Zdjęcia szkoła w zreformowanym systemie edukacji. zadania dyrektorów i organów prowadzących
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Szkoła w zreformowanym systemie edukacji. zadania dyrektorów i organów prowadzących (Wolters Kluwer Polska SA)
Do kupienia w: Marka: Wolters Kluwer Polska SA
72,20 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Szkoła w zreformowanym systemie edukacji. Zadania dyrektorów i organów prowadzących Autor Agata Piszko Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-8124-204-2 linia Poradniki...
Sugerowany w naszejporownywarce towar szkoła w zreformowanym systemie edukacji. zadania dyrektorów i organów prowadzących możesz kupić w TaniaKsiazka.pl w naprawdę interesującej cenie wynoszącej 72,20 zł. Promocja ta jest efektem dogłębnej analizy ogromnej ilości sklepów i hurtowni w bazie danych.
Podstawowe cechy
ISBN
9788381242042
Autor
Agata piszko
Sprawdź promocyjne oferty na szkoła w zreformowanym systemie edukacji. zadania dyrektorów i organów prowadzących
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na szkoła w zreformowanym systemie edukacji. zadania dyrektorów i organów prowadzących jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
szkoła w zreformowanym systemie edukacji. zadania dyrektorów i organów prowadzących (sklep TaniaKsiazka.pl)
72,20 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje na temat zmian cen i dostępności zastosowane w powyższym rankingu są zczytywane prawie natychmiast.
Pełny opis produktu
Tytuł Szkoła w zreformowanym systemie edukacji. Zadania dyrektorów i organów prowadzących Autor Agata Piszko Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-8124-204-2 seria Poradniki ABC EDU Rok wydania 2017 liczba stron 274 Format pdf Spis treści Wykaz skrótów | str. 11
Wstęp | str. 13
Rozdział I Zagadnienia ogólne | str. 15 1. Geneza zmian | str. 15 2. Główne założenia zmian | str. 16 3. Dopasowanie sieci szkół do nowego ustroju szkolnego | str. 17 4. Zmiana uchwały w sprawie dostosowania sieci szkół do nowego ustroju szkolnego | str. 31 5. Wyróznionie uczniom niektórych klas możliwości kształcenia w innej szkole | str. 33 6. Sytuacja niepromowanych uczniów szkół podlegających przekształceniu | str. 37
Rozdział II Charakterystyka rozwiązań szczegółowych | str. 51 1. Przekształcanie szkół podstawowych | str. 51 2. Wygaszenie kształcenia w gimnazjum | str. 56 3. Przekształcenie zespołu szkół, w skład którego wchodzi jedynie szkoła podstawowa i gimnazjum | str. 59 4. Przekształcenie liceum ogólnokształcącego | str. 59 5. Przekształcenie technikum | str. 61 6. Przekształcenie stanowczej szkoły zawodowej | str. 62 7. Przekształcenie zespołu szkół, w skład którego wchodzi jedynie gimnazjum i liceum ogólnokształcące lub gimnazjum i technikum | str. 64 8. Przekształcenie zespołu szkół, w skład którego wchodzi jedynie znacząca szkoła zawodowa i gimnazjum | str. 65 9. Przekształcenie szkoły specjalnej przysposabiającej do pracy | str. 66 10. Przekształcenie szkoły policealnej | str. 67 11. Uchwały o przekształceniu - aktami założycielskimi szkół | str. 67 12. Szkoła branżowa II stopnia | str. 68
Rozdział III Zatrudnianie i zwalnianie nauczycieli i pracowników niepedagogicznych w latach 2017-2020 | str. 69 1. Zagadnienia ogólne | str. 69 2. Nauczyciele gimnazjum w okresie reformy ustroju szkolnego | str. 70 3. Pracownicy niebędący nauczycielami zatrudnieni w gimnazjum w okresie reformy ustroju szkolnego | str. 78 4. Pracownicy gimnazjum przekształcanego lub włączanego do szkoły innego rodzaju | str. 85 5. Nauczyciele i pracownicy innych szkół przekształcanych z mocy prawa | str. 88 5.1. Nauczyciele i pracownicy szkół podstawowych | str. 88 5.2. Nauczyciele i pracownicy liceum ogólnokształcącego | str. 90 5.3. Nauczyciele i pracownicy czteroletniego technikum | str. 90 5.4. Nauczyciele i pracownicy znaczących szkół zawodowych | str. 91 5.5. Nauczyciele i pracownicy szkoły specjalnej przysposabiającej do pracy | str. 91 5.6. Nauczyciele i pracownicy szkoły policealnej | str. 92 5.7. Nauczyciele i pracownicy zespołów przekształcanych w ośmioletnie szkoły podstawowe | str. 92 5.8. Nauczyciele i pracownicy zespołów przekształcanych w czteroletnie licea ogólnokształcące albo pięcioletnie technologia | str. 93 5.9. Nauczyciele i pracownicy zespołów przekształcanych w branżowe szkoły I stopnia | str. 94 6. Rozwiązania szczególne w okresie reformy | str. 94 6.1. Przeniesienie nauczyciela | str. 94 6.2. Uzupełnienie etatu | str. 97 6.3. Liczba uczniów na etat specjalisty | str. 99 6.4. Zgoda na podjęcie albo kontynuowanie zatrudnienia poprzez nauczycieli | str. 101 6.5. Praca w godzinach ponadwymiarowych | str. 103 6.6. Informacja o wolnych stanowiskach pracy dla nauczycieli. Pierwszeństwo w zatrudnieniu | str. 104 6.7. Prawo do przejścia na emeryturę na zasadach określonych w art. 88 KN | str. 105
