Zdjęcia nie przeszkadzaj klientowi w zakupach, AZ#8E933DE3EB/DL-ebwm/epub

E-booki

Dostępność: Do kupienia

Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach, AZ#8E933DE3EB/DL-ebwm/epub (Wydawnictwo Naukowe PWN)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Wydawnictwo Naukowe PWN
62,46 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Tytuł Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach Autor David Meerman Scott Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-18439-1 Rok wydania 2015 Warszawa Wydanie 1 ilość stron 342...

Proponowany wporownywarce cen towar nie przeszkadzaj klientowi w zakupach, AZ#8E933DE3EB/DL-ebwm/epub można kupić w TaniaKsiazka.pl w naprawdę atrakcyjnej cenie 62,46 zł. Oferta ta stanowi wynik dogłębnych porównan kilkuset sklepów w internecie.

Podstawowe cechy

ISBN

9788301184391

Autor

David meerman scott

Sprawdź promocyjne oferty na nie przeszkadzaj klientowi w zakupach, AZ#8E933DE3EB/DL-ebwm/epub

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na nie przeszkadzaj klientowi w zakupach, AZ#8E933DE3EB/DL-ebwm/epub jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

nie przeszkadzaj klientowi w zakupach, AZ#8E933DE3EB/DL-ebwm/epub (sklep TaniaKsiazka.pl)

62,46 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Dane na temat dostępności produktów i zmian cen użyte w zestawieniu są indeksowane praktycznie w czasie rzeczywistym.

