Szkoleniowy audiobook „Biznes relacji w systemie MLM. Prekursorska ścieżka rozwoju i kariery dla Lidera MLM”, składa się z czterech audiobooków z serii „Biznes relacji w systemie MLM”:
1. Biznes relacji w systemie MLM (cz. 1/4) Jak rozmawiać z ludźmi, by nas chcieli wysłuchać i współpracować z nami? (audiobook)
2. Biznes relacji w systemie MLM (cz. 2/4) Jak rozmawiać z ludźmi, aby unikać pułapek komunikacyjnych i rozwiązywać konflikty? (audiobook)
3. Biznes relacji w systemie MLM (cz.3/4) Sekretne słowa klucze. (audiobook)
4. Biznes relacji w systemie MLM (cz.4/4) Czym jest duplikacja w MLM i kiedy warto wprowadzić innowacje? nowatorska ścieżka kariery lidera MLM, jako indywidualisty.
Zawarta wiedza w tym wydaniu przeznaczona jest dla Liderów MLM – dla osób prowadzących swoje zespoły, w których znajdują się ludzie o zróżnicowanego typu zachowaniach i charakterze. Wiedza ta jest przydatna do tego, jak sobie poradzić z różnorodnego typu osobowościami, jak unikać pułapek komunikacyjnych i samemu nie doprowadzać do konfliktów, jak w dodatku jak opanować emocje i ekspresowo zagasić konflikt. Ponad to w audiobookach jest mowa o ty jak przygotować się do wystąpienia publicznego, jakich słów używać a jakich sformułowanie unikać, a także jakim tonem mówić i kiedy, żeby być wysłuchanym i osiągać swoje cele. Wiesza ta nie jest raczej przeznaczona dla osób początkujących swoją przygodę w MLM, gdyż te osoby z reguły potrzebują podstawowej wiedzy z zakresu budowy biznesu oraz artykułu. Jednak, jeśli ktoś zechce zakupić ten zestaw nie będąc jeszcze Liderem MLM, wiedza ta dodatkowo może okazać się przydatna z uwagi na omawiane tu relacje międzyludzkie, a te czy w domu, czy w szkole, czy w pracy czy w biznesie, są z nami każdego dnia i ciągle w nich uczestniczymy, będą w relacji z innymi.
Cała kolekcja „Biznes relacji w systemie MLM” w jednym pakiecie - uzyskujesz 4 audiobooki aż 25% taniej w komplecie 4 x 1.
SPIS TREŚCI:
1. Biznes relacji w systemie Multi Level Marketing.
2. Sukces to proces wymagający przemiany.
3. Umysł intuicyjny w komunikacji międzyludzkiej.
4. Czym potrafisz wyrazić uśmiech przy pomocy głosu?
5. Barwy dźwięków nadają magicznej mocy słowom.
6. Czym jest metafora i świat opowieści w komunikacji międzyludzkiej?
7. Przejdź ze strefy intelektualnej do emocjonalnej.
8. Zaangażuj się w prowadzoną konwersację.
9. Czas na podjęcie decyzji – czas na zmiany.
10. Biznes zdrowych relacji w oparciu o ludzi.
11. Mistrz i piasek
12. Kompetencja sprawnego przekonywania.
13. Czym jest komunikacja interpersonalna?
14.