Zdjęcia słowotwórstwo na usługach reklamy. mechanizmy tekstowe, AZ#83D3371AEB/DL-ebwm/pdf
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Słowotwórstwo na usługach reklamy. mechanizmy tekstowe, AZ#83D3371AEB/DL-ebwm/pdf (Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego)
Do kupienia w: Marka: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
34,20 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Słowotwórstwo na usługach reklamy. Mechanizmy tekstowe Autor Ewa Rogowska-Cybulska Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego ISBN 978-83-7865-093-5 Rok wydania 2013 Gdańsk...
Proponowany produkt słowotwórstwo na usługach reklamy. mechanizmy tekstowe, AZ#83D3371AEB/DL-ebwm/pdf można nabyć w TaniaKsiazka.pl w okazyjnej cenie wynoszącej 34,20 zł. Oferta ta jest efektem szerokich porównan setek hurtowni oraz sklepów w bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788378650935
Autor
Ewa rogowska-cybulska
Sprawdź promocyjne oferty na słowotwórstwo na usługach reklamy. mechanizmy tekstowe, AZ#83D3371AEB/DL-ebwm/pdf
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na słowotwórstwo na usługach reklamy. mechanizmy tekstowe, AZ#83D3371AEB/DL-ebwm/pdf jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
słowotwórstwo na usługach reklamy. mechanizmy tekstowe, AZ#83D3371AEB/DL-ebwm/pdf (sklep TaniaKsiazka.pl)
34,20 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje na temat dostępności towaru i obowiązujących cen wykorzystane w powyższym zestawieniu są pobierane prawie bez żadnych opóźnień.
Pełny opis produktu
Tytuł Słowotwórstwo na usługach reklamy. Mechanizmy tekstowe Autor Ewa Rogowska-Cybulska Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego ISBN 978-83-7865-093-5 Rok wydania 2013 Gdańsk Wydanie 1 ilość stron 352 Format pdf Spis treści Wstęp 7 Rozdział I. Motywacja słowotwórcza w tekstach reklam a perswazja 15 Sposoby perswazyjnego stosowania motywacji słowotwórczej w tekstach reklam 15 Kreowanie relacji słowotwórczych w tekstach reklam 40 Definicje słowotwórcze w tekstach reklam 58 Słowotwórcze uwagi metajęzykowe w tekstach reklam 76 Rozdział II. Przydatność perswazyjna wybranych kategorii słowotwórczych w tekstach reklam 86 Derywaty deminutywno-hipokorystyczne od rzeczowników pospolitych 86 Nazwy abstrakcyjnych cech 126 Nazwy wykonawców czynności 156 Nazwy narzędzi 176 Nazwy rezultatów czynności 199 Rozdział III. O funkcji perswazyjnej reklamowych gniazd słowotwórczych 215 Tekstowe gniazda słowotwórcze w reklamie 215 Reklamowe gniazda słowotwórcze a wyrazy je zaczynające 229 Reklamowe gniazda słowotwórcze a funkcje formantów w tworzących je derywatach 249 Perswazyjna wartość gniazd słowotwórczych ze względu na ich strukturę 257 Rozdział IV. Powtórzenia słowotwórcze jako środek perswazji w reklamie 270 O perswazyjnych walorach powtórzeń słowotwórczych 270 Nagromadzenia słowotwórcze w tekstach reklam 274 Wyliczenia słowotwórcze w tekstach reklam 305 Pary wyrazów powiązanych słowotwórczo w tekstach reklam 319 Podsumowanie i wnioski 335 Bibliografia 341 Indeks wyrazów objętych analizą 355 Word Formation at the Service of Advertising: Textual Devices (Summary) 367 Словообразование к услугам рекламы: Текстовые неханизмы (Резюме) 369
Parametry
ISBN
9788378650935
Autor
Ewa rogowska-cybulska
Wydawnictwo
Wydawnictwo uniwersytetu gdańskiego
Kategoria
E-booki
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Helena H.
21.11.2024
Każda nadesłana opinia klienta jest dla nas ważna
Jeśli tylko korzystać z produktu słowotwórstwo na usługach reklamy. mechanizmy tekstowe, AZ#83D3371AEB/DL-ebwm/pdf wyślij nam swoją recenzję i opinię. Wskaż jakie są Twoje odczucia z korzystania, czy polecasz produkt oraz czy relacja jakości do ceny jest dla Ciebie na dobrym poziomie.