Wizualny pr (Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego)
Do kupienia w: Marka: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
27,34 zł23,75 złRabat 13%
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Wizualny PR Podtytuł Siła obrazów w komunikacji organizacji Autor Alicja Waszkiewicz-Raviv Język polski Wydawnictwo Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego ISBN 978-83-235-4820-1 Rok wydania...
Prezentowany produkt Wizualny pr jest dostępny w TaniaKsiazka.pl w naprawdę okazyjnej cenie wynoszącej 23,75 zł. Promocja ta jest efektem szerokiego porównania setek sklepów w bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788323548201
Autor
Alicja waszkiewicz-raviv
Sprawdź promocyjne oferty na Wizualny pr
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Wizualny pr jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Wizualny pr (sklep TaniaKsiazka.pl)
23,75 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Wizualny pr (sklep TaniaKsiazka.pl)
27,34 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (2)
Informacje o obowiązujących cenach i dostępności produktów użyte w naszym rankingu pobierane są w zasadzie w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Tytuł Wizualny PR Podtytuł Siła obrazów w komunikacji organizacji Autor Alicja Waszkiewicz-Raviv Język polski Wydawnictwo Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego ISBN 978-83-235-4820-1 Rok wydania 2021 Warszawa Wydanie 1 ilość stron 230 Format pdf Spis treści WPROWADZENIE 7 STRUKTURA KSIĄŻKI 12 OBRAZY DLA PR-OWCA 17 CZĘŚĆ I 1. PR W KŁĄCZU TEORII WIZUALNYCH 24 2. ZWROT WIZUALNY W KOMUNIKACJI ORGANIZACJI 28 3. Zastosowanie WIZUALNEJ PERSPEKTYWY W NAUKACH O ORGANIZACJI – PIĘĆ PODEJŚĆ NAUKOWYCH 32 4. NAUKI O MEDIACH I KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ A VPR 37 5. DEFINIOWANIE KOMUNIKACJI WIZUALNEJ A PERSPEKTYWA PR 43 6. WIZUALNA KULTURA MEDIALNA KONWENCJĄ DLA ODBIORU PRZEKAZÓW PR 47 6.1. Atrybuty specyficzne „wizualnego zdarzenia" 49 6.2. Doznaniowy odbiór „zdarzeń wizualnych" 54 7. PR W PARADYGMACIE SPOŁECZNO-KULTUROWYM JAKO RAMA TEORETYCZNA DLA VPR 58 7.1. Autorskie badanie środowiska public relations 62 7.2. Defi nicja wizualnego public relations 67 CZĘŚĆ II 1. AFORDANCJE PRZEKAZÓW VPR 70 2. PSYCHOLOGIA PERCEPCJI W VPR 71 3. KOGNITYWISTYKA W ROZUMIENIU POZNANIA PRZEKAZÓW VPR 78 4. SEMIOTYKA WIZUALNA I SEMIOTYKA SPOŁECZNA (SOCJOSEMIOTYKA) DLA WYJAŚNIENIA ZNACZEŃ GENEROWANYCH poprzez VPR 88 4.1. Semiotyka wizualna w praktyce PR. Kampania LinkedIn w Arabii Saudyjskiej 90 4.2. Model socjosemiotyczny Gunthera Kressa i Theo van Leeuwena w praktyce analitycznej spotu 94 5. STUDIUM PRZYPADKU: KOMUNIKACJA WIZUALNA MUZEUM POLSKIEJ WÓDKI 98 5.1. Wizyta w Muzeum Polskiej Wódki 101 5.2. Świat zmysłów publiczności muzeum organizacji 104 CZĘŚĆ III 1. OBSZARY REFLEKSJI NAD VPR 110 2. INFORMOWANIE za pomocą OBRAZÓW W PUBLIC RELATIONS 114 3. WIZUALIZACJA danych, INFOGRAFIKA I INFORMOTION W VPR 121 3.1. Infovis i informotion jako typy wizualizacji informacji 125 3.2. Infografi ki a infografi czne plakaty w public relations 129 CZĘŚĆ IV 1. PERSWAZYJNY ASPEKT WIZUALNEGO PUBLIC RELATIONS 138 1.1. Perswazyjne właściwości priorytetowe obrazu 142 1.2. Szablon do oceny perswazyjnego aspektu komunikacji organizacji zaimplementowany do fotografi i korporacyjnej 146 2. FILM PROMOCYJNY. PRÓBA TYPOLOGII WIZUALNYCH ZJAWISK PARAFILMOWYCH W KOMUNIKACJI ORGANIZACJI 154 2.1. Formuła POE a współczesne promocyjne przekazy fi lmowe 156 2.2. Treści filmów promocyjnych 158 2.3. Użycie filmu promocyjnego 162 2.4. Promocyjne przekazy filmowe – próba typologii gatunków 164 CZĘŚĆ V 1. ESTETYZACJA PRZEKAZÓW PUBLIC RELATIONS 172 2. CHARAKTERYSTYKA REFLEKSJI ESTETYCZNEJ W ORGANIZACJI 175 2.1. Estetyczne 4P praktyków wizualnej komunikacji organizacji 178 2.2. Wybrane estetyki organizacji w zestawieniu z modelami PR 183 3. STUDIUM PRZYPADKU: ESTETYKA DISNEYA NA POLSKIM EVENCIE 186 3.1. Narzędzia VPR w służbie retoryki wizualnej Disneya 190 3.2. Znaczenia generowane poprzez estetykę Disneya w czasie wydarzenia specjalnego 196 ZAKOŃCZENIE 201 NOTA BIBLIOGRAFICZNA 206 BIBLIOGRAFIA 207 SPIS ILUSTRACJI 223 STRESZCZENIE KSIĄŻKI W JĘZYKU ANGIELSKIM 225 PODZIĘKOWANIA 228
Parametry
ISBN
9788323548201
Autor
Alicja waszkiewicz-raviv
Wydawnictwo
Wydawnictwa uniwersytetu warszawskiego
Kategoria
E-booki
Producent
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Magdalena R.
27.11.2024
Czy możesz wysłać nam recenzję i opinię o produkcie **producer
Jeżeli udało Ci się skorzystać z prezentowanego Wizualny pr wyślij swoją opinię. Zaakcentuj jakie są Twoje wrażenia z użytkowania, czy możesz zarekomendować produkt oraz czy relacja ceny do jakości jest dla Ciebie na satysfakcjonującym poziomie.
Tom demonstruje złożone relacje pomiędzy środowiskiem polskich antytrynitarzy (braci polskich zwanych arianami albo socynianami) a przedstawicielami...