Zdjęcia Pwe Opakowanie jako narzędzie oddziaływania na nabywców. zarządzanie opakowaniem w przedsiębiorstwie
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Opakowanie jako narzędzie oddziaływania na nabywców. zarządzanie opakowaniem w przedsiębiorstwie (PWE)
Do kupienia w: Marka: PWE
66,41 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł OPAKOWANIE JAKO NARZĘDZIE ODDZIAŁYWANIA NA NABYWCÓW. ZARZĄDZANIE OPAKOWANIEM W PRZEDSIĘBIORSTWIE Autor Monika Ratajczyk Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2485-8 Rok wydania 2022 Warszawa...
Sugerowany w naszejporownywarce towar Pwe Opakowanie jako narzędzie oddziaływania na nabywców. zarządzanie opakowaniem w przedsiębiorstwie nabędziesz w TaniaKsiazka.pl w kuszącej cenie 66,41 zł. Promocja ta jest rezultatem kompleksowego porównania setek hurtowni oraz sklepów w bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788320824858
Autor
Monika ratajczyk
Sprawdź promocyjne oferty na Pwe Opakowanie jako narzędzie oddziaływania na nabywców. zarządzanie opakowaniem w przedsiębiorstwie
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Pwe Opakowanie jako narzędzie oddziaływania na nabywców. zarządzanie opakowaniem w przedsiębiorstwie jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Pwe Opakowanie jako narzędzie oddziaływania na nabywców. zarządzanie opakowaniem w przedsiębiorstwie (sklep TaniaKsiazka.pl)
66,41 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane o zmianach cen i dostępności produktu zastosowane w klasyfikacji zczytywane są w zasadzie w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Tytuł OPAKOWANIE JAKO NARZĘDZIE ODDZIAŁYWANIA NA NABYWCÓW. ZARZĄDZANIE OPAKOWANIEM W PRZEDSIĘBIORSTWIE Autor Monika Ratajczyk Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2485-8 Rok wydania 2022 Warszawa Wydanie 1 liczba stron 368 Format pdf Spis treści Wstęp
Rozdział 1. Opakowanie w marketingowym piśmiennictwie naukowym
1.1. Ewolucja roli opakowania w działalności przedsiębiorstw 1.2. Klasyfikacja i funkcje opakowań 1.3. Miejsce opakowania w zarządzaniu i marketingu – przegląd literatury 1.3.1. Opakowanie jako składnik strategii produktu 1.3.2. Opakowanie jako instrument strategii marketingowej przedsiębiorstwa 1.3.3. Opakowanie jako instrument komunikacji marketingowej producenta z konsumentem 1.3.3.1. Opakowanie jako narzędzie komunikacji marketingowej 1.3.3.2. Opakowanie jako narzędzie komunikacji producenta 1.3.4. Opakowanie w strategii biznesowej przedsiębiorstwa 1.4. Projektowanie opakowań 1.4.1. Wymagania zewnętrzne projektowania opakowania 1.4.2. Wymogi wewnętrzne projektowania opakowania 1.4.3. Proces projektowania opakowania w przedsiębiorstwie 1.5. Podsumowanie
Rozdział 2. Oddziaływanie opakowania na decyzje zakupowe konsumentów – stan badań
2.1. Zakupy racjonalne a emocjonalne 2.2. Determinanty zachowań konsumenckich 2.3. Rola opakowania w decyzjach zakupowych konsumentów 2.4. Percepcja opakowania przez konsumenta 2.4.1. Identyfikacja oraz postrzeganie marki poprzez opakowanie 2.4.2. Opakowania w relacji do towaru, ceny, dystrybucji i promocji 2.4.3. Wpływ składników składowych opakowania na zachowania konsumenta 2.5. Opakowanie i jego design jako źródło emocji i doznań konsumentów 2.6. Funkcje i postrzegana wartość opakowania a potrzeby i wymagania konsumentów 2.7. Opakowanie jako platforma komunikacji i edukacji konsumentów 2.8. Wyzwania stojące w XXI wieku przed opakowaniem jako cichym sprzedawcą
Rozdział 3. Znaczenie opakowania na rynku – wyniki badań własnych
3.1. Metodyka badań własnych 3.1.1. Proces badawczy 3.1.2. Charakterystyka prób badawczych 3.1.3. Instrumenty pomiarowe 3.2. Rola opakowania w procesie zakupowym 3.2.1. Uświadomione a nieuświadomione oddziaływanie opakowania na decyzje zakupowe 3.2.2. Opakowanie w decyzjach zakupowych konsumentów 3.3. Propozycja typologii konsumentów ze względu na wrażliwość na opakowanie 3.4. Nieuwolniony potencjał opakowania – badania strony podażowej
Zakończenie Studia przypadków Bibliografia Załączniki Spis rysunków, wykresów i tabel
Parametry
ISBN
9788320824858
Autor
Monika ratajczyk
Wydawnictwo
Pwe
Kategoria
E-booki
Producent
PWE
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Włodzimierz I.
27.11.2024
Wysłane przez użytkowników opinie produktu PWE pomogą ułatwić decyzję zakupową innym klientom
Jeżeli tylko udało Ci się korzystać z prezentowanego Pwe Opakowanie jako narzędzie oddziaływania na nabywców. zarządzanie opakowaniem w przedsiębiorstwie podziel się z nami swoją opinią. Zaakcentuj jakie są Twoje z korzystania, czy rekomendujesz produkt oraz czy relacja jakości do ceny jest na satysfakcjonującym poziomie.
Tytuł Controlling personalny Podtytuł W kierunku zrównoważonego gospodarowania kapitałem ludzkim Autor Anna Lipka Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2441-4...
Tytuł Employee experience Zarządzanie kapitałem ludzkim w kategoriach rynku doznań Autor Anna Lipka Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2499-5...