"Spotkania nie są stratą czasu, jeśli są właściwie prowadzone. Brian Tracy, w trakcie dziesiątków lat działań konsultingowych na całym świecie, bezpośrednio nauczył się, co jest ważne, żeby były one skuteczne. W tym zwięzłym poradniku dzieli się on prostymi ideami, które możesz zastosować, żeby zebrania stały się pokaźnie udoskonalonymi narzędziami do rozwiazywania problemów, podejmowania decyzji, wymiany pomysłów i prędkiego dochodzenia do oczekiwanych rezultatów. Dowiesz się z niego jak: • Określić agendę spotkania. • Ustalić strukturę ze względu na charakter spotkania: w cztery oczy lub grupowe, informacyjne, służące do rozwiązywania problemów, wewnętrzne lub zewnętrzne. • Panować nad dyskusją. • Unikać niebezpieczeństwa grupowego myślenia. • Doprowadzać do wydobywania wniosków. • Uzyskiwać konsensus, przydzielać zakresy odpowiedzialności i ustalać terminy. • Maksymalizować zwrot z zainwestowanego czasu. • I dużo, dużo więcej. Ta książka zajmuje się dwoma rodzajami spotkań. Pierwszy z nich, z którym z zasady masz do czynienia, to spotkania grupowe. Drugi to spotkania jednostkowe, podczas których rozmawiasz z jedną osobą albo małą grupą ludzi, żeby negocjować, pytać, dyscyplinować, zatrudniać, zwalniać, nagradzać, delegować czynności lub wykonywać inne zadania związane z kierowaniem. Dzięki zapoznaniu się z ideami przedstawionymi w tej książce i dzięki ich przyswojeniu możesz udoskonalić umiejętność, która jest jedną z najszczególniej widocznych w zawodowym życiu, i będziesz mógł zastosować czterdzieści procent traconego dotychczas czasu na realizowanie wydajnej pracy i osiąganie udoskonalonych rezultatów. Spotkania to zarządzanie w działaniu. Zrób wszystko, żeby te prowadzone poprzez ciebie były wydajne i satysfakcjonujące dla wszelkich uczestników. *** Brian Tracy jest jednym z najlepszych fachowych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnorodnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i przypasowane do przeróżnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, oznajmiające i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi. "