Mass media pojawiły się w życiu najmłodszych w sposób naturalny, stając się ważnym elementem formującym ich percepcję i światopogląd. Są źródłem bieżących wiadomości, dostarczają wiedzy i rozrywki, jak też stanowią ogromną siłę w kształtowaniu opinii, postaw i systemów wartości swych odbiorców, a w szczególności dzieci. Tym samym media są mocną instytucją socjalizującą i wychowującą młode pokolenie.
Publikacja ukazuje nie tylko analizy szeregu procesów związanych z odbiorem radia, telewizji, prasy, reklamy przez dzieci, ale też podejmuje próbę podania odpowiedzi na pytania o rolę i miejsce mediów w rozwoju dziecka, edukacji oraz przestrzeni publicznej.
W książce, co pokaźne, autorzy poruszają dużo zagadnień rzadko omawianych. Do nich można zaliczyć m.in. Problemy seksualizacji dzieci, życia religijnego dziecięcych bohaterów filmów i seriali, specyfiki przekazu radiowego. Teksty są przystępne w przekazie także dla pedagogów, nauczycieli nie pracujących zawodowo na uczelniach. Mogą więc wzbogać jakość ich pracy wychowawczej i dydaktycznej.
ISBN: 9788380170001
Kod paskowy: 9788380170001
Kod wydawcy: 32044
Format: 16.9x23.8
Głębokość (mm): 22
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka