Zdjęcia Mt biznes Co chce wiedzieć klient?

E-booki

Dostępność: Do kupienia

Co chce wiedzieć klient? (MT Biznes)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: MT Biznes
44,54 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Tytuł Co chce wiedzieć klient? Autor Marcus Sheridan Język polski Wydawnictwo MT Biznes Lektorzy Artur Ziajkiewicz ISBN 978-83-8231-106-8 Rok wydania 2021 Format mp3 Czas 9:53:38 Spis treści...

Sugerowany w naszejporownywarce cen produkt Mt biznes Co chce wiedzieć klient? kupisz w TaniaKsiazka.pl w naprawdę interesującej cenie 44,54 zł. Promocja ta stanowi wynik kompleksowej analizy olbrzymiej liczby sklepów online.

Podstawowe cechy

ISBN

9788382311068

Autor

Sheridan marcus

Sprawdź promocyjne oferty na Mt biznes Co chce wiedzieć klient?

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Mt biznes Co chce wiedzieć klient? jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Mt biznes Co chce wiedzieć klient? (sklep TaniaKsiazka.pl)

44,54 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Dane na temat dostępności produktu i aktualnych cen użyte w powyższym rankingu indeksowane są niemal natychmiast.

Pełny opis produktu

Tytuł Co chce wiedzieć klient? Autor Marcus Sheridan Język polski Wydawnictwo MT Biznes Lektorzy Artur Ziajkiewicz ISBN 978-83-8231-106-8 Rok wydania 2021 Format mp3 Czas 9:53:38 Spis treści Przedmowa do polskiego wydania
Przedmowa
Wstęp
Część I. Zupełnie inne spojrzenie na biznes, marketing i zaufanie
1. Upadek
2. Ogromne zmiany w procesie zakupowym i zacieranie granic pomiędzy sprzedażą a marketingiem
3. Nic z tej książki nie wyniesiesz, jeśli…
4. Jak odkryłem podejście TAYA
5. Definicja nowego podejścia
6. Przypomnij sobie pytania, jakie słyszysz każdego dnia
7. Strategia marketingowa „na strusia"
8. Efekt CarMaxa
9. Odkrycie sporej piątki
10. Pokaźna piątka, temat pierwszy. Cena i koszty: dlaczego musimy rozmawiać o pieniądzach
11. O tym, jak jeden artykuł o pieniądzach wygenerował sprzedaż za ponad sześć milionów dolarów
12. Studium przypadku nr 1. Jak ceniona producent techniczna z segmentu B2B stwarza 8 milionów dolarów dodatkowych przychodów
13. Szeroka piątka, temat drugi. Problemy: jak przekształcić słabość w siłę
14. Jak poruszać niewygodne tematy
15. Jak mówienie o problemach przyniosło nam ponad milion dolarów przychodu
16. Studium przypadku nr 2. Firma finansująca zakup sprzętu staje się cyfrowym Dawidem i pokonuje branżowych Goliatów
17. Duża piątka, temat trzeci. Zestawienia i porównania
18. Znaczna potrzeba obiektywnych treści
19. Spora piątka, temat czwarty i piąty. Recenzje i najkorzystniejsze w klasie
20. Jak wykorzystywać recenzje, żeby zaistnieć jako ekspert
21. Wpływ rozmów o konkurencji
22. Studium przypadku nr 3. Mały sklep ze sprzętem AGD dominuje rynek internetowy i zarabia miliony
23. Konkurencja
24. Jak podejście TAYA ocaliło River Pools and Spas
Część II. Wpływ podejścia TAYA na zespoły sprzedażowe
25. Jak świetny content radykalnie odmienia sytuację zespołów sprzedażowych
26. Przełomowe odkrycie
27. Sprzedaż z zadaniem dla kupującego
28. Jak pewna niepospolita para zmieniła moje spojrzenie na wydajność sprzedaży dzięki treściom
29. Content nigdy nie śpi
30. Jak wykorzystywać sprzedaż z zadaniem dla kupującego, aby uniknąć charakterystycznych pułapek
