Zdjęcia uczymy dzieci programowania

E-booki

Dostępność: Do kupienia

Uczymy dzieci programowania (Wydawnictwo Naukowe PWN)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Wydawnictwo Naukowe PWN
75,05 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Tytuł Uczymy dzieci programowania Podtytuł przychylny przewodnik po programowaniu w Pythonie Autor Bryson Payne Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-20066-4 Rok wydania...

Proponowany produkt uczymy dzieci programowania można kupić w TaniaKsiazka.pl w okazyjnej cenie wynoszącej 75,05 zł. Oferta ta jest rezultatem dogłębnego porównania setek sklepów online.

Podstawowe cechy

ISBN

9788301200664

Autor

Bryson payne

Sprawdź promocyjne oferty na uczymy dzieci programowania

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na uczymy dzieci programowania jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

uczymy dzieci programowania (sklep TaniaKsiazka.pl)

75,05 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Informacje na temat dostępności produktu i zmian cen zastosowane w powyższej klasyfikacji są synchronizowane w zasadzie w czasie rzeczywistym.

Pełny opis produktu

Tytuł Uczymy dzieci programowania Podtytuł przyjazny przewodnik po programowaniu w Pythonie Autor Bryson Payne Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-20066-4 Rok wydania 2018 Warszawa Wydanie 1 liczba stron 322 Format mobi, epub Spis treści PODZIĘKOWANIA XIX WPROWADZENIE O CO CHODZI W PROGRAMOWANIU I DLACZEGO JEST TO korzystnE DLA TWOICH DZIECI? XXI Dlaczego dzieci powinny się uczyć kodować? XXII Programowanie to zabawa XXII Programowanie to umiejętność przydatna na rynku pracy XXII Gdzie dzieci mogą się uczyć programowania? XXIII Jak korzystać z tej książki XXIV Eksploruj! XXIV Róbmy to razem! XXV Zasoby w internecie XXVI Programowanie = rozwiązywanie problemów XXVI 1 PODSTAWY PYTHONA: POZNAJ SWOJE ŚRODOWISKO 1 Pierwsze kroki w Pythonie 3 1. Pobieranie Pythona 4 2. Instalowanie Pythona 5 3. Testowanie Pythona za pomocą programu 5 Pisanie programów w pythonie 6 wykonywanie programów w pythonie 6 Co już umiesz 8 Zadania programistyczne 9 Zadanie 1: Mad Libs 9 Zadanie 2: Jeszcze więcej Mad Libs! 10 2 GRAFIKA ŻÓŁWIA: MALOWANIE W PYTHONIE 11 Nasz pierwszy program z żółwiem 12 Jak to działa 13 Co się dzieje 14 Żółw na fali 16 Żółw w kółeczku 17 Dodawanie odrobiny koloru 19 Czterobarwna spirala 20 Zmienianie kolorów tła 23 Jedna zmienna, aby rządzić nimi wszystkimi 25 Co już umiesz 27 Zadania programistyczne 27 Zadanie 1: Zmienianie liczby boków 27 Zadanie 2: Ile ma być boków? 28 Zadanie 3: Piłeczka z gumek 28 3 LICZBY I ZMIENNE: PYTHON LICZY 31 Zmienne, czyli gdzie trzymamy nasze rzeczy 32 Liczby i działania matematyczne w Pythonie 34 Liczby w pythonie 34 Operatory w pythonie 35 realizowanie działań matematycznych w powłoce Pythona 36 Błędy składniowe: co powiedziałyście? 37 Zmienne w powłoce Pythona 38 Programowanie z zastosowaniem operatorów: obliczanie ceny pizzy 40 Łańcuchy: prawdziwe znaki w Pythonie 43 polepszanie kolorowej spirali za pomocą łańcuchów 45 Listy: wszystkie rzeczy w jednym miejscu 47 Python odrabia za ciebie zadanie domowe 49 Co już umiesz 52 Zadania programistyczne 53 Zadanie 1: Okragłe spirale 53 Zadanie 2: Spirale z najróżniejszymi imionami 53 4 PĘTLE TO doskonałA ZABAWA (MOŻESZ TO POWTÓRZYĆ) 55 Tworzenie własnych pętli for, 57 użycie pętli for do narysowania rozety z czterema okręgami 58 Modyfikowanie pętli for, aby utworzyć rozetę z sześciu okręgów 60 polepszanie programu z rozetą przy pomocy danych wprowadzanych przez użytkownika 61 Główne pętle gry i pętle while 63 Spirala rodzinna 67 Składanie wszystkiego w całość: spirala robi się wiralna 70 Co już umiesz 76 Zadania programistyczne 77 Zadanie 1: Rozety spiralne 77 Zadanie 2: Spirala ze spiralami rodzinnymi 78 5 WARUNKI (CO SIĘ STANIE JEŚLI?) 79 Instrukcje if 81 Poznaj wartości logiczne 83 Operatory porównania 84 Masz za niewiele lat! 86 Instrukcje else 87 Wielokąty czy rozety 89 Parzyste czy nieparzyste? 90 Instrukcje elif 94 Warunki złożone: if, and, or, not 95 Tajne komunikaty 98 Eksperymenty z łańcuchami 99 Wartość znaku (znaków) 101 Nasz program do kodowania/dekodowania 103 Co już umiesz 104 Zadania programistyczne 106 Zadanie 1: Kolorowe rozety i spirale 106 Zadanie 2: Klucze zdefiniowane przez użytkownika 106 6 LOSOWE GRY I ZABAWY: ŚMIAŁO, ZARYZYKUJ! 