Aplikacja mobilna jako zjawisko kulturowe (Uniwersytet Śląski)
Do kupienia w: Marka: Uniwersytet Śląski
19,95 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Aplikacja przenośna jako zjawisko kulturowe Autor Barbara Orzeł Język polski Wydawnictwo Uniwersytet Śląski ISBN 978-83-226-3267-3 Rok wydania 2017 Katowice Wydanie 1 ilość stron 198 Format...
Proponowany w naszejporownywarce produkt aplikacja mobilna jako zjawisko kulturowe można kupić w TaniaKsiazka.pl w naprawdę interesującej cenie wynoszącej 19,95 zł. Promocja ta jest efektem szerokiego porównania wielu sklepów online.
Podstawowe cechy
ISBN
9788322632673
Autor
Barbara orzeł
Sprawdź promocyjne oferty na aplikacja mobilna jako zjawisko kulturowe
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na aplikacja mobilna jako zjawisko kulturowe jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
aplikacja mobilna jako zjawisko kulturowe (sklep TaniaKsiazka.pl)
19,95 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje o dostępności produktu i cenach zastosowane w powyższej klasyfikacji są pobierane niemal w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Tytuł Aplikacja przenośna jako zjawisko kulturowe Autor Barbara Orzeł Język polski Wydawnictwo Uniwersytet Śląski ISBN 978-83-226-3267-3 Rok wydania 2017 Katowice Wydanie 1 ilość stron 198 Format pdf Spis treści Spis treści Wstęp. Aplikacja przenośna jako tkanka codzienności / 9 Rozdział 1. Historia i ewolucja języków programowania/programu komputerowego / 15 1.1. Oprogramowanie – program komputerowy – aplikacja (dylematy pojęciowe) / 16 1.2. Historia programu komputerowego – wybór optyki / 17 1.2.1. Kryterium „lingwistyczne" / 18 1.2.2. Kryterium „techniczne" / 23 1.3. Ewolucja programu komputerowego / 29 1.4. Krótka historia aplikacji przenośnych / 32 1.4.1. Krótka historia telefonu komórkowego / 32 1.4.2. Mobilne systemy operacyjne / 33 1.4.3. Transformacje telefonu komórkowego – podsumowanie / 34 1.5. Konkluzje / 35 Rozdział 2. Kulturowe konteksty programowania / 37 2.1. Filozofia algorytmu / 37 2.2. „Credo" programisty – dzieło sztuki czy użytkownik? / 40 2.2.1. Programowanie – „sztuka" czy „rzemiosło"? / 40 2.2.2. Ontologia – komputer a kultura / 42 2.3. Języki programowania w świetle hipotezy Sapira‑Whorfa / 43 2.3.1. „Wieża Babel" (języków) programowania / 44 2.3.2. Nauka języków programowania a hipoteza Sapira‑Whorfa / 46 2.4. Myślenie w języku (?) (analiza na przykładzie języków składni C) / 50 2.4.1. Kultura programowania / 50 2.4.2. Specyfika języków obiektowych / 51 2.4.3. Kreacja w Objective‑C – podejście User Experience Design / 53 2.5. Konkluzje / 57 Rozdział 3. Stopienie się horyzontów interfejsów / 59 3.1. Cloud computing – prolegomena do cross‑platformowości / 59 3.2. „Strategia trzech ekranów" [3 Screen Strategy] / 61 3.3. „Multi‑Ekranowy Konsument" [Multi‑Screen Consumer] / 65 3.4. Analizy systemów operacyjnych (mobile vs PC) / 70 3.5. Płynna rzeczywistość medialna – Responsive Web Design / 75 3.6. Konkluzje / 77 Rozdział 4. Aplikacja przenośna jako narzędzie komunikacji marketingowej / 79 4.1. Aplikacje przenośne jako mikrokosmos potrzeb społecznych (?) / 80 4.2. Kontekst marketingu przenośnego / 84 4.3. Marketing aplikacji mobilnych [Mobile App Marketing] / 86 4.4. Mobile jako nowa rzeczywistość marketingowa (?) (prezentacja przykładów) / 90 4.5. Konkluzje / 94 Rozdział 5. Transformacje gry komputerowej w dobie aplikacji przenośnych / 95 5.1. Status gry komputerowej w kulturze / 95 5.2. Gra „na wynos" – konsole przenośne a zmiana techniczna i kulturowa / 98 5.3. Ewolucja gry w kanale mobilnym. Trzy „epoki" w grach na telefon komórkowy / 102 5.4. Trendy w grach przenośnych. Na czym polega fenomen FarmVille, Angry Birds, Candy Crush Saga? / 105 5.5. Konkluzje / 111 Rozdział 6. Konteksty post-masowości – personalizacja i kastomizacja doświadczenia użytkownika / 113 6.1. Kultura „Ja" / 113 6.1.1. Kultura indywidualizmu a personalizacja, kastomizacja – kwestie definicyjne / 114 6.1.2. „Self" – selfie, self‑tracking / 117 6.2. Smartfon jako manifestant osobowości / 121 6.3. Aplikacje mobilne: interfejs spersonalizowany – interfejs osobisty / 124 6.4. Konkluzje / 126 Rozdział 7. Mobilne start‑upy / 127 7.1. Progresywność / 127 7.2. Start‑up / 129 7.2.1. Czym jest start‑up? Problemy definicyjne / 130 7.2.2. Metoda Lean Start‑up / 134 7.3. Modele biznesowe dla przenośnych start‑upow / 136 7.3.1. Model C‑P‑S (Customer‑Product‑Solution) / 136 7.3.2. Business Model Canvas i model Lean Canvas / 137 7.3.3. Crowdfounding / 140 7.3.4. Social Gaming / 142 7.3.5. Freemium / 143 7.4. Kinetise – studium przypadku / 146 7.5. Konkluzje. Start‑upy a kontekst kultury ryzyka / 147 Rozdział 8. Aplikacje przenośne a świeże zachowania komunikacyjne / 151 8.1. „Środek przekazu sam jest przekazem" (?) / 151 8.2. Śmierć książki i prasy drukowanej (?) / 154 8.3. „Neuroza Narcyza" albo „zlajkuj moje selfie" / 157 8.4. Przestrzeń „kontrolowana" – przestrzeń aplikacji / 160 8.4.1. Inteligentny dom i Internet Rzeczy / 161 8.4.2. Drony / 164 8.5. „Syndrom stacji pogodowej" – aplikacje mobilne w modelowaniu codzienności / 165 8.6. Konkluzje. Aplikacja przenośna jako jednostka szybkości kultury (?) / 166 Zakończenie / 169 Bibliografia / 175 Summary / 193 Resume / 194
Parametry
ISBN
9788322632673
Autor
Barbara orzeł
Wydawnictwo
Uniwersytet śląski
Ilość stron
198
Rok wydania
2017
Kategoria
E-booki
Producent
Uniwersytet Śląski
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Janusz D.
21.11.2024
Czy chcesz podać nam komentarz i opinię o produkcie **producer
Jeżeli tylko udało Ci się korzystać z pokazywanego aplikacja mobilna jako zjawisko kulturowe podziel się z nami swoją subiektywną opinią lub recenzją. Powiedz jakie są Twoje z użytkowania, czy rekomendujesz produkt, a także czy relacja ceny do jakości jest dla Ciebie zadowalająca.
Tytuł Antologia literacka. Przemiany, ekspansja i perspektywy gatunku. Seria pierwsza Język polski Wydawnictwo Uniwersytet Śląski ISBN 978-83-226-3160-7...