W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak lubiany jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po stronach serwisu kilka razy dziennie. Mimo to LinkedIn wciąż jest niedoceniany przez reklamodawców. Panuje opinia, iż reklama na nim jest droga, nieprzystępna do ustawienia i nieskuteczna, a sam serwis nie jest przychylny firmom, które chciałyby powierzyć mu swój budżet promocyjny.
Nic bardziej mylnego!
Jeśli chcesz dotrzeć z informacją o swoich produktach albo usługach do konkretnych biznesowych odbiorców, czyli właścicieli firm i kadry zarządzającej przedsiębiorstw - LinkedIn powinien być Twoim pierwszym wyborem, jeśli chodzi o portale społecznościowe. Musisz oczywiście zacząć od wydajnej komunikacji: założyć konto firmowe i regularnie publikować interesujące treści. Jednak bez stosowania mechanizmów reklamowych prędko stracisz kontrolę nad zasięgami. By temu zapobiec, skorzystaj z panelu reklamowego LinkedIna:
: Artur Jabłoński: Dobra kampania płatna rozpoczyna się długo przed tym, zanim klikniemy "Utwórz reklamę"
: Dotrzyj z przekazem do profesjonalistów!
:Skuteczna reklama na LinkedIn
: Przeczytaj, co wyszukasz we wnętrzu!