Pełny opis produktu

Tytuł Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach Autor David Meerman Scott Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-18439-1 Rok wydania 2015 Warszawa Wydanie 1 ilość stron 342 Format epub, mobi Spis treści Wprowadzenie 13 dzisiaj jest właściwy moment 19 Żyjąc w przeszłości: stara szkoła sprzedaży i obsługi klienta 21 Najpierw marketing i PR, a teraz sprzedaż i obsługa klienta 23 nowe zasady marketingu i PR zostały już szeroko przyjęte 24 technika przenośna i kontakt w czasie rzeczywistym zmieniły wszystko, co robimy 26 Dlaczego sprzedaż i obsługa klienta podlegają przełomowej transformacji 27 Przywracanie czynnika ludzkiego: nieodparta moc autentyczności 28 Waga opowieści 28 W mediach cyfrowych chodzi o więzi i dzielenie się 29 Treści napędzają sprzedaż produktów i usług 30 teraz wszyscy sprzedajemy i obsługujemy 31 Strona internetowa, która powiadamia, bawi i... Sprzedaje ubezpieczenia 32 Uczenie się na przykładach: jak sukces innych może stać się źródłem pomysłów i rozwiązań dla twojej marki 34 Rozdział 1 37 Stary świat sprzedaży i obsługi klienta 37 Stary model sprzedaży: „Dzwoń po pieniądze" 37 Głos autorytetu: kiedy sprzedawca był ekspertem 38 Ekspertyza handlowca vs. Edukacja internetowa konsumenta 40 „Ten trop prowadzi na manowce!" 43 Mów prawdę: potęga autentyczności 44 (Nie)produktywna obsługa klienta: minimalne rzeczy, które doprowadzają nas do szału 47 „Poświęć nam nieco czasu i wypełnij tę ankietę": brać, brać i nie dawać 49 „samoczynna infolinia do ciebie. Mówi, że to pilne" 52 Otrzymanie adresu mailowego nie jest zaproszeniem do wysyłania spamu 54 używanie mediów cyfrowych w starej szkole sprzedaży i obsługi klienta niczego nie zmieni 56 Stare zasady sprzedaży i obsługi klienta 57 Rozdział 2 59 świeże zasady sprzedaży i obsługi klienta 59 Określenie zasad 59 świeże zasady sprzedaży i obsługi klienta 60 Godni swojej nazwy: producent OPEN otwarcie komunikuje się z klientami 62 Rewolucja komunikacyjna, której nie sfilmowano 69 Czas przyłączyć się do rewolucji 73 Nieoceniony atut w procesie sprzedaży i usług: twój pracownik 74 szerokie zbiory informacji. Bogate zbiory danych 75 Innowacje zgotowane w szarej strefie stają się przepisem na sukces 79 Operowanie planem sprzedaży i obsługi klienta 83 Rozdział 3 85 Twoja opowieść 85 Snucie opowieści 85 „Pozwól, iż opowiem ci coś o sobie": narracja w głowie klienta 86 Zadzwoń do Larry’ego: jak opowieść jednego człowieka definiuje markę 88 Nowy model: handlowiec jako konsultant 89 Opanowanie sztuki wydajnej narracji 94 Siłownia, która opowiada historię, stwarzając nastawienie 97 Co dalej? W jaki sposób przekonująca narracja przyciąga miłośników 102 Rozdział 4 105 Integracja marketingu i sprzedaży z osobowościami nabywczymi 105 Tworzenie magii poprzez dodanie do treści kontekstu 105 Moc treści, która gromadzi starannie to, czego Ci potrzeba 107 Hotel Nobis na usługach Davida Meermana Scotta 108 Zmyślanie, czyli opowiadanie głodnych kawałków 111 Nie drażnić klienta 112 Egocentryczny nonsens 114 Osobowości nabywcze 114 Nie chcemy czerwonego alfa romeo 117 Osobowość wieloraka – w handlu to norma 118 Badanie osobowości nabywczych 120 Odwiedzaj ludzi w biurze 122 Udaj się na konferencje, na które jeżdżą twoi klienci 122 Oglądaj webinaria, które śledzą twoi klienci 122 Czytaj książki, które czytają twoi konsumenci 122 GoPro ma wyostrzoną wizję osobowości nabywczych i sprzedaje miliony kamer 124 Zacieśnij relacje między sprzedażą i marketingiem 127 Wyodrębnianie osobowości nabywczych 130 Profil osobowości nabywczych 132 Zarywanie nocy 136 Współdziałanie sprzedaży i marketingu 137 Ludzie docierający do ludzi 138 Rozdział 5 139 cykl sprzedaży stał się dzisiaj cyklem kupowania 139 Kupujemy. Przestań więc sprzedawać 139 Koniec strefy wysokiego ciśnienia 143 Kontakt z nabywcą na imprezie edukacyjnej 145 Edukuj i informuj 147 Podróż nabywcy 149 Wprowadzenie w proces nabywczy 150 Zbiorowa inteligencja miliona inżynierów buduje niepowtarzalny rynek... I więcej 151 A dzisiaj (proszę) ręce w górę 152 Masz metraż kwadratowy? 