109 Zgadywanka 110 Kolorowe losowe spirale 113 Wybierz dowolny odcień 114 Koordynowanie ruchów 115 Jaki rozmiar ma nasze płótno? 117 Składanie wszystkiego w całość 119 Kamień, papier, nożyce 121 Wybierz kartę, dowolną kartę 124 Przygotowywanie talii 124 Rozdawanie kart 125 Liczenie kart 126 Kontynuowanie gry 128 Składanie wszelkiego w całość 130 Rzut kostkami: uproszczona wersja gry w kości 131 Konfiguracja gry 132 Sortowanie kostek 133 Testowanie wyrzuconych wartości 134 Składanie wszelkiego w całość 135 Kalejdoskop 139 Co już umiesz 143 Zadania programistyczne 145 Zadanie 1: Losowe boki i grubość 145 Zadanie 2: Realistyczne lustrzane spirale 145 Zadanie 3: Wojna 146 7 FUNKCJE: TO z pewnością SIĘ JAKOŚ NAZYWA 147 Łączenie części programu w funkcje 148 Definiowanie funkcji losowa_spirala() 149 wywoływanie funkcji losowa_spirala() 150 cechy: zasilanie funkcji 152 Buźki w losowych miejscach 152 Składanie wszelkiego w całość 158 Return: liczy się to, co oddajesz 160 Zwracanie wartości z funkcji 160 używanie zwracanych wartości w programie 161 Odrobina interakcji 164 Obsługa zdarzeń: rysowanie żółwiem 164 Nasłuchiwanie zdarzeń klawiatury: rysowanie strzałką 167 Obsługa zdarzeń za pomocą parametrów: klikaj spirale 170 Jeszcze jeden krok dalej: kliknięcie i uśmiech 173 Kliknij kalejdoskop 175 Funkcja rysuj_kalejdoskop() 175 Funkcja rysuj_spiralę() 176 Składanie wszelkiego w całość 177 Co już umiesz 179 Zadania programistyczne 180 Zadanie 1: Lustrzane buźki 180 Zadanie 2: Więcej obliczeń na piłeczkach pingpongowych 180 Zadanie 3: udoskonalony program do malowania 181 8 CZASOMIERZE I ANIMACJE: JAK aby TO ZROBIŁ DISNEY? 183 Graficzne interfejsy użytkownika z Pygame 184 Rysowanie kropki za pomocą Pygame 185 Co nowego w Pygame 188 komponenty gry 190 skrupulatny pomiar czasu: przemieszczaj się i odbijaj 194 Przemieszczanie buźki 195 Animowanie buźki za pomocą klasy Clock 197 Odbijanie się buźki od ściany 199 Odbijanie się buźki od czterech ścian 206 Co już umiesz 210 Zadania programistyczne 212 Zadanie 1: Kropka zmieniająca kolor 212 Zadanie 2: 100 losowych kropek 212 Zadanie 3: Zatrzęsienie kropek 214 9 KOMUNIKACJA Z UŻYTKOWNIKIEM: WEJDŹ DO GRY 217 Wprowadzanie interakcji: klikaj i przeciągaj 218 Klikanie kropkami 218 Malowanie przeciąganiem 221 nowoczesna interakcja: eksplozja buziek 225 Duszki buziek 226 Konfigurowanie duszków 229 Aktualizowanie duszków 231 Buźki obszerniejsze i mniejsze 232 Składanie wszelkiego w całość 233 Przebij Balonik, wersja 1.0 235 Wykrywanie kolizji i usuwanie duszków 235 Składanie wszystkiego w całość 237 Co już umiesz 239 Zadania programistyczne 240 Zadanie 1: Kropki o losowych kolorach 240 Zadanie 2: Malowanie w kolorach 240 Zadanie 3: Rzucanie buźkami 241 10 TWORZENIE GIER: PROGRAMOWANIE DLA PRZYJEMNOŚCI 243 Tworzenie szkieletu gry: Buźka Pong, wersja 1.0 244 Rysowanie planszy i pionków 246 Śledzenie wyniku 248 Wyświetlanie wyniku 253 Składanie wszelkiego w całość 256 rozszerzanie trudności i zakończenie gry: Buźka Pong, wersja 2.0 258 Koniec gry 258 Zagraj ponownie 259 Coraz szybciej 260 Składanie wszelkiego w całość 263 Dodawanie kolejnych funkcji: Przebij Balonik v2.0 265 Dodawanie dźwięku za pomocą Pygame 265 Śledzenie i wyświetlanie postępu gracza 267 Składanie wszelkiego w całość 271 Co już umiesz 274 Zadania programistyczne 275 Zadanie 1: Efekty dźwiękowe 276 Zadanie 2: Trafienia i pudła 276 Zadanie 3: Resetowanie baloników 276 A KONFIGURACJA PYTHONA W SYSTEMACH WINDOWS, MAC I LINUX 277 Python dla Windows 278 Pobieranie instalatora 278 Uruchamianie instalatora 279 Testowanie Pythona 283 Python dla systemu Mac 285 Pobieranie instalatora 285 Uruchamianie instalatora 286 Testowanie Pythona 289 Python dla Linuksa 290 B KONFIGURACJA PYGAME W SYSTEMACH WINDOWS, MAC I LINUX 293 Pygame dla systemu Windows 294 Pygame dla systemu Mac 298 Python 2.7 i Pygame 1.9.2 298 Pygame dla Linuksa 301 Pygame dla Pythona 2 301 C TWORZENIE WŁASNYCH MODUŁÓW 303 Tworzenie modułu KolorowaSpirala 304 używanie modułu KolorowaSpirala 305 Wielokrotne używanie modułu KolorowaSpirala 306 dopełniające zasoby 308 SŁOWNICZEK 309 SKOROWIDZ 315

