"firma osobista to obecnie ważny stwarzający zaufanie, rozpoznawalność, a także reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy prowadzisz własną markę.
Według badań o jej sile decyduje nie tylko strategiczne podejście do jej budowania, ale także autentyczność i spójne komunikowanie w przestrzeni on-line i off-line. Angelika Chimkowska, specjalizująca się w produkcji strategii marek i sprzedaży on-line, w swej najnowsze książce prezentuje, jak zastosować siłę producenta osobistej w marketingu, sprzedaży czy pozyskiwaniu wartościowych pracowników, a także angażowaniu rozproszonych zespołów.
Dzięki lekturze jej książki: - nauczysz się strategicznie planować i krok po kroku tworzyć silną firmę osobistą, - zdiagnozujesz swoją oryginalną osobowość marki osobistej, - dowiesz się, jakie są w głównej mierze popełniane błędy na profilach osobistych w social mediach, - zaplanujesz produktywną komunikację producenta osobistej w 100% skoncentrowaną na twoim odbiorcy, - poznasz 10 kroków zezwalających stworzyć profesjonalny profil na Linkedin, - dowiesz się, jakie trendy modowe wspierają nasz biznesowy wizerunek i powodują, iż jesteśmy postrzegani jako autentyczni i spójni, - zgłębisz zasady netykiety i przeciwdziałania kryzysom wizerunkowym w internecie, - dowiesz się, jak właściwie reagować na krytykę i hejt w internecie, - poznasz przydatne programy i aplikacje, które upraszczają działania z zakresu personal brandingu w codzienności biznesowej.
ponadto w książce odszukasz wypowiedzi wielu prawdziwych liderów, m.in.: Jacka Santorskiego, Jowity Michalskiej, marka Kamińskiego czy Dominiki Bettman, o korzyściach i konsekwencjach aktywności w mediach społecznościowych czy najczęściej powtarzanych bzdurach dotyczących silnej producenta osobistej w biznesie.
Jeśli więc szukasz sposobu na: - autentyczną i spójną komunikację w biznesie, - zbudowanie przywództwa na bazie swoich solidnych stron, - umiejętne wywieranie pozytywnego wpływu poprzez Twoją aktywność w internecie i social mediach, to książka Autentyczny personal branding nie tylko pozwoli Ci to osiągnąć,jeszcze pokaże, jak zrobić to w zgodzie z wyznawanymi wartościami." Angelika Chimkowska – strateg silnych marek.
Specjalizuje się produktywnej komunikacji i sprzedaży wykorzystującej social selling. Autorka dwóch książek: Psychologia zmiany w życiu i biznesie, a także Silna producent na Linkedin, czyli social selling w praktyce.
Współautorka Biblii e-biznesu 3.0. Absolwentka Executive MBA, SGH oraz UW. Mówczyni na wielu prestiżowych konferencjach, w tym Pulsie Biznesu, Europejskim Forum Gospodarczym czy TEDx. Wykłada m.in. Na studiach MBA na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim oraz w Collegium Civitas.
Wymieniona przez „Forbes” wśród 25 mistrzyń polskiego Linkedin 2021.