Z grafiką wektorową nie wiążą się wyłącznie proste rysunki złożone z figur geometrycznych, ale też całkiem zaawansowane projekty, nierzadko trójwymiarowe. Wektory, czyli jeszcze więcej Corela. Grafika komputerowa dla dzieci to propozycja dla osób, które mają już podstawową wiedzę z zakresu obsługi Corela. Dzięki tej książce zobaczysz, na czym polega działanie menedżera obiektów, zmiana ich kolejności oraz blokowanie i ukrywanie. Dowiesz się, jak dzielić obiekty na mniejsze części lub eliminować ich fragmenty. Pokażemy Ci jeszcze, na czym polega kadrowanie i jakie są jego typy. Znajomość narzędzi to ważna rzecz, ale jeszcze bardzojsza jest umiejętność użycia ich w obszerniejszym projekcie. Pokażemy Ci krok po kroku, jak taki projekt powinien wyglądać oraz jakie komponenty musi zawierać. Dowiesz się, w jaki sposób wytwarzać obiekty trójwymiarowe. Poznasz dostępne metody i nauczysz się nich korzystać projektując ciekawe logo.Corel pozwala na przypasowanie wypełnień i pędzli do własnych potrzeb. Jeśli więc nie wyszukasz takiego pędzla, jaki akurat jest Ci niezbędny lub wypełnienia, które w stu procentach spełni Twoje wymagania, utwórz własne. Spróbujemy też zainspirować Cię do wykonania dość nowoczesnych projektów, w których użyjemy nie tylko prostych, wypełnionych jednolicie kształtów, lecz także skorzystamy z takich efektów jak obwiednia, zniekształcenie, przezroczystość, metamorfoza czy perspektywa. Wszystkie przykłady zostały zilustrowane, abyś na każdym etapie mógł porównać swoją pracę z omawianym ćwiczeniem. Pamiętaj, iż wskazujemy Ci tylko przystępne środki, a sposoby, z jakich korzystamy nie są jedynie słuszne. Mają wytyczyć Ci drogę, pokazać możliwości programu, a w przyszłości może zechcesz używać ich zupełnie inaczej. A teraz do dzieła. Już dziś rusz szare komórki i stwórz coś fajnego!