Dorastał, nie mając nic, a mimo to jako nastolatek odrzucił leżący na stole kontrakt reklamowy wart 100 milionów dolarów. Będąc świeżo upieczonym absolwentem szkoły średniej, trzymał w szachu trzech gigantów: Nike, Adidasa i Reeboka, ukazując, iż jego talent do biznesu jest obfity, jak do koszykówki. Imponował swym podejściem do zawierania umów marketingowych, poza kwestiami finansowymi kierując się ponadto... Sympatią do producenta, a sposób, w jaki wypromował słuchawki Beats, był szeroko komentowanym majstersztykiem.
To właśnie dzięki takim ruchom LeBron James dołączył do grona nie tylko najkorzystniejszych, lecz też najlepiej zarabiających sportowców świata. W tej książce przeczytasz, jak do tego doszło: poznasz kulisy negocjowania lukratywnych umów, detale jego kluczowych decyzji biznesowych i strategię budowania wizerunku. Dowiesz się, jak to realne, że pochodzący z „siedliska przemocy” chłopak stanie się wkrótce miliarderem zaangażowanym w tak mnóstwo zróżnicowanych branż: począwszy od gum do żucia, przez rowery, aż po przemysł filmowy.
Bo LeBron to dziś coś więcej aniżeli tylko spory sportowiec. To globalna firma. Prężne przedsiębiorstwo. Po prostu: LeBron S.A.