31. Jak wykorzystywać sprzedaż z zadaniem dla kupującego do sprawdzania kompatybilności
32. Studium przypadku nr 4. Jak start-up zajmujący się ochroną zdrowia stał się liderem opinii w zupełnie nowej branży
Część III. Wdrażanie i tworzenie kultury
33. Moc insourcingu i angażowania własnego zespołu do tworzenia idealnych treści
34. Studium przypadku nr 5. Jak firma Block Imaging wprowadziła kulturę insourcingu
35. Jak zacząć z przytupem. Warsztaty dla całej producenta
36. Content menedżer. Jakie powinien posiadać cechy, jak go zatrudnić i dużo więcej
37. Znaczenie odpowiednich narzędzi. Jak mierzyć zwrot z inwestycji, moc HubSpota i nie tylko
Część IV. Tworzenie wideo… we własnym zakresie
38. Wszyscy jesteśmy firmami medialnymi oraz sprzedaż wizualna
39. Sprzedażowa siódemka. 7 filmów, które natychmiast przełożą się na sprzedaż i liczbę finalizowanych transakcji
40. Sprzedażowa siódemka, wideo nr 1. Video „80 procent"
41. Sprzedażowa siódemka, video nr 2. Wideowizytówki dołączane do e-maili
42. Sprzedażowa siódemka, wideo nr 3. Dopasowanie oferty do klienta
43. Sprzedażowa siódemka, wideo nr 4. Filmy na stronę landingową
44. Sprzedażowa siódemka, wideo nr 5. Filmy o kosztach i cenach
45. Sprzedażowa siódemka, video nr 6. Filmy o podróży klienta
46. Sprzedażowa siódemka, wideo nr 7. Filmy z gatunku „ależ jesteśmy wspaniali"
47. Spersonalizowane video do e-maili. Ludzki rozmiar bezpośredniej komunikacji cyfrowej
48. Jak zatrudnić własnego filmowca
49. Zdobywanie wsparcia zespołu, wskazówki dotyczące występów przed kamerą i długookresowy sukces
50. Studium przypadku nr 6. Jak sprzętów dźwignicowych stał się świetnym przykładem efektywności podejścia TAYA
Część V. Jak zbudować świetną stronę internetową zgodnie z podejściem TAYA
51. Rozmowy w czasie rzeczywistym zmieniają to, jak oni pytają, oraz to, jak my odpowiadamy
52. Samodzielny dobór. Następny poziom wyszukiwania, sprzedaży i sposobu dokonywania zakupu
53. Strona internetowa priorytet 1. Strona główna – właściwy projekt i przekaz
54. Strona internetowa priorytet 2. Stawiaj na rzetelną edukację
55. Strona internetowa priorytet 3. Edukacja klasy premium
56. Strona internetowa priorytet 4. Równowaga między tekstem a obrazem
57. Strona internetowa priorytet 5. Narzędzia do samodzielnej konfiguracji
58. Strona internetowa priorytet 6. Społeczny dowód słuszności
59. Strona internetowa priorytet 7. Szybkość strony
60. „Jak znaleźć więcej czasu na wprowadzenie tego podejścia w mojej organizacji?"
Część VI. Odpowiedzi na twoje pytania
61. „Jak długo trzeba czekać na pierwsze efekty?"
62. „Czy content marketing i podejście TAYA to tylko chwilowa moda?"
63. „Jak mam utrzymywać zaangażowanie zespołu w tworzenie treści?"
64. „Ktoś mi powiedział, iż jeśli nie dodajemy od siebie niczego nowego, nie powinniśmy się wypowiadać, czy to prawda?"
65. „Czy mogę po prostu wynająć do tego agencję?"
66. „Czy nas na to stać?"
67. Przełomowa strategia marketingowa
dodatkowe materiały. Narzędzia, które pomogą ci rozpocząć własną podróż z podejściem TAYA
Dodatek 1. Uzyskaj kartę wyników Oceń swoją producenta pod kątem podejścia TAYA
Dodatek 2. Więcej materiałów na temat podejścia TAYA
Dodatek 3. Przyspiesz swój sukces z agencją IMPACT
Podziękowania
O autorze

