Tytuł Marketing bezpośredni Podtytuł Koncepcja - zarządzanie - instrumenty Autor Mariusz Trojanowski Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2128-4 Rok wydania 2013 Warszawa Wydanie 1 ilość...
Sugerowany artykuł marketing bezpośredni można nabyć w TaniaKsiazka.pl w naprawdę kuszącej cenie 42,78 zł. Oferta ta stanowi wynik szerokiego porównania olbrzymiej ilości sklepów w bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788320821284
Autor
Mariusz trojanowski
Sprawdź promocyjne oferty na marketing bezpośredni
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na marketing bezpośredni jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
marketing bezpośredni (sklep TaniaKsiazka.pl)
42,78 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane o obowiązujących cenach i dostępności produktu wykorzystane w naszej klasyfikacji zczytywane są niemal natychmiast.
Pełny opis produktu
Tytuł Marketing bezpośredni Podtytuł Koncepcja - zarządzanie - instrumenty Autor Mariusz Trojanowski Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2128-4 Rok wydania 2013 Warszawa Wydanie 1 liczba stron 445 Format pdf Spis treści Wstęp
CZĘŚĆ 1. PODSTAWY KONCEPCYJNE MARKETINGU BEZPOŚREDNIEGO
1. Istota i reguły marketingu bezpośredniego 1.1. Mity na temat marketingu bezpośredniego 1.1.1. Marketing bezpośredni a marketing BTL 1.1.2. Marketing bezpośredni a reklama pocztowa 1.1.3. Marketing bezpośredni a sprzedaż wysyłkowa 1.2. Ewolucja znaczeniowa pojęcia marketingu bezpośredniego 1.2.1. Marketing bezpośredni jako kanał dystrybucji 1.2.2. Marketing bezpośredni jako forma promocji marki i jej produktów 1.2.3. Marketing bezpośredni oparty na zwiększonym użyciu baz danych jako nowa koncepcja marketingu 1.3. Marketing bezpośredni - ujęcie współczesne 1.4. Filozofia minimalnych firm jako podstawa marketingu bezpośredniego 1.5. Modele zastosowania marketingu bezpośredniego w praktyce rynkowej 1.5.1. Model strategiczny pełnozakresowy (model A) 1.5.2. Model strategiczny niepełnozakresowy (model B) 1.5.3. Model taktyczny selektywny (model C) 1.5.4. Model taktyczny masowy (model D - prymitywny) 1.6. Marketing bezpośredni a marketing relacji i Customer Relationship Marketing (CRM) 1.7. Znaczenie marketingu bezpośredniego w praktyce rynkowej 1.7.1. Wydatki na marketing bezpośredni 1.7.2. Sprzedaż w systemie marketingu bezpośredniego 1.8. Cykl zarządzania marketingiem bezpośrednim Przykład z praktyki: Samlerhuset Group - Skarbnica Narodowa Marketing bezpośredni jako model działania producenta
2. Baza danych 2.1. Kluczowe pojęcia 2.2. Rodzaje danych 2.2.1. Informacje personalne 2.2.2. Dane transakcyjne 2.2.3. Dane komunikacyjne 2.3. Budowa architektury systemu bazy danych 2.3.1. Rola i wykorzystanie bazy danych 2.3.2. Użytkownicy bazy danych w firmie 2.3.3. Format karty klienta 2.3.4. Źródła danych 2.3.5. Sposoby pozyskiwania danych 2.3.6. Wejścia danych do systemu bazy 2.3.7. Zarządzanie bazą danych Przykład z praktyki: Nestle Polska - Nestle Nutrition Budowa bazy danych (za zgodą Nestle Nutrition)
CZĘŚĆ 2. ZARZĄDZANIE MARKETINGIEM BEZPOŚREDNIM
3. Analizy marketingowe oparte na bazach danych 3.1. Analizy zachowań zakupowych klientów 3.2. Analiza wartości życiowej klientów 3.2.1. Istota modelu wartości życiowej klientów 3.2.2. Sposoby kalkulacji wartości życiowej klientów 3.3. Analiza segmentacyjna 3.4. Zgłębianie informacji o klientach 3.4.1. Zależności między zachowaniami klientów 3.4.2. Segmentacja klientów 3.4.3. Modele predykcyjne (scoringowe) 3.5. Zewnętrzne bazy danych Przykład z praktyki: Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce Model scoringowy (za zgodą Acxiom Polska)
4. Planowanie strategii w marketingu bezpośrednim 4.1. Istota strategii marketingu bezpośredniego 4.2. Relacje pomiędzy celami marketingowymi 4.3. Cele marketingu bezpośredniego 4.4. Wyznaczanie grup docelowych działań marketingu bezpośredniego 4.5. Marketing-mix w marketingu bezpośrednim 4.5.1. Podejście segmentacyjne a podejście zindywidualizowane 4.5.2. Indywidualizacja marketingu-mix 4.6. Programy zdobywania nowych nabywców 4.7. Programy działania dla zdobytych klientów - budowa lojalności klientów 4.7.1. Znaczenie lojalności klientów 4.7.2. Istota lojalności klientów 4.7.3. Działania marketingowe ukierunkowane na tworzenie lojalności 4.8. Narzędzia marketingu bezpośredniego 4.8.1. Ogólna charakterystyka narzędzi marketingu bezpośredniego 4.8.2. Klasyfikacja narzędzi marketingu bezpośredniego 4.8.3. Kryteria doboru narzędzi marketingu bezpośredniego 4.9. Budżet marketingu bezpośredniego Przykład z praktyki: Wilo Polska Planowanie strategii marketingu bezpośredniego (za zgodą Wilo Polska sp. Z o.o.)
