Zdjęcia Poltext Key account management. przygotowanie do negocjacji
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Key account management. przygotowanie do negocjacji (Poltext)
Do kupienia w: Marka: Poltext
62,41 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Key Account Management. Przygotowanie do negocjacji Autor Krzysztof Kałucki Język polski Wydawnictwo Poltext ISBN 978-83-8175-253-4 Rok wydania 2021 ilość stron 348 Format epub, mobi Spis...
Prezentowany artykuł Poltext Key account management. przygotowanie do negocjacji możesz kupić w TaniaKsiazka.pl w wartej rozważenia cenie wynoszącej 62,41 zł. Oferta ta stanowi efekt dogłębnych analiz ogromnej liczby sklepów w bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788381752534
Autor
Krzysztof kałucki
Sprawdź promocyjne oferty na Poltext Key account management. przygotowanie do negocjacji
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Poltext Key account management. przygotowanie do negocjacji jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Poltext Key account management. przygotowanie do negocjacji (sklep TaniaKsiazka.pl)
62,41 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje o dostępności towaru i aktualnych cenach zastosowane w zestawieniu synchronizowane są w zasadzie w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Tytuł Key Account Management. Przygotowanie do negocjacji Autor Krzysztof Kałucki Język polski Wydawnictwo Poltext ISBN 978-83-8175-253-4 Rok wydania 2021 liczba stron 348 Format epub, mobi Spis treści Okładka Strona tytułowa Strona redakcyjna Dedykacja Spis treści Od Autora Wstęp Rozdział 1. Negocjacje w biznesie 1.1. Istota negocjacji biznesowych 1.2. Uwarunkowania cyklu negocjacyjnego 1.3. Przebieg cyklu Rozdział 2. Przygotowanie do negocjacji 2.1. Istota przygotowania do negocjacji 2.1.1. Cel przystąpienia do procesu 2.1.2. Partner negocjacyjny 2.1.3. Miejsce spotkań 2.1.4. Oferta handlowa 2.1.5. Budowa zespołu negocjacyjnego 2.1.6. Czas 2.1.7. Strategia negocjacji 2.1.8. Komunikacja 2.1.9. Posiadanie BATNA 2.2. Czynniki wpływające na przygotowanie do negocjacji 2.3. Badania dotyczące przygotowania się do negocjacji Rozdział 3. Przygotowanie do negocjacji key account managera i kupca 3.1. Zadania na stanowisku key account managera i kupca 3.2. Kompetencje na stanowiskach key account managera i kupca 3.3. Istota przygotowania do negocjacji prowadzonych przez key account managerów i kupców 3.4. Przebieg przygotowania do negocjacji na stanowisku key account managera i kupca 3.5. Czynniki wpływające na przygotowanie się do negocjacji na stanowiskach key account managera i kupca 3.6. Analiza bibliometryczna dotycząca przygotowania się do negocjacji na stanowisku key account managera i kupca Rozdział 4. Podstawy metodyczne prowadzenia badań 4.1. Cele badań 4.2. Założenia badawcze 4.3. Model badawczy 4.4. Założenia badawcze 4.5. Przedmiot badań 4.6. Narzędzia badawcze 4.7. Przebieg badań Rozdział 5. Przygotowanie do negocjacji w świetle badań własnych 5.1. Przygotowanie do negocjacji w opinii praktyków 5.2. Przygotowanie do negocjacji w opinii ekspertów 5.3. Przygotowanie do negocjacji w opinii studentów 5.4. Uwarunkowania przygotowania do negocjacji na podstawie studiów przypadków 5.4.1. Szczegółowy opis analizowanych procesów negocjacyjnych pod kątem wpływu przygotowania na przebieg i efekt końcowy 5.5. Model przygotowania do negocjacji z kluczowymi klientami 5.6. Uwarunkowania wdrożenia modelu przygotowania do negocjacji z kluczowymi klientami Zakończenie Bibliografia Spis tabel Spis rysunków Spis wykresów Załącznik 1 Załącznik 2 Załącznik 3 Załącznik 4
Parametry
ISBN
9788381752534
Autor
Krzysztof kałucki
Wydawnictwo
Mt biznes
Rok wydania
2021
Kategoria
E-booki
Producent
Poltext
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Michał A.
22.12.2024
Każda nadesłana opinia użytkownika ma dla naszych odwiedzających wielkie znaczenie
Jeżeli miałeś sposobność korzystać z prezentowanego produktu Poltext Key account management. przygotowanie do negocjacji podziel się z nami swoją subiektywną opinią. Podaj jakie są Twoje z korzystania, czy nie żałujesz zakupu produktu oraz czy relacja cena / jakość jest dla Ciebie satysfakcjonująca.