Zdjęcia teksty ezoteryczne w mediach w świetle krytycznej analizy dyskursu, AZ#CC238AE4EB/DL-ebwm/pdf
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Teksty ezoteryczne w mediach w świetle krytycznej analizy dyskursu, AZ#CC238AE4EB/DL-ebwm/pdf (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego)
Do kupienia w: Marka: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
22,43 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Teksty ezoteryczne w mediach w świetle krytycznej analizy dyskursu Autor Anna Sokół-Klein Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ISBN 978-83-8088-668-1 Rok wydania 2017...
Prezentowany towar teksty ezoteryczne w mediach w świetle krytycznej analizy dyskursu, AZ#CC238AE4EB/DL-ebwm/pdf nabędziesz w TaniaKsiazka.pl w naprawdę niezwykle atrakcyjnej cenie wynoszącej 22,43 zł. Oferta ta jest efektem zbiorczego porównania kilkuset sklepów w bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788380886681
Autor
Anna sokół-klein
Sprawdź promocyjne oferty na teksty ezoteryczne w mediach w świetle krytycznej analizy dyskursu, AZ#CC238AE4EB/DL-ebwm/pdf
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na teksty ezoteryczne w mediach w świetle krytycznej analizy dyskursu, AZ#CC238AE4EB/DL-ebwm/pdf jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
teksty ezoteryczne w mediach w świetle krytycznej analizy dyskursu, AZ#CC238AE4EB/DL-ebwm/pdf (sklep TaniaKsiazka.pl)
22,43 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje o obowiązujących cenach i dostępności produktów zastosowane w naszym rankingu indeksowane są prawie w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Tytuł Teksty ezoteryczne w mediach w świetle krytycznej analizy dyskursu Autor Anna Sokół-Klein Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ISBN 978-83-8088-668-1 Rok wydania 2017 Łódź Wydanie 1 liczba stron 296 Format pdf Spis treści Wstęp 9
1. Stan badań 13 1.1. Krytyczna analiza dyskursu 13 1.1.1. Tekst a dyskurs 13 1.1.2. Analiza dyskursu i krytyczna analiza dyskursu 15 1.2. Teksty dotyczące wróżb i magii 19
2. Założenia metodologiczne 25 2.1. Dyskurs 25 2.1.1. Dyskurs – przegląd definicji 25 2.1.2. Dyskurs – tekst w kontekście 30 2.1.3. Interakcyjny model dyskursu 30 2.2. Krytyczna analiza dyskursu 31 2.2.1. KAD – przegląd najważniejszych definicji 32 2.2.2. Krytyczna analiza dyskursu jako pole badań interdyscyplinarnych 32 2.2.3. Krytyczne ujęcie w KAD 36
3. Psychologiczno-społeczny kontekst ezoteryzmu 39 3.1. Ezoteryzm 39 3.1.1. Definicja ezoteryzmu 39 3.1.2. Źródła ezoteryzmu 42 3.1.3. Zainteresowanie ezoteryzmem w XXI wieku – informacje statystyczne 43 3.1.4. Formy ezoteryzmu a chrześcijaństwo 61
4. Klasyfikacja i charakterystyka analizowanych czasopism ezoterycznych 65 4.1. Podział czasopism ze względu na ich dominantę tematyczną 66 4.1.1. Czasopisma o wróżbiarskiej dominancie tematycznej 66 4.1.2. Czasopismo, którego dominantą tematyczną są nieodgadnione i niewyjaśnione naukowo zjawiska 68 4.1.3. Czasopismo całkowicie poświęcone alternatywnym metodom leczenia 69 4.2. Podział czasopism ze względu na szatę graficzną 70 4.2.1. Czasopisma o bogatej i interesującej szacie graficznej 70 4.2.2. Czasopisma o uboższej szacie graficznej 74
5. Charakterystyka ezoterycznych gatunków prasowych i telewizyjnych 81 5.1. Charakterystyka wybranych gatunków gazet ezoterycznych 81 5.1.1. Horoskop 82 5.1.1.1. Kosmogram a horoskop gazetowy 83 5.1.1.2. Konstrukcja i tematyka horoskopów 85 5.1.2. Definicja, struktura i tematyka listów do redakcji 95 5.1.3. Definicja, struktura i tematyka artykułów poradnikowych 105 5.1.4. Definicja i budowa reklamy o tematyce ezoterycznej 117 5.1.4.1. Reklama działalności wróżek i uzdrawiaczy 117 5.1.4.2. Reklama produktów leczniczych 121 5.1.4.3. Elementy wizualne reklam o charakterze ezoterycznym 122 5.2. Charakterystyka ezoterycznych gatunków telewizyjnych 124 5.2.1.„Wróżki" i „Tajemnice losu" – interaktywne programy rozrywkowe 126 5.2.1.1. Konstrukcja programów 127 5.2.1.2. Strona wizualna programów 136 5.2.2.„Ręce, które leczą" 139 5.2.2.1. Konstrukcja programu 142 5.2.2.2. Strona wizualna programu 151
6. Analiza językowa ezoterycznego dyskursu prasowego i telewizyjnego 155 6.1. Poradnictwo jako forma władzy 156 6.1.1. Cechy poradnictwa w mediach 156 6.1.2. Władza w relacji doradca–radzący się 161 6.2. Perswazja a manipulacja 164 6.2.1. Perswazja i manipulacja – przegląd ważniejszych definicji 164 6.2.2. Perswazja i manipulacja jako przykład asymetrycznej relacji nadawczo-odbiorczej 172 6.3. Analiza językowa prasowego dyskursu ezoterycznego 176 6.3.1. Sposoby oddziaływania o charakterze perswazyjno-manipulacyjnym 176 6.3.1.1. Argumentacja 176 6.3.1.2. Środki leksykalne 182 6.3.1.3. Środki morfologiczne kształtujące relacje nadawczo-odbiorcze 192 6.3.2. Sposoby oddziaływania o charakterze manipulacyjno-perswazyjnym 200 6.3.2.1. Argumentacja 200 6.3.2.2. Środki leksykalne 207 6.3.2.3. Środki stylistyczne 212 6.4. Analiza językowa ezoterycznego dyskursu telewizyjnego 223 6.4.1. Sposoby oddziaływania o charakterze perswazyjno-manipulacyjnym 224 6.4.1.1. Argumentacja 224 6.4.1.2. Środki leksykalne 226 6.4.1.3. Środki morfologiczne formujące relacje nadawczo-odbiorcze 237 6.4.2. Sposoby oddziaływania o charakterze manipulacyjno-perswazyjnym 238 6.4.2.1. Psychologiczne sposoby oddziaływania na odbiorcę 238 6.4.2.2. Językowe sposoby oddziaływania na odbiorcę 243 6.4.2.2.1. Argumentacja 243 6.4.2.2.2. Środki stylistyczne 247 6.4.2.2.2.1. Stylistyczna wartość środków słowotwórczych 247 6.4.2.2.2.2. Środki stylistyczno-składniowe 250 6.4.2.2.2.3. Leksykalne środki stylistyczne 267
Podesłana przez klienta recenzja / opinia produktu może pomóc innym użytkownikom
Jeżeli korzystać z pokazywanego produktu teksty ezoteryczne w mediach w świetle krytycznej analizy dyskursu, AZ#CC238AE4EB/DL-ebwm/pdf podeślij nam opinię. Wskaż jakie są Twoje odczucia z korzystania, czy jesteś zadowolony z produktu oraz czy relacja jakość / cena jest zadowalająca.