Tytuł Polityka z twarzą Podtytuł Personalizacja parlamentarnych kampanii wyborczych w Polsce w latach 1993-2011 Autor Marek Mazur Język polski Wydawnictwo Uniwersytet Śląski ISBN 978-83-8012-356-4...
Prezentowany w naszejporownywarce artykuł polityka z twarzą możesz kupić w TaniaKsiazka.pl w interesującej cenie 35,91 zł. Oferta ta jest wynikiem zbiorczych analiz olbrzymiej liczby sklepów oraz hurtowni w internecie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788380123564
Autor
Marek mazur
Sprawdź promocyjne oferty na polityka z twarzą
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na polityka z twarzą jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
polityka z twarzą (sklep TaniaKsiazka.pl)
35,91 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane o dostępności i cenach zastosowane w rankingu są synchronizowane niemal natychmiast.
Pełny opis produktu
Tytuł Polityka z twarzą Podtytuł Personalizacja parlamentarnych kampanii wyborczych w Polsce w latach 1993-2011 Autor Marek Mazur Język polski Wydawnictwo Uniwersytet Śląski ISBN 978-83-8012-356-4 linia Prace Naukowe UŚ; Nauki Polityczne Rok wydania 2014 Katowice Wydanie 1 liczba stron 226 Format pdf Spis treści Spis treściWstęp / 7 1. Personalizacja polityki — podstawowe pytania konceptualizacyjne / 10 2. Personalizacja kampanii wyborczych — konceptualizacja problemu badawczego / 17 3. Plan książki / 19 Rozdział 1Personalizacja kampanii wyborczych w perspektywie mediatyzacji polityki / 23 1.1. Relacje mediów i polityki a personalizacja medialna i strategiczna / 24 1.2. Logika medialna a personalizacja kampanii wyborczych / 38 1.2.1. Logika rynkowa / 44 1.2.2. Logika publiczna / 48 1.2.3. Linia polityczna / 51 1.2.4. Technologia mediów / 55 1.3. Personalizacja medialna w badaniach empirycznych / 60 Rozdział 2Wpływ profesjonalizacji kampanii wyborczych na personalizację / 71 2.1. Zmiany społeczne w otoczeniu kampanii wyborczych / 73 2.2. Wpływ profesjonalizacji na centralizację partii (kampanii) / 77 2.3. Wpływ profesjonalizacji na personalizację scentralizowaną apeli wyborczych / 83 2.3.1. Konsultanci polityczni / 83 2.3.2. Marketing polityczny / 87 2.3.3. Zarządzanie mediami / 90 2.4. Personalizacja apelu wyborczego w świetle badań empirycznych profesjonalizacji kampanii wyborczych / 94 Rozdział 3Uwarunkowania systemowe i kontekstowe personalizacji kampanii wyborczych. Przypadek Polski / 101 3.1. Uwarunkowania personalizacji parlamentarnych kampanii wyborczych związane z systemem politycznym w Polsce / 107 3.2. Wpływ profesjonalizacji kampanii wyborczych na personalizację / 113 3.3. Kontekst kampanii wyborczych a personalizacja / 122 3.4. Uwarunkowania personalizacji związane z systemem medialnym / 126 Rozdział 4Personalizacja medialna w polskich kampaniach parlamentarnych w badaniach empirycznych / 135 4.1. Stan badań / 135 4.2. Personalizacja scentralizowana na łamach „Gazety Wyborczej" i „Rzeczpospolitej" w kampaniach wyborczych 1993—2011 / 140 4.2.1. Metoda badania / 140 4.2.2. Wyniki / 144 4.2.3. Interpretacja wyników / 157 Rozdział 5Personalizacja strategiczna w polskich kampaniach wyborczych w badaniach empirycznych / 161 5.1. Stan badań / 161 5.2. Personalizacja scentralizowana w telewizyjnych audycjach wyborczych w latach 1993—2011 / 164 5.2.1. Metoda badania / 164 5.2.2. Wyniki / 166 5.2.3. Interpretacja wyników / 174 Zakończenie / 179 Bibliografia / 187 Wykaz rysunków, tabel, wykresów / 211 Indeks osobowy / 215 Summary / 223 Zusammenfassung / 224
Parametry
ISBN
9788380123564
Autor
Marek mazur
Wydawnictwo
Uniwersytet śląski
Ilość stron
226
Rok wydania
2014
Kategoria
E-booki
Producent
Uniwersytet Śląski
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Dorota W.
21.11.2024
Wysłana przez klienta opinia produktu Uniwersytet Śląski może pomóc innym użytkownikom
Jeśli tylko miałeś okazję korzystać z oferowanego produktu polityka z twarzą podziel się z nami swoją recenzją i opinią. Napisz jakie są Twoje z użytkowania, czy rekomendujesz produkt, a także czy relacja jakość / cena jest na dobrym poziomie.
Tytuł Antologia literacka. Przemiany, ekspansja i perspektywy gatunku. Seria pierwsza Język polski Wydawnictwo Uniwersytet Śląski ISBN 978-83-226-3160-7...