Tytuł Polityka turystyczna Podtytuł Powstanie - rozwój - główne obszary Autorzy Hanna Zawistowska, Maciej Dębski, Hanna Górska-Warsewicz Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2251-9 Rok...
Sugerowany w naszejporownywarce artykuł Polityka turystyczna marki Pwe kupisz w TaniaKsiazka.pl w naprawdę okazyjnej cenie wynoszącej 39,90 zł. Oferta ta stanowi wynik szerokiego porównania ogromnej liczby hurtowni oraz sklepów w internecie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788320822519
Wydawnictwo
Pwe
Sprawdź promocyjne oferty na Polityka turystyczna marki Pwe
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Polityka turystyczna marki Pwe jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Informacje o aktualnych cenach i dostępności zastosowane w prezentowanej klasyfikacji są synchronizowane praktycznie bez opóźnień.
Pełny opis produktu
Tytuł Polityka turystyczna Podtytuł Powstanie - rozwój - główne obszary Autorzy Hanna Zawistowska, Maciej Dębski, Hanna Górska-Warsewicz Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2251-9 Rok wydania 2016 Warszawa Wydanie 1 liczba stron 197 Format pdf Spis treści Wstęp
Słowniczek
Rozdział 1 Definicja i charakterystyka polityki turystycznej 1.1. Wprowadzenie 1.2. Zdefiniowanie pojęć 1.2.1. Polityka 1.2.2. Polityka turystyczna 1.3. Powstanie i rozwój polityki turystycznej 1.4. Rola organizacji międzynarodowych w produkcji polityki turystycznej 1.5. Rola gospodarczych ugrupowań integracyjnych 1.5.1. Ewolucja w podejściu UE do turystyki 1.5.2. Wpływ UE na krajowe polityki turystyczne państw członkowskich 1.6. Interesariusze 1.7. Instrumenty realizacji polityki turystycznej 1.7.1. Ogólna charakterystyka 1.7.2. Instrumenty realizacji polityki turystycznej jako polityki sektorowej 1.8. Główne obszary polityki turystycznej 1.9. Ewaluacja polityki turystycznej Wnioski
Rozdział 2 zrównoważony rozwój turystyki 2.1. Wprowadzenie 2.2. Jednostajny rozwój – geneza, definicje, charakterystyka 2.2.1. Geneza i ewolucja koncepcji w świetle dokumentów 2.2.2. Definicja jednostajnego rozwoju 2.3. Powstanie i ewolucja koncepcji stabilnej turystyki 2.3.1. Definicja koncepcji zrównoważonej turystyki 2.3.2. Zrównoważona turystyka na tle innych form turystyki 2.3.3. Zrównoważona turystyka w dokumentach 2.4. Rola grup interesariuszy w realizacji koncepcji jednostajnego rozwoju 2.4.1. Grupy interesariuszy – ogólna charakterystyka 2.4.2. Administracja państwowa – samorząd terytorialny 2.4.3. Ludność miejscowa 2.4.4. Przedsiębiorstwa branży turystycznej jako grupa interesariuszy 2.5. Instrumenty oddziaływania państwa na jednostajny rozwój turystyki 2.5.1. Ogólna charakterystyka 2.5.2. Instrumenty prawne 2.5.3. Instrumenty ekonomiczne Wnioski
Rozdział 3 Promocja jako element polityki turystycznej – wybrane aspekty 3.1. Wprowadzenie 3.2. Producent destynacji i jej promocja – zdefiniowanie podstawowych pojęć 3.3. Ewolucja w podejściu państwa do promocji turystyki 3.3.1. Przyczyny zainteresowania państwa promocją turystyki 3.3.2. Geneza i rozwój polityki promocji turystyki 3.4. Cele promocji turystycznej 3.4.1. Ogólna charakterystyka 3.4.2. Kraj jako marka 3.4.3. Marki destynacji jako komponenty producenta kraju 3.4.4. Współpraca w kreowaniu marki kraju 3.4.5. Wieloaspektowość marki kraju 3.5. Znaczenie marki kraju dla rozwoju turystyki Wnioski
Podsumowanie
Bibliografia
Parametry
ISBN
9788320822519
Wydawnictwo
Pwe
Ilość stron
197
Rok wydania
2016
Kategoria
E-booki
Producent
PWE
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Marzena E.
22.12.2024
Podesłane opinie / recenzje produktu PWE pomogą innym klientom
Jeśli miałeś sposobność skorzystać z prezentowanego produktu Polityka turystyczna marki Pwe podziel się z odwiedzającymi swoją oceną i opinią. Napisz jakie są Twoje z korzystania, czy jesteś zadowolony oraz czy relacja jakość / cena jest satysfakcjonująca.
Tytuł Controlling personalny Podtytuł W kierunku zrównoważonego gospodarowania kapitałem ludzkim Autor Anna Lipka Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2441-4...