Zdjęcia Społeczna odpowiedzialność i zarządzanie marketingowe jako instrumenty rozwoju bezpieczeństwa kraju marki Wyższa szkoła policji w szczytnie
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Społeczna odpowiedzialność i zarządzanie marketingowe jako instrumenty rozwoju bezpieczeństwa kraju (Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie)
Do kupienia w: Marka: Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie
66,50 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Społeczna odpowiedzialność i zarządzanie marketingowe jako instrumenty rozwoju bezpieczeństwa kraju Autor Marian Mroziewski Język polski Wydawnictwo Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie ISBN...
Prezentowany towar Społeczna odpowiedzialność i zarządzanie marketingowe jako instrumenty rozwoju bezpieczeństwa kraju marki Wyższa szkoła policji w szczytnie możesz nabyć w TaniaKsiazka.pl w niezwykle atrakcyjnej cenie wynoszącej 66,50 zł. Promocja ta jest rezultatem szerokich porównan wielu sklepów w internecie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788374627658
Autor
Marian mroziewski
Sprawdź promocyjne oferty na Społeczna odpowiedzialność i zarządzanie marketingowe jako instrumenty rozwoju bezpieczeństwa kraju marki Wyższa szkoła policji w szczytnie
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Społeczna odpowiedzialność i zarządzanie marketingowe jako instrumenty rozwoju bezpieczeństwa kraju marki Wyższa szkoła policji w szczytnie jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Społeczna odpowiedzialność i zarządzanie marketingowe jako instrumenty rozwoju bezpieczeństwa kraju marki Wyższa szkoła policji w szczytnie (sklep TaniaKsiazka.pl)
66,50 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje o obowiązujących cenach i dostępności towaru zastosowane w naszym zestawieniu synchronizowane są w zasadzie natychmiast.
Pełny opis produktu
Tytuł Społeczna odpowiedzialność i zarządzanie marketingowe jako instrumenty rozwoju bezpieczeństwa kraju Autor Marian Mroziewski Język polski Wydawnictwo Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie ISBN 978-83-7462-765-8 Rok wydania 2021 ilość stron 460 Format pdf Spis treści Wprowadzenie 1. Przesłanki doktrynalne i prorozwojowe włączenia społecznej odpowiedzialności i zarządzania marketingowego do systemu bezpieczeństwa kraju 1.1. Społeczna odpowiedzialność jako współczesny czynnik rozwoju kraju 1.2. Podstawy teoretyczne i empiryczne adaptacji społecznej odpowiedzialności na rzecz rozwoju bezpieczeństwa kraju 1.3. Rola i miejsce społecznej odpowiedzialności i zarządzania marketingowego w normatywnej koncepcji rozwoju podmiotowej kultury bezpieczeństwa i systemu bezpieczeństwa kraju 2. Rozwój społecznej odpowiedzialności jako implikacja wzrostu zagrożeń dla bezpieczeństwa liberalnych państw 2.1. Bariery rozwojowe okresu leseferyzmu i neoliberalizmu jako przesłanki społecznej odpowiedzialności 2.2. Instytucjonalizacja społecznej odpowiedzialności na rzecz bezpieczeństwa i rozwoju liberalnych społeczeństw 2.3. Instrumentalizacja reguł społecznej odpowiedzialności w polityce rozwoju i bezpieczeństwa Unii Europejskiej 2.4. Społeczna odpowiedzialność i jednostajny rozwój jako części bezpieczeństwa interesariuszy organizacji 3. Społeczna odpowiedzialność a syntaktyczne bezpieczeństwo społeczne kraju 3.1. Sfery odpowiedzialności współczesnego państwa wobec obywateli 3.2. Instytucjonalna struktura społecznej odpowiedzialności i bezpieczeństwa kraju 3.3. Aspekty syntaktycznego bezpieczeństwa społecznego kraju w kulturze narodu polskiego 3.4. Idee community justice i community policing jako części syntaktycznego bezpieczeństwa społecznego kraju 4. Współczesne zarządzanie marketingowe społecznie odpowiedzialne jako implikacja syntaktycznego bezpieczeństwa społecznego kraju 4.1. Bezpieczeństwo interesariuszy jako przesłanka rozwoju teorii i praktyki zarządzania marketingowego społecznie odpowiedzialnego 4.2. Instrumenty zarządzania marketingowego w aspekcie syntaktycznego bezpieczeństwa społecznego kraju 4.3. Komunikacja marketingowa jako czynnik syntaktycznej kultury bezpieczeństwa kraju 4.4. Funkcje zarządzania marketingowego usługami publicznymi w kształtowaniu syntaktycznego bezpieczeństwa społecznego kraju 5. Analiza zarządzania marketingowego w Policji z perspektywy syntaktycznego bezpieczeństwa społecznego kraju 5.1. Formalny zakres działania Policji w sektorach bezpieczeństwa kraju 5.2. Dominujące formy zarządzania marketingowego społecznie odpowiedzialnego w Policji 5.3. Skutki zarządzania marketingowego w Policji w aspekcie syntaktycznego bezpieczeństwa społecznego kraju 6. Normy społecznej odpowiedzialności i partnerskiej kultury community policing płaszczyznami innowacji w sektorach bezpieczeństwa kraju 6.1. Kultura community policing jako element syntaktycznej kultury bezpieczeństwa kraju 6.2. Postulowane kierunki modyfi kowania postaw policjantów na rzecz rozwoju i ochrony dobra wspólnego 6.3. Kierunki innowacji instytucjonalnych i interwencji publicznych w Policji i organizacjach władzy publicznej w celu redukowania słabych stron syntaktycznego bezpieczeństwa społecznego kraju Podsumowanie Bibliografia Spis tabel Spis rysunków
Parametry
ISBN
9788374627658
Autor
Marian mroziewski
Wydawnictwo
Wyższa szkoła policji w szczytnie
Kategoria
E-booki
Producent
Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Grzegorz E.
21.11.2024
Czy chcesz podać nam opinię i komentarz o produkcie
Jeżeli tylko udało Ci się korzystać z oferowanego produktu Społeczna odpowiedzialność i zarządzanie marketingowe jako instrumenty rozwoju bezpieczeństwa kraju marki Wyższa szkoła policji w szczytnie podziel się z odwiedzającymi swoją opinią. Podaj jakie są Twoje wrażenia z użytkowania, czy jesteś zadowolony z produktu oraz czy relacja jakości do ceny jest dla Ciebie wystarczająca.