Cassel Sharpe pochodzi z rodziny KLĄTWIARZY – ludzi, którzy mają dużo genialnych mocy. Potrafią na przykład zmieniać czyjeś emocje i wspomnienia albo odwracać czyjś szczęśliwy los przy pomocy najdelikatniejszego muśnięcia dłoni. Praca z klątwami jest jednak nielegalna, klątwiarze są więc siłą rzeczy przestępcami. Wielu z nich schodzi rzeczywiście na złą drogę, są oszustami, czy wręcz gangsterami. Cassel nie ma magicznych zdolności, poprzez co jest skazany na los outsidera, i byłby pewnie zwyczajnym dzieciakiem w pokręconej rodzince, gdyby nie pewien niewielki detal… Trzy lata temu zabił swoją przyjaciółkę, Lilę.
Młodzieniec dba o pozory normalności, dokładnie wtapiając się w tłum, ale w pewnym momencie traci kontrolę: inicjuje lunatykować we śnie, napędzany przerażającymi snami o białym kocie, który ma mu coś do powiedzenia. Cassel zauważa też inne niepokojące rzeczy, takie jak dziwne zachowanie starszych braci, którzy posiadają przed nim tajemnice. A gdy początkuje podejrzewać, że jest nieświadomym pionkiem w sporej, przestępczej grze, postanawia odzyskać pamięć, a tym samym przeszłość, aby wreszcie poznać prawdę o sobie i przechytrzyć oszustów.