nieraz słyszę, iż pracownicy są niewdzięczni, że nie doceniają tego co proponują im przedsiębiorcy. Okazuje się, że w wielu wypadkach to przedsiębiorcy niekoniecznie poprawnie ustawili równowagę między swymi kryteriami, a oczekiwaniami pracowników.
DLA KOGO: Poradnik asygnowany jest dla osób, które potrzebują wsparcia w zakresie budowania motywacji pracowników i całych zespołów. Dzięki niemu podniesiesz morale w swoim zespole i zrozumiesz mechanizmy jakie rządzą motywacją pracowników.
CZEGO SIĘ DOWIESZ: - dowiesz się, na jakie aspekty musisz zwrócić uwagę, by Twój zespół czuł się doceniony - nauczysz się dzielić zadania z uwagi na doświadczenie i gotowość poszczególnych pracowników - dowiesz się, na jakim poziomie przywództwa jesteś i co zrobić, by być jeszcze lepszym i produktywniejszym szefem - dowiesz się, w jaki sposób rozmawiać z pracownikami indywidualnie ( zarówno motywująco jak i dyscyplinująco) - poznasz zasady planowania spotkań grupowych oraz czynniki jakie wpływają na efektywność spotkań