153 Sprzężenie sprzedaży i treści wydajnie domyka transakcję 155 Klient na całe życie 157 Licznik generowania klientów 158 Rozwijać biznes na kurczącym się rynku... Bez kontaktów do potencjalnych klientów 160 Proszę, nie stawiaj zapór 163 Czy mogę prosić o numer telefonu? 164 Lekcje od Grateful Dead 165 Hybrydowy model generowania kontaktów 168 Zdefiniuj swoje miejsce na rynku 169 Przyglądasz się swojej bezpośredniej konkurencji czy swym klientom? 171 Uczenie się poza swoją strefą komfortu 173 Czy sprzedawcy są w ogóle konieczni? 174 artykuł, który praktycznie sam się sprzedaje 176 Tobie idzie, a co z całą resztą? 179 Rozdział 6 180 sprężysta, społecznościowa sprzedaż w czasie rzeczywistym 180 Wygrywa najszybszy 181 Ideał: sprzedaż rozciągliwa 181 Decydująca przewaga: prędkość 185 Kontekst: klucz do każdego klienta 186 Pozyskiwanie klientów przez zdominowanie wiadomości 188 Ronnie Dunn i przeszkadzanie w czasie rzeczywistym 190 Sztuka i nauka dominowania wiadomości w celu dotarcia do klienta i tworzenia okazji nabywczych w czasie rzeczywistym 192 Przechwytywanie wiadomości: pewien prawnik rozważa konsekwencje 196 Automatyka wymyka się spod kontroli 198 Kiedy sprzedaż w czasie rzeczywistym ustawia cię na początku kolejki 201 Kto komu sprzedaje? 203 Sprzedaż rozciągliwa wymaga działania w czasie rzeczywistym 204 Sprzedaż elastyczna oznacza rezygnację ze skryptu 206 szerokie zbiory informacji i technika umożliwiająca kontakt w czasie rzeczywistym nakręcają sprzedaż 208 Analiza prognostyczna 209 Sprzedaż społecznościowa i zarządzanie relacją z klientem 217 Mięśnie czy mózg? 221 Sygnały kupowania! 223 Rozdział 7 225 Nowy imperatyw obsługi 225 Zepsuta zmywarka. Znakomita obsługa 225 A czym właściwie jest obsługa klienta? 228 elementy obsługi klienta 229 Obsługa klienta a kultura korporacyjna 230 Tworzenie treści 230 nieprzeciętna obsługa klienta nakręca sprzedaż 231 Dostrojenie sprzedaży i obsługi klienta 232 Kiepska obsługa klienta jest normą 233 Klient czekający na okazję 235 przezroczysty obraz – jak doskonała obsługa generuje potencjalnych klientów 237 Organizacja non profit zmienia zasady raportowania, a przy okazji zmienia świat 238 „Mam nadzieję, że wszyscy wasi pracownicy będą się smażyć w piekle" 241 nieprzeciętna obsługa klienta zaczyna się w tobie 245 „Wow" dla obsługi klienta 246 Najpierw edukuj i informuj 248 Kwestionariusze: okazja do zebrania rzeczywistych informacji 249 zastosowanie danych zwrotnej od klienta dla rozwoju marki 254 Jak ankietować,zwiększać przychody 256 Rozdział 8 260 sprężysta, społecznościowa obsługa klienta w czasie rzeczywistym 260 Zaakceptować zmiany 260 Idea kontaktu z klientem w czasie rzeczywistym 262 Jak Boeing komunikował się w czasie rzeczywistym w trakcie kryzysu Dreamlinera 787 263 Stawiać klientów na pierwszym miejscu 266 Obsługa klienta przez media społecznościowe 269 Egipski Vodafone udowadnia, że społecznościowa obsługa klienta ma zasięg światowy 272 Ludzie chcą robić interesy z ludźmi 275 Zagubieni w klinicznym bełkocie 276 Skandaliczna obsługa klienta w służbie zdrowia 277 Pacjenci zdrowsi dzięki obsłudze klienta przez video 278 Zacieśnianie relacji 283 Personalizacja opieki zdrowotnej 284 kupujący a rozwój producenta 288 Wprowadzanie elastycznej obsługi w życie 289 Rozdział 9 291 Ty w mediach społecznościowych 291 Kiedy uwaga świata zwraca się ku twoim kompetencjom 292 Działaj w mediach społecznościowych 296 Dlaczego aktywność na portalach jest podobna do ćwiczeń fizycznych 297 Ludzie, których znasz 299 Już jesteś w sieci 300 Budowanie bazy wielbicieli niewiele znaczącymi kroczkami 300 Nie chowaj się w cieniu 301 Nie jesteś kotem 304 Budowanie grupy sympatyków 305 „Wytweetuj" sobie posadę 307 Szukanie pracy przez marketing przychodzący 309 Spełnianie marzeń 311 Rozdział 10 316 Twoja producent w mediach społecznościowych 316 Wprowadzanie nowego procesu sprzedaży do dużej organizacji 316 nowe kryteria zatrudniania 321 Menedżerowie także muszą się przypasować 324 świeże metody szkolenia 326 Nowy model marki 328 Ekosystem sprzedaży i usług 331 Twoja kolej 334 Podziękowania 335 O autorze 337 Zaproś Davida Meermana Scotta na swoją kolejną konferencję! 338

Parametry

ISBN

9788301184391

Autor

David meerman scott

Wydawnictwo

Wydawnictwo naukowe pwn

Ilość stron

268

Rok wydania

2015

Kategoria

E-booki

Producent

Wydawnictwo Naukowe PWN

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Jerzy N.
Jerzy N.
22.11.2024
Każda nadesłana opinia klienta jest dla nas niesamowicie ważna
Jeżeli tylko udało Ci się korzystać z prezentowanego nie przeszkadzaj klientowi w zakupach, AZ#8E933DE3EB/DL-ebwm/epub podeślij nam swoją opinię i recenzję. Wskaż jakie są Twoje odczucia z użytkoania, czy możesz polecić produkt, a także czy relacja jakości do ceny jest dobra.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Niewolnicy i panowie. sześć i pół eseju z antropologii i filozofii społecznej świata
Niewolnicy i panowie to zbiór esejów z antropologii i filozofii społecznej postępowości poświęconych kwestii emancypacji, rozumianej jako...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Uszkodzenia i naprawy przegród budowlanych w aspekcie izolacyjności termicznej Wydawnictwo naukowe pwn
To jedyna krajowa publikacja opisująca w tak kompleksowy sposób błędy i nieprawidłowości – jednocześnie w zakresie projektowania – jak i...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN On the phenomenon of visual arts and the meanders of their preservation, AZ#A96E3743EB/DL-ebwm/mobi
Tytuł On the Phenomenon of Visual Arts and the Meanders of Their Preservation Podtytuł The Philosophy and Elements of the New Theory and...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Szumią, trzeszczą i szeleszczą. o polskiej fonetyce dla dzieci i młodzieży
Tytuł Szumią, trzeszczą i szeleszczą. O polskiej fonetyce dla dzieci i młodzieży Autor Anna Kamińska-Mieszkowska Język polski Wydawnictwo...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Wydawnictwo naukowe pwn Urządzenia elektroenergetyczne - wysyłka od 3,99 - porównuj ceny z wysyłką
Tytuł Urządzenia elektroenergetyczne Autor Henryk Markiewicz Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-18594-7 Rok...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN 50 idei, które powinieneś znać. architektura - philip wilkinson (epub) Wydawnictwo naukowe pwn
nowe wydanie światowego bestsellera literatury popularnonaukowej, część pasjonującej kolekcji „50 idei, które powinieneś znać". Jaka jest...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Diagnoza w psychoterapii par. tom 1. diagnoza par w różnych podejściach
Diagnoza w psychoterapii par. Tom 1: Diagnoza par w przeróżnych podejściach to polifonia psychoterapeutów par pracujących w przeróżnych...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Family office. teoria i praktyka działania na rynkach polskim i międzynarodowym Wydawnictwo naukowe pwn
Family Office to podmioty świadczące usługi międzypokoleniowego, kompleksowego zarządzania posiadajątkiem zamożnych rodzin, zabezpieczające...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Wydawnictwo naukowe pwn Angielsko-polski słownik matematyczny - wysyłka od 3,99 - porównuj ceny z wysyłką
Słownik mieści ok. 5000 podstawowych terminów występujących w anglojęzycznej literaturze matematycznej i ich odpowiedniki lub objaśnienia...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Analiza projektów inwestycyjnych w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa Wydawnictwo naukowe pwn
Tytuł Analiza projektów inwestycyjnych w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa Autorzy Paweł Mielcarz, Paweł Paszczyk Język polski...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Uczeń z lekką niepełnosprawnością intelektualną w szkole ogólnodostępnej Wydawnictwo naukowe pwn
Inkluzja edukacyjna nie jest nurtem wewnętrznie spójnym, jak sporo innych nurtów kształcenia i wychowania podlega przemianom i rozwarstwieniom....
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Człowiek istota społeczna. wydanie nowe - elliot aronson, joshua aronson (mobi) Wydawnictwo naukowe pwn
Pierwsze wydanie książki Elliota Aronsona powstało w 1970 roku. Od tamtej pory stale aktualizowany podręcznik Człowiek istota społeczna...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego
Do sklepu Szczegóły

Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego

45,43 zł
Książka podejmuje tematy tabu o których na co dzień ludzie boją się głośno mówić. Pokazuje znane i mniej znane przykłady: obłudy, kłamstwa,...
Rekomendacja
Justyn męczennik - rozmowa z żydem tryfonem
Do sklepu Szczegóły

Justyn męczennik - rozmowa z żydem tryfonem

9,40 zł
Justyn Męczennik skierował list do marka Pompejusza w którym zdaje precyzyjną relację z rozmowy jaką przeprowadził z żydem Tryfonem. Książka...
Rekomendacja
Tajemnice dworu sułtana. księga vii. hatidże
Do sklepu Szczegóły

Tajemnice dworu sułtana. księga vii. hatidże

20,00 zł
Żyli w dwóch różnorodnych światach… zespoliło ich przeznaczenie. Książka, która zainspirowała twórców serialu doskonałe stulecie. Ona jest...
Rekomendacja
Szydełko. zabawki Literat
Do sklepu Szczegóły

Szydełko. zabawki Literat

9,21 zł
Szydełkowanie to obecnie nad wyraz popularne hobby. Raduje się zainteresowaniem jednocześnie dziewczynek 7-8-letnich, jak i pań w każdym...
Rekomendacja
Kartkówki. edukacja polonistyczna i matematyczna. klasa 1 Literat
Tytuł Kartkówki. Edukacja polonistyczna i matematyczna. Klasa 1 Podtytuł Materiały edukacyjne Autor Beata Guzowska Język polski Wydawnictwo...
Rekomendacja
Literat Pielęgnacja włosów w domu
Do sklepu Szczegóły

Literat Pielęgnacja włosów w domu

2,18 zł
Poradnik Pielęgnacja włosów w domu mieści mnóstwo cennych danych i porad, jak samodzielnie w warunkach domowych uzyskać spektakularne, zdrowe,...
Rekomendacja
Harlequin Gorąco jak przed laty
Do sklepu Szczegóły

Harlequin Gorąco jak przed laty

8,98 zł
Przystojny, zmysłowy, bogaty, seksowny – oto popularny hokeista Jordan Serenghetti. Kontuzjowany trafia w ręce rehabilitantki Sery. Sera...
Rekomendacja
Zasada równości stron w procesie cywilnym Wydawnictwo c.h beck
Niniejsza monografia poświęcona jest zasadzie równości stron w procesie cywilnym. Mimo iż zasada równości nie została sformułowana wprost...
Rekomendacja
Wiatr przez dziurkę od klucza. mroczna wieża. tom 4.5
Roland z Gilead jest rewolwerowcem, jednym z nielicznych usiłujących utrzymać porządek w świecie rosnącego bezprawia, połączeniem błędnego...
Rekomendacja
Odlotowe gołębie łapią bandytów
Do sklepu Szczegóły

Odlotowe gołębie łapią bandytów

26,03 zł
ODLOTOWE GOŁĘBIE ŁAPIĄ BANDYTÓWKażdy prawdziwy gołąb da się pokroić za okruszki. Mniam! Mniam! Mniam! Lubicie frytki? Pizzę? Lody? Tym dla...
Rekomendacja
Chłopcy z placu broni ferenca molnara, AZ#567596AAEB/DL-ebwm/pdf
Rzetelne i przystępnie napisane opracowanie lektury, m.in. Szczegółowe i znaczne streszczenie, skrupulatna analiza, charakterystyka bohaterów,...
Rekomendacja
Beata guzowska Sprawdziany. język polski. przyroda. klasa iii
Sprawdziany, opracowane przez nauczycielki z wieloletnim doświadczeniem, dedykowane są dla uczniów klasy III szkoły podstawowej do samodzielnej...