5. Realizacja działań marketingu bezpośredniego 5.1. Programy realizacji strategii marketingu bezpośredniego 5.2. Kreacja przekazu komunikacyjnego w marketingu bezpośrednim 5.2.1. Mechanizm oddziaływania komunikatu marketingowego na klientów 5.2.2. Budowa przekazu w marketingu bezpośrednim 5.2.3. Szybka ocena kreacji komunikatu marketingu bezpośredniego 5.2.4. Zasady pracy copywritera wytwarzającego przekaz marketingu bezpośredniego 5.3. Obsługa odpowiedzi nabywców 5.3.1. Cykl obsługi odpowiedzi nabywców 5.3.2. Potrzeba podejścia marketingowego 5.4. Organizacja marketingu bezpośredniego 5.4.1. Marketing bezpośredni funkcjonujący dzięki własnym strukturom a outsourcing usług agencji zewnętrznych 5.4.2. Marketing bezpośredni w strukturze organizacyjnej firmy 5.4.3. Współpraca z zewnętrznymi agencjami usług marketingu bezpośredniego (outsourcing) Przykład z praktyki: IBM Polska Kreacja w kampanii marketingu bezpośredniego
6. Kontrola i pomiar produktywności marketingu bezpośredniego 6.1. Efektywność a produktywność 6.2. Organizacja pomiaru sprawności marketingu bezpośredniego 6.3. Nakłady i efekty w działaniach marketingowych 6.3.1. Nakłady na marketing bezpośredni 6.3.2. Efekty działania marketingu bezpośredniego 6.4. Wartość życiowa klienta w pomiarze sprawności 6.5. Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie stałych a zwrot z inwestycji marketingowej 6.6. Sposoby pomiaru działań marketingowych 6.7. Testowanie jako podstawa poprawy sprawności działań marketingu bezpośredniego 6.7.1. Warianty i cele testów 6.7.2. Testowane zmienne 6.7.3. Dobór grupy do testu Przykład z praktyki: Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
Pomiar efektywności działań marketingu bezpośredniego (za zgodą Wydawnictwa Wiedza i Praktyka)
CZĘŚĆ 3. INSTRUMENTY MARKETINGU BEZPOŚREDNIEGO
7. Reklama zwrotnego odzewu 7.1. Istota reklamy zwrotnego odzewu i jej warianty 7.1.1. Reklama początkująca (akwizycyjna) 7.1.2. Reklama sprzedażowa 7.2. Mocne strony i wady reklamy zwrotnego odzewu 7.3. Wybór mediów reklamy zwrotnego odzewu 7.3.1. Łatwość generowania odpowiedzi zwrotnej 7.3.2. Liczba danych, jakie można przekazać 7.3.3. Selektywność definiowania odbiorców komunikatu 7.3.4. Siła wpływu na odbiorców i powodowania ich reakcji zwrotnej 7.3.5. Produktywność medium reklamowego 7.4. Telesprzedaż 7.4.1. Rodzaje projekcji telesprzedażowych 7.4.2. Emisje telesprzedażowe w Polsce 7.4.3. Atuty i wady telesprzedaży 7.4.4. Podstawowe zasady i decyzje telesprzedażowe 7.5. Pomiar efektów reklamy zwrotnego odzewu Przykład z praktyki: Towarzystwo ubezpieczeniowe Liberty Mutual - Liberty Direct Reklama zwrotnego odzewu - kreacja i dobór mediów (za zgodą Liberty Direct Mutual)
8. Dostawa pocztowa 8.1. Dostawa pocztowa jako narzędzie marketingu bezpośredniego 8.2. Funkcje i zastosowania przesyłki pocztowej 8.3. Zalety i wady przesyłki pocztowej 8.4. Planowanie i organizacja kampanii przesyłki pocztowej 8.5. Zestaw wysyłkowy 8.5.1. Koperta zewnętrzna 8.5.2. List przewodni 8.5.3. Materiał informacyjno-promocyjny 8.5.4. Karta zwrotna Przykład z praktyki: Goodyear Dunlop Tires Polska Kampania wysyłki pocztowej w celu pozyskania nowych klubowiczów
