowania postawy autonomicznej ucznia 166 10.2 Podręcznik a motywacja ucznia w kontekście autonomizacji 173 10.3 Relacja nauczyciel – uczeń w kontekście kształtowania postaw autonomicznych i realizacji materiału zawartego w podręczniku 173 11. Pomiar progresji materiału gramatycznego, kształtowanie postaw autonomicznych uczniów, e-learning – wzajemne powiązania i perspektywy badawcze 175 Zakończenie 178 Bibliografia 180

Parametry

ISBN

9788323512349

Autor

Katarzyna malesa

Wydawnictwo

Wydawnictwa uniwersytetu warszawskiego

Ilość stron

186

Rok wydania

2009

Kategoria

E-booki

Producent

Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Elżbieta C.
Elżbieta C.
26.11.2024
Czy chcesz podesłać nam opinię i recenzję o produkcie **producer
Jeśli udało Ci się skorzystać z proponowanego produktu ile gramatyki?, AZ#00641677EB/DL-ebwm/pdf wyślij do nas ocenę i opinię. Wskaż jakie są Twoje odczucia z użytkoania, czy nie żałujesz zakupu produktu oraz czy relacja jakości do ceny jest na satysfakcjonującym poziomie.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego Katalog druków xvi wieku w zbiorach biblioteki uniwersyteckiej w warszawie. tom 5: l-o, AZ#25426C87EB/DL-ebwm/pdf
Tom 5 Katalogu druków XVI wieku w zbiorach Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie obejmuje hasła od litery L do O. Mieści wykaz druków,...
Rekomendacja
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego Towards the conceptualization of the sphere of interpersonal relations in amharic Wydawnictwa uniwersytetu warszawskiego
Tytuł Towards the Conceptualization of the Sphere of Interpersonal Relations in Amharic Autor Ewa Wołk Język angielski Wydawnictwo Wydawnictwa...
Rekomendacja
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego Rozwój w warunkach pustynnych: oazy liwa w zjednoczonych emiratach arabskich Wydawnictwa uniwersytetu warszawskiego
Publikacja jest podsumowaniem badań rozwoju gospodarczego oaz Liwa, leżących na obszarach pustynnych w emiracie Abu Zabi. W kolejnych rozdziałach...
Rekomendacja
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego Antytrynitaryzm w pierwszej rzeczypospolitej w kontekście europejskim. tom x, AZ#A091067AEB/DL-ebwm/pdf
Tom demonstruje złożone relacje pomiędzy środowiskiem polskich antytrynitarzy (braci polskich zwanych arianami albo socynianami) a przedstawicielami...
Rekomendacja
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego ???????????????????????????????????????? / perspektywa dyskursywna w poezji lirycznej
Tytuł Дискурсивная перспектива в лирической поэзии / Perspektywa dyskursywna w poezji lirycznej Podtytuł Опыт жанровой грамматики / zarys...
Rekomendacja
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego Pracownia chemii ogólnej i analitycznej. skrypt dla studentów wydziału biologii uw Wydawnictwa uniwersytetu warszawskiego
Skrypt dla studentów Wydziału Biologii UW przygotowany przez pracowników Wydziału Chemii UW. Opisane w nim ćwiczenia obejmują analizę jakościową...
Rekomendacja
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego Spaghetti z ajwarem. translokalna codzienność muzułmanów w macedonii i we włoszech, 5A5E04DEEB
Tematem książki jest migracja zarobkowa macedońskojęzycznych muzułmanów z Macedonii do Włoch. Tytuł odzwierciedla zmiany, jakie zachodzą...
Rekomendacja
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego L'influence de la psychanalyse sur la critique littéraire en france (1914-1939)
Celem pracy jest prezentacja znacznego wpływu, jaki wywarła psychoanaliza na krytykę literacką we Francji w latach 1914-1939. Książka Justyny...
Rekomendacja
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego Obserwacje i pomiary astronomiczne dla studentów, uczniów i miłośników astronomii
Tytuł Obserwacje i pomiary astronomiczne dla studentów, uczniów i entuzjastów astronomii Autor Andrzej Branicki Język polski Wydawnictwo...
Rekomendacja
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego Polonistyczna glottodydaktyka kulturowa - interdyscyplinarność i modele przestrzenne Wydawnictwa uniwersytetu warszawskiego
Dydaktyka języka rodzimego jako obcego, będąca przedmiotem rozważań Autora, dotyczy specyficznego uwarunkowania w nauczaniu języków obcych,...
Rekomendacja
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego Wydawnictwa uniwersytetu warszawskiego Życie religijne tatarów na ziemiach wielkiego księstwa litewskiego w xvi-xix wieku
Tytuł Życie religijne Tatarów na ziemiach dużego Księstwa Litewskiego w XVI-XIX wieku Autor Artur Konopacki Język polski Wydawnictwo Wydawnictwa...
Rekomendacja
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego Wydawnictwa uniwersytetu warszawskiego Pracownia chemii ogólnej i analitycznej. skrypt dla studentów wydziału biologii uw
Tytuł Pracownia chemii ogólnej i analitycznej (2011, wyd. 2) Podtytuł Skrypt dla studentów Wydziału Biologii UW (dla Wydziału Chemii UW)...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego
Do sklepu Szczegóły

Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego

45,43 zł
Książka podejmuje tematy tabu o których na co dzień ludzie boją się głośno mówić. Pokazuje znane i mniej znane przykłady: obłudy, kłamstwa,...
Rekomendacja
Szydełko. zabawki Literat
Do sklepu Szczegóły

Szydełko. zabawki Literat

9,21 zł
Szydełkowanie to obecnie nad wyraz popularne hobby. Raduje się zainteresowaniem jednocześnie dziewczynek 7-8-letnich, jak i pań w każdym...
Rekomendacja
Tajemnice dworu sułtana. księga vii. hatidże
Do sklepu Szczegóły

Tajemnice dworu sułtana. księga vii. hatidże

20,00 zł
Żyli w dwóch różnorodnych światach… zespoliło ich przeznaczenie. Książka, która zainspirowała twórców serialu doskonałe stulecie. Ona jest...
Rekomendacja
Odlotowe gołębie łapią bandytów
Do sklepu Szczegóły

Odlotowe gołębie łapią bandytów

26,03 zł
ODLOTOWE GOŁĘBIE ŁAPIĄ BANDYTÓWKażdy prawdziwy gołąb da się pokroić za okruszki. Mniam! Mniam! Mniam! Lubicie frytki? Pizzę? Lody? Tym dla...
Rekomendacja
Harlequin Gorąco jak przed laty
Do sklepu Szczegóły

Harlequin Gorąco jak przed laty

8,98 zł
Przystojny, zmysłowy, bogaty, seksowny – oto popularny hokeista Jordan Serenghetti. Kontuzjowany trafia w ręce rehabilitantki Sery. Sera...
Rekomendacja
Kartkówki. edukacja polonistyczna i matematyczna. klasa 1 Literat
Tytuł Kartkówki. Edukacja polonistyczna i matematyczna. Klasa 1 Podtytuł Materiały edukacyjne Autor Beata Guzowska Język polski Wydawnictwo...
Rekomendacja
Wiatr przez dziurkę od klucza. mroczna wieża. tom 4.5
Roland z Gilead jest rewolwerowcem, jednym z nielicznych usiłujących utrzymać porządek w świecie rosnącego bezprawia, połączeniem błędnego...
Rekomendacja
Zasada równości stron w procesie cywilnym Wydawnictwo c.h beck
Niniejsza monografia poświęcona jest zasadzie równości stron w procesie cywilnym. Mimo iż zasada równości nie została sformułowana wprost...
Rekomendacja
Literat Pielęgnacja włosów w domu
Do sklepu Szczegóły

Literat Pielęgnacja włosów w domu

2,18 zł
Poradnik Pielęgnacja włosów w domu mieści mnóstwo cennych danych i porad, jak samodzielnie w warunkach domowych uzyskać spektakularne, zdrowe,...
Rekomendacja
Chłopcy z placu broni ferenca molnara, AZ#567596AAEB/DL-ebwm/pdf
Rzetelne i przystępnie napisane opracowanie lektury, m.in. Szczegółowe i znaczne streszczenie, skrupulatna analiza, charakterystyka bohaterów,...
Rekomendacja
Beata guzowska Sprawdziany. język polski. przyroda. klasa iii
Sprawdziany, opracowane przez nauczycielki z wieloletnim doświadczeniem, dedykowane są dla uczniów klasy III szkoły podstawowej do samodzielnej...
Rekomendacja
Marta jendraszak Jak upinać długie włosy
Do sklepu Szczegóły

Marta jendraszak Jak upinać długie włosy

5,93 zł
Poradnik powstał z myślą o wszelkich mamach, by mogły w nim znaleźć inspiracje do wykonania niebanalnych fryzur dla swoich córek. Przedstawione...