Parametry

ISBN

9788382311068

Autor

Sheridan marcus

Wydawnictwo

Mt biznes

Rok wydania

2021

Kategoria

E-booki

Producent

MT Biznes

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Anna B.
Anna B.
21.11.2024
Czy możesz podać nam opinię i recenzję o produkcie
Jeżeli miałeś szansę korzystać z prezentowanego produktu Mt biznes Co chce wiedzieć klient? wyślij nam swoją recenzję lub opinię. Powiedz jakie są Twoje wrażenia ze stosowania, czy jesteś usatysfakcjonowany z produktu oraz czy relacja jakość / cena jest na dobrym poziomie.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
MT Biznes Sztuczna inteligencja w biznesie. Jak zdobyć rynkową przewagę dzięki AI (E-book)
UWAGA!!! produkt cyfrowy! - Wysyłany po zakupie bezpośrednio na maila Strategie zarządzania, sposoby wdrażania technologii i zasady zmian...
Rekomendacja
MT Biznes Mt biznes Pisz. publikuj. działaj ebook. jak tworzyć skuteczne treści w internecie
UWAGA!!! produkt cyfrowy! - Wysyłany po zakupie bezpośrednio na maila Nie musisz być specem od pisania, skuteczne treści – po prostu zacznij...
Rekomendacja
MT Biznes Tajniki wywierania wpływu. jak inspirować siebie i innych Mt biznes
Chcesz mieć pewność, iż nikt nie będzie miał pokaźniejszego wpływu na twoje dziecko niż ty? Chcesz przekonać bliską osobę, żeby bardziej...
Rekomendacja
MT Biznes Strach i potęga. bezpieczeństwo międzynarodowe w xxi wieku,B
Tytuł szanowany poprzez naszych Czytelników w głosowaniu internetowym za Książkę Roku 2012! W momentalnie zmieniającym się świecie analitycy,...
Rekomendacja
MT Biznes Model storybrand zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki, AZ#A66AF2AEEB/DL-ebwm/epub
UWAGA!!! towar cyfrowy! - Wysyłany po zakupie bezpośrednio na maila To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej producenta....
Rekomendacja
MT Biznes Mt biznes Kiedy ryby latają. jak stworzyć inspirujące środowisko pracy
Wyobraź sobie niewielkie, nierentowne stoisko rybne. Czy potrafiłbyś zmienić taką producenta w modelową organizację, która stanie się wzorem...
Rekomendacja
MT Biznes Cel, czyli o korzyściach ze skupienia się na tym, co najważniejsze, AZ#45C7DAFCEB/DL-ebwm/mobi
Jaki jest cel twojej pracy, twojego życia, relacji, przywództwa? W jakim celu robisz to, co robisz? Ben Renshaw, myśliciel przywództwa,...
Rekomendacja
MT Biznes Droga do własnej firmy. 17 kroków do sukcesu i wolności finansowej, AZ#7DACB1FFEB/DL-ebwm/mobi
Przeczytaj tę książkę, ponieważ odnajdziesz w niej narzędzia, dzięki którym przebijesz się ze swoim biznesem! - Gary Vaynerchuk, przedsiębiorca,...
Rekomendacja
MT Biznes Mt biznes Zjedz tę żabę! 21 metod podnoszenia wydajności w pracy i zwalczania skłonności do zwlekania
Światowy bestseller Ponad 1,5 miliona sprzedanych egzemplarzy! Zjedz tę żabę! Wszystko, cokolwiek konsoliduje się z planem, ustaleniem priorytetu...
Rekomendacja
MT Biznes Negocjuj jakby od tego zależało twoje życie! nigdy nie idź na kompromis
Były negocjator FBI zdradza techniki negocjacji, które sprawdzają się nawet w najtrudniejszych sytuacjach! Chris Voss wielokrotnie stawał...
Rekomendacja
MT Biznes Storytelling (nie tylko) w biznesie. 10 prostych kroków do niezapomnianej opowieści Mt biznes
Wszyscy codziennie opowiadamy historie Robimy to w trakcie prezentacji biznesowej, wygłaszając mowę w trakcie ważnej uroczystości czy w...
Rekomendacja
MT Biznes Tajniki wywierania wpływu. jak inspirować siebie i innych. Mt biznes
Chcesz mieć pewność, iż nikt nie będzie miał pokaźniejszego wpływu na twoje dziecko niżeli ty? Chcesz przekonać bliską osobę, aby bardziej...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego
Do sklepu Szczegóły

Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego

45,43 zł
Książka podejmuje tematy tabu o których na co dzień ludzie boją się głośno mówić. Pokazuje znane i mniej znane przykłady: obłudy, kłamstwa,...
Rekomendacja
Szydełko. zabawki Literat
Do sklepu Szczegóły

Szydełko. zabawki Literat

9,21 zł
Szydełkowanie to obecnie nad wyraz popularne hobby. Raduje się zainteresowaniem jednocześnie dziewczynek 7-8-letnich, jak i pań w każdym...
Rekomendacja
A.B.C
Do sklepu Szczegóły

A.B.C

24,21 zł
Kod wew.: 143771Autor: CHRISTIE AGATHAMiejsce i rok wydania: 2009 ilość stron: 40 s. Oprawa: CD rozmiary: 150x140 ISBN: 978-83-7267-417-3Kod...
Rekomendacja
Tajemnice dworu sułtana. księga vii. hatidże
Do sklepu Szczegóły

Tajemnice dworu sułtana. księga vii. hatidże

20,00 zł
Żyli w dwóch różnorodnych światach… zespoliło ich przeznaczenie. Książka, która zainspirowała twórców serialu doskonałe stulecie. Ona jest...
Rekomendacja
W ich cieniu
Do sklepu Szczegóły

W ich cieniu

46,95 zł
Zwykli żyć w cieniu, być czyimś cieniem, aż do momentu kiedy ujawniła się w nich ta świadomość i chęć wyzwolenia. Być może był to jakiś...
Rekomendacja
Odlotowe gołębie łapią bandytów
Do sklepu Szczegóły

Odlotowe gołębie łapią bandytów

26,03 zł
ODLOTOWE GOŁĘBIE ŁAPIĄ BANDYTÓWKażdy prawdziwy gołąb da się pokroić za okruszki. Mniam! Mniam! Mniam! Lubicie frytki? Pizzę? Lody? Tym dla...
Rekomendacja
Justyn męczennik - rozmowa z żydem tryfonem
Do sklepu Szczegóły

Justyn męczennik - rozmowa z żydem tryfonem

9,40 zł
Justyn Męczennik skierował list do marka Pompejusza w którym zdaje precyzyjną relację z rozmowy jaką przeprowadził z żydem Tryfonem. Książka...
Rekomendacja
Zasada równości stron w procesie cywilnym Wydawnictwo c.h beck
Niniejsza monografia poświęcona jest zasadzie równości stron w procesie cywilnym. Mimo iż zasada równości nie została sformułowana wprost...
Rekomendacja
Kartkówki. edukacja polonistyczna i matematyczna. klasa 1 Literat
Tytuł Kartkówki. Edukacja polonistyczna i matematyczna. Klasa 1 Podtytuł Materiały edukacyjne Autor Beata Guzowska Język polski Wydawnictwo...
Rekomendacja
Wiatr przez dziurkę od klucza. mroczna wieża. tom 4.5
Roland z Gilead jest rewolwerowcem, jednym z nielicznych usiłujących utrzymać porządek w świecie rosnącego bezprawia, połączeniem błędnego...
Rekomendacja
Let`s visit england. photocopiable resource book for teachers
Let ’s Visit… to seria progresywnych podręcznik ó w dla nauczycieli z ciekawymi materiałami do kopiowania. Podręczniki prezentują różnorakie...
Rekomendacja
Beata guzowska Sprawdziany. język polski. przyroda. klasa iii
Sprawdziany, opracowane przez nauczycielki z wieloletnim doświadczeniem, dedykowane są dla uczniów klasy III szkoły podstawowej do samodzielnej...