Czy wiesz, jak powiększyć swoje szanse na sprawną sprzedaż?
dobry handlowiec to handlowiec skuteczny. Czyli taki, który doprowadza do optymalnie znacznej liczby rozmów z klientami zakończonych transakcją. Taki, który przynosi swej firmie oczekiwane obroty. Taki, który jest zadowolony z comiesięcznej wypłaty, głównie powiązanej ściśle z sukcesami w pracy. Decydując się na wybór tej ścieżki zawodowej, przyszły handlowiec zakłada, że będzie właśnie taki. Maksymalnie skuteczny. Jednak nie każdemu się to udaje. Dlaczego?
Dzisiejsi konsumenci są bardzo różnorodni, mniej podatni na próby nieumiejętnej perswazji, bardziej powściągliwi w swoich decyzjach zakupowych. Podchodzą również z większym dystansem do osób, które próbują im coś sprzedać. Zwłaszcza do przedstawicieli handlowych i doradców, z którymi wcześniej nie mieli kontaktu. Żyjemy w dobie wyedukowanych i wymagających nabywców, minimalistycznie oceniających niekompetentnych sprzedawców. By odnaleźć się w obecnej sytuacji, odnosić sukcesy i z satysfakcją wykonywać ten ekscytujący, piękny, choć czasami trudny zawód, trzeba stale wznosić kwalifikacje. Szukać fachowych sposobów docierania do nowych odbiorców usług i produktów, nabierać elastyczności w dopasowywaniu i przekonywaniu różnorodnych typów osobowości klienta, rozszerzać repertuar swych umiejętności i wytwarzać własny, unikalny styl sprzedaży.
Odpowiedź na pytanie, jak to zrobić, znajdziesz w tej książce!