Bez wydajnych negocjacji nie ma sprzedaży. Klienci nadzwyczajnie o tym wiedzą i potrafią perfekcyjnie się przygotować: zdobywają więcej informacji, negocjują większe stawki i dokładniej kontrolują proces sprzedaży. Zwykle więc udaje im się zdobyć silniejszą pozycję od sprzedawcy. Natomiast większości sprzedawców brakuje umiejętności negocjowania. Z zróżnicowanych powodów dają się wyprowadzać w pole, a doświadczeni kupcy ogrywają ich bez litości. Taka jest właśnie brutalna rzeczywistość. Jeśli umiejętności, strategie i taktyki sprzedawcy są słabsze, jego przychody ucierpią. Co gorsza, ucierpią ponadto możliwości rozwojowe reprezentowanej poprzez niego producenta, podobnie jak jej zyski i wycena rynkowa.
Ten niezwykły podręcznik negocjacji handlowych pozwoli Ci zniwelować te różnice. Odszukasz w nim idealnie zaprezentowane strategie, taktyki, techniki i umiejętności, dzięki którym tak pokierujesz swoim rozwojem, aby stać się silnym i skutecznym negocjatorem. W efekcie nauczysz się podchodzić do negocjacji handlowych z odpowiednim potencjałem przejęcia kontroli nad rozmowami oraz uzyskania takich cen, warunków kontraktu i zasad współpracy, na jakie zasługujesz. Książka jest napisana w oryginalny, bezpośredni i niekiedy bezwzględny sposób. Ujawnia prawdę, z którą trudno się pogodzić,dzięki czemu dowiesz się precyzyjnie tego, co musisz wiedzieć, zrobić i powiedzieć, aby przejąć kontrolę nad skutkiem negocjacji. W końcu liczy się tylko WYGRANA.
W książce pomiędzy innymi: