Zdjęcia Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. kwalifikacja a.27. tom i marki Empi2
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. kwalifikacja a.27. tom i (Empi2)
Do kupienia w: Marka: Empi2
25,65 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Kwalifikacja A.27. Tom I Podtytuł Materiały edukacyjne Autor Małgorzata Pańczyk Język polski Wydawnictwo Empi2 ISBN 978-83-65149-87-9 Rok...
Proponowany wporownywarce produkt Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. kwalifikacja a.27. tom i marki Empi2 jest dostępny w TaniaKsiazka.pl w wartej rozważenia cenie 25,65 zł. Promocja ta jest wynikiem szerokiej analizy ogromnej liczby hurtowni oraz sklepów online.
Podstawowe cechy
ISBN
9788365149879
Autor
Małgorzata pańczyk
Sprawdź promocyjne oferty na Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. kwalifikacja a.27. tom i marki Empi2
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. kwalifikacja a.27. tom i marki Empi2 jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. kwalifikacja a.27. tom i marki Empi2 (sklep TaniaKsiazka.pl)
25,65 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane na temat aktualnych cen i dostępności towaru użyte w powyższej klasyfikacji indeksowane są w zasadzie bez opóźnień.
Pełny opis produktu
Tytuł Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Kwalifikacja A.27. Tom I Podtytuł Materiały edukacyjne Autor Małgorzata Pańczyk Język polski Wydawnictwo Empi2 ISBN 978-83-65149-87-9 Rok wydania 2016 Polska Wydanie 1 liczba stron 236 Format pdf Spis treści WSTĘP CZĘŚĆ I REKLAMA – WIADOMOŚCI WSTĘPNE 1. Typy REKLAMY 1.1. Typy reklamy i jej funkcje 1.2. Rodzaje reklamy a podmiot i przedmiot reklamy 1.3. Warianty reklamy uwzględniające inne kategorie 2. Informacje W PROCESIE PLANOWANIA I PROWADZENIA DZIAŁAŃ REKLAMOWYCH 2.1. Badania w reklamie 2.2. Źródła informacji 2.3. Typy badań marketingowych 2.4. Prezentacja wyników badań marketingowych 2.4.1. Tabelkaryczna prezentacja danych 2.4.2. Grafi czna prezentacja informacji statystycznych 2.4.3. Wykresy w prostokątnym układzie współrzędnych 2.4.4. Opisowa prezentacja danych CZĘŚĆ II PLANOWANIE KAMPANII REKLAMOWEJ 1. STRATEGIA REKLAMOWA 2. PLAN KAMPANII REKLAMOWEJ 3. CELE KAMPANII REKLAMOWEJ 4. USTALANIE GRUPY DOCELOWEJ KAMPANII REKLAMOWEJ 4.1. Grupa odbiorców towaru a grupa odbiorców komunikatu reklamowego 4.2. Lojalność klientów 5. BUDŻET KAMPANII REKLAMOWEJ 6. STRATEGIA KREATYWNA 6.1. Brief marketingowy i kreatywny 6.2. Koncepcja przekazu reklamowego 6.3. Techniki przekazu reklamowego 6.4. Badania wstępne związane z reklamą 7. STRATEGIA MEDIALNA 7.1. Media i ich charakterystyka 7.2. Rodzaje mediów reklamy 8. BADANIA MEDIÓW REKLAMOWYCH 8.1. Badania telewizji 8.2. Badania radia 8.3. Badania czytelnictwa prasy 8.4. Badania outdooru 8.5. Badanie internetu 9. Cechy MEDIALNE 9.1. Zasięg mediów 9.2. Rating – zasięg emisji reklamy 9.3. Zasięg kampanii reklamowej 9.4. Częstotliwość kontaktów z reklamą 9.5. Intensywność kampanii reklamowej 9.6. Duplikacja mediów 9.7. Koszt emisji reklamy 9.8. Parametry stosowane w reklamie internetowej 10. Cykl PLANOWANIA KAMPANII REKLAMOWEJ W MEDIACH 10.1. Planowanie strategiczne 10.2. Plan taktyczny 10.2.1. Budżet medialny 10.2.2. Dobór mediów 10.2.3. Wybór nośników mediów 10.2.4. Intensywność kampanii reklamowej 10.2.5. Media plan 10.3. Etap wykonawczy. Realizacja kampanii reklamowej 10.4. Analiza post buy 11. OCENA sprawnOŚCI KAMPANII REKLAMOWEJ 11.1. Badania postaw odbiorców reklamy 11.2. Ocena ekonomicznej skuteczności kampanii reklamowej CZĘŚĆ III PSYCHOLOGICZNE ASPEKTY REKLAMY 1. KSZTAŁTOWANIE POSTAW KONSUMENTÓW 2. PERSWAZJA I MANIPULACJA W REKLAMIE 3. MODELE ODDZIAŁYWANIA REKLAMY
Parametry
ISBN
9788365149879
Autor
Małgorzata pańczyk
Wydawnictwo
Empi2
Kategoria
E-booki
Producent
Empi2
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Władysław K.
26.11.2024
Utwórz z innymi użytkownikami znakomitą zbiorowość - publikuj opinie opinie / recenzje dla produktu
Jeżeli korzystać z produktu Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. kwalifikacja a.27. tom i marki Empi2 podziel się z odwiedzającymi opinią. Podaj jakie są Twoje z korzystania, czy jesteś usatysfakcjonowany, a także czy relacja ceny do jakości jest dla Ciebie na satysfakcjonującym poziomie.