Sprzedaż i marketing bez spamowania na LinkedIn! To książka z ćwiczeniami, czyli efektywny mix poręcznej wiedzy, a także licznych zadań do wdrożenia. Aktualnie LinkedIn jest nie tylko narzędziem wspierającym procesy rekrutacyjne, lecz też wydajnym medium do pozyskiwania klientów i partnerów biznesowych.
Żeby jednak móc z niego czerpać korzyści, trzeba najpierw wśród naszej grupy docelowej zbudować rozpoznawalność, reputację i zaufanie. Z tego właśnie powodu wszelkie sprzedażowe próby podejmowane już w pierwszej wiadomości w social mediach zwykle kończą się porażką.
Bez zbudowania zaufania, a nieraz i relacji, to nie ma szans się udać. Od kontaktu do kontraktu Angelika Chimkowska, strateg silnych marek i – jak sama o sobie mówi – marketingowiec nawrócony na sprzedaż, przedstawia, jak można robić sprawny social selling bez spamowania oraz jak przeprowadzić naszego wyśmienitego klienta od kontaktu do kontraktu.
Jej niniejsza książka jest jednocześnie poradnikiem, zeszytem ćwiczeń i notatnikiem do planów i strategii, bo wiedza o czymś nie zmienia życia. Dopiero działanie zgodnie z tą wiedzą ma szansę zaowocować wynikiem, którego szukamy.
A myślenie „Think BIG, focus Small", a przy tym stopniowe wykonywanie swej strategii pozwala osiągnąć cele biznesowe na tej największej platformie społecznościowej. Co generuje zasięgi, a co się tylko nam wydaje Czytając LinkedIn w praktyce, krok po kroku dowiesz się, jak: zaprezentować swoją wiedzę ekspercką, zapraszać do kontaktu i nawiązywać relacje biznesowe z decydentami z całego świata, sprzedawać i przyciągać nowych klientów, a także promować swoją markę osobistą i firmową.
Dzięki ergonomicznym wskazówkom i sprawdzonym metodom zbudujesz produktywny profil osobisty w 10 i pół kroku, dowiesz się, jak prowadzić stronę firmową na LinkedIn, poznasz niewiele znane funkcje i ustawienia oraz dowiesz się, co i jak publikować,budować zaangażowanie odbiorców.
A także o czym należy pamiętać i jakie zasady netykiety znać, żeby nie skazać się na kryzys wizerunkowy, a jeśli już wybuchnie, to jak sobie z nim poradzić na LinkedIn. Jak zmienić wiedzę w działanie W każdym z rozdziałów Linkedin w praktyce otrzymasz wskazówki ułatwiające nawigację po świecie social sellingu: PRO TIP – tego prawdopodobnie nie wynajdziesz nigdzie indziej!
dobrE PRZYKŁADY – jak działają inni?! CHECKLISTA – przejrzyj, czy z pewnością wszystko masz! DO UZUPEŁNIENIA – zrób potrzebnie! ĆWICZENIE – Ty decydujesz, lecz pamiętaj, iż ćwiczenie czyni mistrza! WAŻNE PYTANIA – bez tych odpowiedzi trudno będzie podjąć strategicznie korzystną decyzję!
INSTRUKCJA – oficjalnie od LinkedIn! efektywność nie zależy wyłącznie od samych narzędzi, lecz umiejętności ich zastosowania. Dlatego książka ma charakter workbooka. Pracując z nią i rozwiązując zawarte w niej zadania, od razu możesz wprowadzić zdobytą wiedzę w czyn.