Książkę polecają: - dr Lidia Czarkowska - Piotr Cieszewski - dr Paweł Fortuna - dr Joanna Heidtman - prof. Dr hab. Dariusz Jemielniak - Nikolay Kirov - Paweł Motyl - dr hab. Mikołaj Pindelski - prof. SGH - Jacek Rozenek - Jacek Santorski - Aleksandra Ślifirska Książka wielopoziomowo i kompleksowo porusza temat informacji zwrotnej z perspektywy indywidualnej, zespołowej i firmowej.
demonstruje wyjątkowo celne modele, schematy, które mogą zostać zastosowane od razu, a równocześnie nakreśla całe tło feedbacku, czyli to wszystko, co powinniśmy wiedzieć jako ludzie, liderzy, menedżerowie by właściwie różnicować sposób jej udzielania.
bardzo ważna jest też perspektywa tego, jak odbieramy informacje zwrotne oraz jak je odbierać, aby były źródłem nauki, refleksji by motywowały nas do pożądanej zmiany. Dzięki lekturze tej książki poznasz: • metody i formuły feedbacku do użycia w różnych sytuacjach, • badania nad zastosowaniem feedbacku w przeróżnych firmach i zespołach, • formuły z stopni: strategicznego do prowadzenia firmy dla właścicieli i zarządu, operacyjnego do prowadzenia zespołów dla menedżerów, a także indywidualnego do prowadzenia siebie w wybranym kierunku w relacjach i w życiu zawodowym.