Rozdział IV Prawo oświatowe - zakres regulacji | str. 109 1. Uwagi ogólne | str. 109 2. Świeże typy szkół | str. 111 3. Nowe stopnie wykształcenia | str. 115
Rozdział V Zadania organów prowadzących - analiza porównawcza | str. 123
Rozdział VI Przekazywanie szkół publicznych do prowadzenia innym podmiotom | str. 131 1. Przekazywanie szkół według dotychczasowych regulacji | str. 131 2. Przekazywanie szkoły na podstawie Prawa oświatowego | str. 132 3. Szkoły przekazane w uregulowaniach przejściowych | str. 137 4. Podanie informacji o przekazanej szkole w systemie danych oświatowej | str. 140
Rozdział VII Kształcenie specjalne | str. 141 1. Zmiany doprecyzowujące | str. 141 2. Szkoły podstawowe w młodzieżowych ośrodkach wychowawczych i młodzieżowych ośrodkach socjoterapii | str. 142 3. Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka | str. 143 4. Sposób zapewnienia kształcenia specjalnego | str. 149
Rozdział VIII Kształcenie zawodowe | str. 155 1. Podstawa programowa kształcenia w zawodach | str. 158 2. Klasyfikacja zawodów szkolnictwa zawodowego | str. 163 3. Branżowa szkoła II stopnia | str. 167
Rozdział IX Arkusze organizacji szkół i przedszkoli | str. 169 1. Uwagi ogólne | str. 169 2. Ramowe plany nauczania | str. 181 3. Dokonywanie zmian w arkuszu. Kompetencje do tworzenia arkusza | str. 193
Rozdział X Status dyrektora szkoły. Zasady powierzania stanowisk kierowniczych | str. 197 1. Dyrektorzy dotychczasowych gimnazjów | str. 198 1.1. Dyrektor wygaszanego gimnazjum | str. 198 1.2. Dyrektor gimnazjum przekształcanego w szkołę podstawową | str. 199 1.3. Dyrektor gimnazjum włączanego do szkoły podstawowej | str. 200 1.4. Dyrektor gimnazjum przekształcanego w liceum ogólnokształcące, technikum lub branżową szkołę I stopnia | str. 202 1.5. Dyrektor gimnazjum włączanego do liceum ogólnokształcącego, technikum albo branżowej szkoły I stopnia | str. 203 1.6. Dyrektor dotychczasowej sześcioletniej szkoły podstawowej | str. 204 1.7. Dyrektorzy dotychczasowych zespołów szkół | str. 205 2. Powierzanie stanowisk dyrektora | str. 206 3. Powierzenie stanowisk wicedyrektora i innych stanowisk kierowniczych | str. 208 4. Odwołanie ze stanowiska kierowniczego | str. 208
Rozdział XI Tworzenie i likwidacja publicznych szkół i placówek | str. 211 1. Tworzenie publicznych szkół i placówek | str. 211 2. Likwidacja publicznych szkół i placówek | str. 218 3. Przekształcanie oddziału przedszkolnego lub oddziałów przedszkolnych | str. 222
Rozdział XII Doradztwo zawodowe | str. 229
Rozdział XIII Internaty | str. 231
Rozdział XIV Ewidencja szkół i placówek niepublicznych | str. 239 1. Zakres wprowadzonych zmian | str. 239 2. Uregulowania przejściowe | str. 245
Rozdział XV Zezwolenie na prowadzenie szkół i placówek publicznych poprzez osoby fizyczne albo osoby prawne niebędące jednostkami samorządu terytorialnego | str. 247 1. Zakładanie szkół i placówek w świetle nowych regulacji | str. 247 2. Uregulowania przejściowe w zakresie zakładania trzyletnich liceów ogólnokształcących i czteroletnich techników | str. 248 3. Likwidacja szkoły lub placówki publicznej | str. 254
Rozdział XVI Organizacja oddziałów przygotowawczych | str. 255
Rozdział XVII Dotacje dla publicznych i niepublicznych szkół podlegających stopniowemu wygaszeniu | str. 259
Parametry
ISBN
9788381242042
Autor
Agata piszko
Wydawnictwo
Wolters kluwer polska sa
Kategoria
E-booki
Producent
Wolters Kluwer Polska SA
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Renata M.
22.12.2024
Przesłana recenzja / opinia ułatwic decyzję zakupową innym użytkownikom
Jeżeli tylko udało Ci się skorzystać z oferowanego szkoła w zreformowanym systemie edukacji. zadania dyrektorów i organów prowadzących podziel się z użytkownikami swoją opinią i recenzją. Podaj jakie są Twoje wrażenia z użytkoania, czy polecasz produkt oraz czy relacja cena / jakość jest na dobrym poziomie.