producenta inwestują mocne środki w reklamę i marketing, lecz z jakiegoś powodu zbyt niedużo uwagi poświęcają komunikacji z pracownikami i kandydatami do pracy. Albo robią to nieudolnie, udając na rynku kogoś, kim nie są. W rezultacie, zamiast stwarzać wizerunek solidnego pracodawcy, tworzą jego protezę.
A przecież autentyczny employer branding ma dziś ogromny potencjał i wcale nie musi być drogi. Jakość komunikacji wypracowana poprzez pracodawcę wpływa nie tylko na efektywność rekrutacji i poziom retencji,również na producenta produktów i usług. Klienci bowiem chcą kupować od organizacji, w których absolutnie wszelkich traktuje się dobrze. I w których candidate experience i employee experience to coś więcej niż tylko mądre terminy w HR-owych prezentacjach.
Wybierz się w podróż do świata, w którym Zyta Machnicka - czołowa postać employer brandingu w Polsce - żyje od lat. To świat ulepszonych pracodawców, czyli firm, które niewiele znaczącymi krokami wdrażają znaczne zmiany w swej komunikacji z pracownikami i kandydatami. To świat dobrych praktyk, obserwacji i przemyśleń na temat aktualnych wyzwań na rynku pracy. Wreszcie: to przestrzeń na autentyczny employer branding, z domieszką design thinking, pozwalający pokazać firmę taką, jaką jest naprawdę. Podczas tej podróży nauczysz się przyciągać i zatrzymywać właściwych ludzi. I osiągać w biznesie to, co jeszcze wczoraj wydawało się nie do osiągnięcia.
Zajrzyj na