Parametry

ISBN

9788301200664

Autor

Bryson payne

Wydawnictwo

Wydawnictwo naukowe pwn

Ilość stron

322

Rok wydania

2018

Kategoria

E-booki

Producent

Wydawnictwo Naukowe PWN

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Henryk Z.
Henryk Z.
13.06.2024
Czy możesz przesłać nam opinię i komentarz o produkcie
Jeżeli korzystać z oferowanego uczymy dzieci programowania podziel się z nami swoją subiektywną opinią lub recenzją. Napisz jakie są Twoje z użytkowania, czy jesteś zadowolony z produktu, a także czy relacja jakość / cena jest dla Ciebie zadowalająca.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Niewolnicy i panowie. sześć i pół eseju z antropologii i filozofii społecznej świata
Niewolnicy i panowie to zbiór esejów z antropologii i filozofii społecznej postępowości poświęconych kwestii emancypacji, rozumianej jako...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Uszkodzenia i naprawy przegród budowlanych w aspekcie izolacyjności termicznej Wydawnictwo naukowe pwn
To jedyna krajowa publikacja opisująca w tak kompleksowy sposób błędy i nieprawidłowości – jednocześnie w zakresie projektowania – jak i...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN On the phenomenon of visual arts and the meanders of their preservation, AZ#A96E3743EB/DL-ebwm/mobi
Tytuł On the Phenomenon of Visual Arts and the Meanders of Their Preservation Podtytuł The Philosophy and Elements of the New Theory and...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Szumią, trzeszczą i szeleszczą. o polskiej fonetyce dla dzieci i młodzieży
Tytuł Szumią, trzeszczą i szeleszczą. O polskiej fonetyce dla dzieci i młodzieży Autor Anna Kamińska-Mieszkowska Język polski Wydawnictwo...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN 50 idei, które powinieneś znać. architektura - philip wilkinson (epub) Wydawnictwo naukowe pwn
nowe wydanie światowego bestsellera literatury popularnonaukowej, część pasjonującej kolekcji „50 idei, które powinieneś znać". Jaka jest...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Diagnoza w psychoterapii par. tom 1. diagnoza par w różnych podejściach
Diagnoza w psychoterapii par. Tom 1: Diagnoza par w przeróżnych podejściach to polifonia psychoterapeutów par pracujących w przeróżnych...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Wydawnictwo naukowe pwn Angielsko-polski słownik matematyczny - wysyłka od 3,99 - porównuj ceny z wysyłką
Słownik mieści ok. 5000 podstawowych terminów występujących w anglojęzycznej literaturze matematycznej i ich odpowiedniki lub objaśnienia...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Family office. teoria i praktyka działania na rynkach polskim i międzynarodowym Wydawnictwo naukowe pwn
Family Office to podmioty świadczące usługi międzypokoleniowego, kompleksowego zarządzania posiadajątkiem zamożnych rodzin, zabezpieczające...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Analiza projektów inwestycyjnych w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa Wydawnictwo naukowe pwn
Tytuł Analiza projektów inwestycyjnych w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa Autorzy Paweł Mielcarz, Paweł Paszczyk Język polski...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Smoki, fora ze dwora! książka o smokach, rycerzach i testowaniu oprogramowania Wydawnictwo naukowe pwn
Tytuł Smoki, fora ze dwora! Podtytuł Książka o smokach, rycerzach i testowaniu oprogramowania Autor Kari Kakkonen Język polski Wydawnictwo...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Ile gumisiów zmieści się w pudełku, czyli szacowanie i planowanie w agile Wydawnictwo naukowe pwn
Planując projekt informatyczny najważniejszym pytaniem jest "co i na kiedy jesteśmy w stanie dostarczyć". W tym celu musimy jasno określić...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Metody zabezpieczenia cyfrowego. pozyskiwanie dowodów narzędziami linuksowymi
Zabezpieczenie cyfrowe jest ważną częścią reakcji na incydenty pośmiertne i gromadzenia dowodów. Cyfrowi śledczy gromadzą, przechowują i...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego
Do sklepu Szczegóły

Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego

43,42 zł
Książka podejmuje tematy tabu o których na co dzień ludzie boją się głośno mówić. Pokazuje znane i mniej znane przykłady: obłudy, kłamstwa,...
Rekomendacja
Kartkówki. edukacja polonistyczna i matematyczna. klasa 1 Literat
Tytuł Kartkówki. Edukacja polonistyczna i matematyczna. Klasa 1 Podtytuł Materiały edukacyjne Autor Beata Guzowska Język polski Wydawnictwo...
Rekomendacja
English World 2. Grammar Practice Book
Do sklepu Szczegóły

English World 2. Grammar Practice Book

40,05 zł
Kurs, który rozwija się wraz z dziećmiNowy kurs English World jest owocem pracy grupy wyśmienitych autorów takich bestsellerów, jak Way...
Rekomendacja
Macmillan Mathematics 2B. Pupil's Book + Podręcznik w wersji cyfrowej
seria Macmillan Mathematics asygnowana jest dla dzieci w wieku 6–12 lat i stanowi pomost pomiędzy charakterystycznym nauczaniem matematyki...
Rekomendacja
Starland 1 WB ieBook EXPRESS PUBLISHING
Do sklepu Szczegóły

Starland 1 WB ieBook EXPRESS PUBLISHING

8,79 zł
Rekomendacja
Dojrzewanie dziewcząt, ECE8AFFEEB
Do sklepu Szczegóły

Dojrzewanie dziewcząt, ECE8AFFEEB

9,50 zł
wyśmienity poradnik, który pomoże nastolatkom, ich nauczycielom i rodzicom znaleźć odpowiedzi na kłopotliwe i nieraz kontrowersyjne pytania...
Rekomendacja
Von borowiecky Carl schmitt i leo strauss. krytyka pozytywizmu prawniczego w niemieckiej myśli politycznej
Carl Schmitt (1888–1985) i Leo Strauss (1899–1973) należą nie tylko do grona najmocniej wpływowych myślicieli niemieckich XX wieku, ale...
Rekomendacja
Harlan ellison To, co najlepsze. tom 1
Do sklepu Szczegóły

Harlan ellison To, co najlepsze. tom 1

50,31 zł
Najważniejsza premiera fantastyczna ostatnich lat! Harlan Ellison - kontrowersyjny geniusz światowej literatury, prowokator nieustannie...
Rekomendacja
Książka o mnie. Book about me cz. 3
Do sklepu Szczegóły

Książka o mnie. Book about me cz. 3

15,00 zł
„Książka o mnie” czyli „Book about me” Róży Pop to trzecia książka, a w zasadzie kontynuacja tego tytułu pod hasłem: „Jestem spostrzegawczy...
Rekomendacja
English world 1. grammar practice book
Do sklepu Szczegóły

English world 1. grammar practice book

42,90 zł
Kurs, który rozwija się wraz z dziećmiNowy kurs English World jest owocem pracy grupy świetnych autorów takich bestsellerów, jak Way Ahead...
Rekomendacja
Destination B1. Książka ucznia z kluczem + Książka w wersji cyfrowej
Destination Grammar is the ideal grammar and vocabulary practice book for all students preparing to take any B1 level exam. The book contains...
Rekomendacja
Macmillan Mathematics 5B. Pupil's Book + Podręcznik w wersji cyfrowej
linia Macmillan Mathematics asygnowana jest dla dzieci w wieku 6-12 lat i stanowi pomost pomiędzy charakterystycznym nauczaniem matematyki...