Do niedawna wirtualny świat stanowił tylko jeden z kilku przystępnych kanałów sprzedaży. Można się było nim posługiwać, ale nie był to warunek konieczny sukcesu. Tymczasem dziś, w czasie pandemii, to najszczególniej bezawaryjny, a czasami wręcz jedyny sposób komunikacji i sprzedaży. Trzeba również oswoić się z tym, że wirtualne kanały komunikacji pozostaną normą także w przyszłości. Niestety, większość sprzedawców, dyrektorów i przedsiębiorców wciąż jest nieprzygotowana do tego nowego sposobu pracy, i to zarówno mentalnie, jak i technologicznie.
Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach używania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, aby zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów video, rozmów telefonicznych, SMS-ów, czatów i mediów społecznościowych, skonstruowany tak,rozszerzyć produktywność i skrócić cykl sprzedaży. Książka prezentuje zasady, których przestrzeganie umożliwia uzyskanie pokaźnej wydajności w trakcie korzystania z kanałów komunikacji wirtualnej oraz zaawansowane strategie pokonywania obiekcji klientów, co skutkuje szybszym zawieraniem umów. Opanowanie zaprezentowanych w niej technik zapewni Ci wyraźną przewagę konkurencyjną!
W książce między innymi: