Język niemiecki - Poziom B2 – C1 Tematem książki jest innowacyjnA korespondencja w niemieckim świecie biznesu – SMS-y, e-maile, komunikatory, profile społecznościowe itp. Zamiast tradycyjnych pism coraz powszechniej wysyłamy e-maile.
Wszechobecne stają się platformy internetowe: Facebook, Google+, Twitter. Wyjątkowo popularne są także globalne sieci kontaktów typu LinkedIn. A pracując lub szukając pracy w międzynarodowej korporacji albo firmie, która ma międzynarodowe kontakty – warto umieć korzystać z tych wszelkich form komunikacji w języku niemieckim.
Właśnie w tej książce odnajdziemy bogaty zbiór poręcznych przykładów, jak DZIŚ prowadzić zawodową korespondencję elektroniczną. Powszechnie panuje opinia, że z Niemcami „można się dogadać po angielsku”.
nieraz faktycznie można. Ale ta możliwość jest nagminnie przeceniana, bo marka niemiecka, posiadając do wyboru zagranicznego partnera biznesowego operującego niemieckim lub operującego tylko angielskim zwykle wybierze jednak tego, z którym porozumienie osiągalne jest po niemiecku.
Ta książka jest dla Ciebie, jeśli: • pracujesz w polskiej lub niemieckiej firmie utrzymującej kontakty pisemne z krajami niemieckojęzycznymi • chcesz pracować w takiej firmie (j.w.) • pracujesz w Niemczech i masz do czynienia z korespondencją biznesową • chcesz pracować w takiej firmie (j.w.) • prowadzisz lub chcesz prowadzić interesy z Niemcami (zapytania, zamówienia, oferty, sprzedaż, dostawy itp.) • jeśli chcesz wygrać w konkurencji z koleżanką w biurze;) • interesujesz się całym spektrum progresywnej komunikacji biznesowej (a więc także np.
facebookiem czy LinkedIn) • jesteś lektorem/lektorką niemieckiego mającą dorosłych uczniów (zwłaszcza Wirtschaftsdeutsch) • jesteś na poziomie niemieckiego przynajmniej B1 (lub wyższym) (ostatecznie A2 plus silna ambicja;)) wyszukasz tu liczne przykłady formułowania poprawnych listów biznesowych, e-maili, składania zamówień, rezerwacji czy reklamacji.
Słownictwo i zwroty zaczerpnięte są ze współcześnie wykorzystywanego w biznesie niemieckiego, a w ich przyswojeniu pomagają ćwiczenia językowe. Odnajdziesz spektrum tematów i słownictwa związanego z bankowością, księgowością, zarzadzaniem, handlem międzynarodowym, PR, reklamą i marketingiem, usługami finansowymi.
Dzięki tej publikacji nabierzesz pewności w komunikacji biznesowej z kontrahentami, którzy postrzegać będą Ciebie jako mistrzowskiego partnera w rozmowach handlowych. Agnieszka Drummer - tłumaczka i lektorka języka niemieckiego, autorka pionierskiej koncepcji nauki języków obcych, a także bestsellerowych podręczników do niemieckiego.
Prowadzi wyjątkowo popularną w Polsce stronę facebookową JĘZYK NIEMIECKI, liczącą ponad 220 tysięcy oraz blog poświęcony nauce niemieckiego i internetową szkołę języków obcych. Od 25 lat mieszka w Niemczech.
Uczy Polaków niemieckiego m.in. Poprzez internet. Richard Boehnke jest Niemcem, lektorem niemieckiego i jednocześnie – biznesmenem, pracował m.in. W radzie zakładowej jednej z największych niemieckich firm (Kirch Media), był także dyrektorem firmy zajmującej się produkcją filmów i handlem prawami autorskimi.