Zdjęcia wizualizacja i dziennikarstwo danych w mediach, AZ#3F3ADD94EB/DL-ebwm/pdf
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Wizualizacja i dziennikarstwo danych w mediach, AZ#3F3ADD94EB/DL-ebwm/pdf (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego)
Do kupienia w: Marka: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
18,30 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Wizualizacja i dziennikarstwo informacji w mediach Autor Piotr Szews Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ISBN 978-83-8220-490-2 Rok wydania 2021 Łódź Wydanie 1 ilość stron 114...
Proponowany wporownywarce cen produkt wizualizacja i dziennikarstwo danych w mediach, AZ#3F3ADD94EB/DL-ebwm/pdf jest dostępny w TaniaKsiazka.pl w naprawdę kuszącej cenie 18,30 zł. Promocja ta jest wynikiem szerokiego porównania ogromnej ilości hurtowni i sklepów online.
Podstawowe cechy
ISBN
9788382204902
Autor
Piotr szews
Sprawdź promocyjne oferty na wizualizacja i dziennikarstwo danych w mediach, AZ#3F3ADD94EB/DL-ebwm/pdf
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na wizualizacja i dziennikarstwo danych w mediach, AZ#3F3ADD94EB/DL-ebwm/pdf jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
wizualizacja i dziennikarstwo danych w mediach, AZ#3F3ADD94EB/DL-ebwm/pdf (sklep TaniaKsiazka.pl)
18,30 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane o dostępności towaru i obowiązujących cenach zastosowane w powyższym rankingu synchronizowane są praktycznie natychmiast.
Pełny opis produktu
Tytuł Wizualizacja i dziennikarstwo danych w mediach Autor Piotr Szews Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ISBN 978-83-8220-490-2 Rok wydania 2021 Łódź Wydanie 1 ilość stron 114 Format pdf Spis treści Wstęp 7
ROZDZIAŁ 1 1.1. Definicja informacji 11 1.1.1. Dane jako świeże możliwości dla dziennikarza 12 1.1.2. Informacje jako część nowych mediów 14 1.2. Wizualizacja danych 15 1.3. Grafika statyczna 17 1.4. Grafika interaktywna 19 1.5. Problemy percepcji informacji 20 1.6. Wizualizacja a manipulacja 25 1.6.1. Manipulacja wizualizacją danych – studium przypadku 29 1.6.2. Wybrane sposoby przekłamań na wykresach i grafikach informacyjnych 39 1.7. Zasady poprawnego konstruowania wykresów i prezentacji danych 53 1.8. Funkcja koloru w wizualizacji danych 54
ROZDZIAŁ 2 2.1. Liczby 59 2.2. Bazy informacji 62 2.3. Dziennikarstwo informacji – definicja pojęcia 66 2.4. Dziennikarstwo informacji w Polsce 69 2.5. Dziennikarstwo informacji jako część nowych mediów 70 2.6. Computer-Assisted Reporting 75 2.6.1. Computer-Assisted Reporting a dziennikarstwo dokładne 75 2.6.2. Związki pomiędzy dziennikarstwem informacji i CAR 76 2.6.3. Przyszłość Computer-Assisted Reporting 77 2.7. Algorytmizacja danych i big data 79 2.8. Źródła informacji w dziennikarstwie danych 81 2.8.1. Systematyka źródeł danych w dziennikarstwie danych 86 2.8.2. Biały wywiad i źródła open source 87 2.8.3. Otwarte źródła informacji 88 2.8.4. Analiza wybranych portali danych jako przykładów źródeł informacji 90 2.9. Data blog i data blogging 95 2.9.1. Definicja blogu jako tło teoretyczne 95 2.9.2. Data blog – definicja pojęcia 100 2.10. Informacje jako źródło rozrywki 102 2.10.1. Infotainment jako punkt wyjścia 102 2.10.2. Datatainment 103
Zakończenie 107
Bibliografia 109
Parametry
ISBN
9788382204902
Autor
Piotr szews
Wydawnictwo
Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
Rok wydania
2021
Kategoria
E-booki
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Marek K.
28.11.2024
Każda opublikowana opinia klienta ma dla naszych odwiedzających ogromne znaczenie
Jeżeli miałeś okazję skorzystać z proponowanego wizualizacja i dziennikarstwo danych w mediach, AZ#3F3ADD94EB/DL-ebwm/pdf podeślij nam swoją subiektywną opinię. Zaakcentuj jakie są Twoje z użytkoania, czy polecasz produkt, a także czy relacja cena / jakość jest dobra.