9. Katalog sprzedaży wysyłkowej 9.1. Definicja i warianty katalogów 9.2. Zalety i wady katalogu 9.2.1. Zalety i wady katalogu dla firm 9.2.2. Mocne strony i wady katalogu dla nabywców 9.3. Fundamentalne (cechy) zasady zastosowania katalogu sprzedaży wysyłkowej 9.4. Projektowanie katalogu sprzedaży wysyłkowej 9.4.1. Wielkość katalogu 9.4.2. Ułożenie produktów 9.4.3. Szata graficzna 9.4.4. Teksty katalogowe 9.4.5. Formularz zamówienia 9.5. Promocja i dystrybucja katalogu 9.6. Analiza rezultatów użycia katalogu wysyłkowego Przykład z praktyki: Bertelsmann Media - Klub Świat Książki użycie katalogu w promocji i sprzedaży książek (za zgodą Bertelsmann Media)
10. Telemarketing 10.1. Określenie telemarketingu i jego warianty 10.2. Funkcje i użycia telemarketingu 10.2.1. Sprzedaż przez telefon (telesprzedaż) 10.2.2. Obsługa klientów 10.2.3. Gromadzenie i weryfikowanie danych o potencjonalnych nabywcach 10.2.4. Informowanie otoczenia o swych działaniach 10.2.5. Selekcjonowanie nabywców 10.2.6. Umówienie wizyty przedstawiciela handlowego 10.2.7. Prowadzenie badań marketingowych (wywiad telefoniczny) 10.2.8. Powiększenie sprawności innych instrumentów marketingu bezpośredniego 10.3. Atuty i wady telemarketingu 10.4. Planowanie i organizacja akcji telemarketingowej 10.4.1. Telemarketerzy 10.4.2. Teleskrypty rozmów telefonicznych 10.4.3. Telezasady komunikacji 10.4.4. Telesprzęt 10.5. Zasady użycia i prowadzenia infolinii 10.5.1. Określenie infolinii 10.5.2. Przeznaczenie infolinii 10.5.3. Uruchomienie infolinii 10.6. Marketing przenośny (przesyłki telefoniczne) 10.6.1. Podstawowe narzędzia marketingu mobilnego 10.6.2. Techniki marketingu przenośnego 10.6.3. Cechy marketingu mobilnego Przykład z praktyki: Towarzystwo ubezpieczeniowe Amplico AIG Life i Bank PKO BP Telemarketing w sprzedaży ubezpieczeń (za zgodą Amplico AIG Life i PKO BP)
11. Marketing bezpośredni w Internecie 11.1. Charakterystyka narzędzi marketingu bezpośredniego w Internecie 11.1.1. Atrybuty Internetu jako medium komunikacji marketingowej 11.1.2. Klasyfikacja narzędzi marketingu bezpośredniego w Internecie 11.2. Marketing w wyszukiwarkach internetowych (SEM) 11.3. Optymalizacja wyników wyszukiwania (SEO) 11.4. Programy partnerskie (afiliacyjne) 11.5. Reklama odsłonowa (graficzna) w serwisie WWW 11.6. E-mailing - dostawa poczty elektronicznej 11.6.1. Warianty wysyłek e-mailingowych 11.6.2. Mocne strony i ograniczenia e-mailingu 11.6.3. Zasady projektowania wysyłek e-mailingowych 11.7. Personalizowane strony WWW 11.7.1. Istota personalizacji stron WWW 11.7.2. Metody pozyskiwania danych o odbiorcy 11.7.3. Mocne strony i wady personalizowanych stron www 11.8. Handel wirtualny (e-commerce) 11.8.1. Internetowe katalogi produktów 11.8.2. Sklepy internetowe 11.8.3. Kategorie sklepów internetowych Przykład z praktyki: Egmont Polska E-mailing zachęcający do wejścia do Klubu i zakupu produktów
Aneks 1. Etyka i odpowiedzialność społeczna w marketingu bezpośrednim
Aneks 2. Kształtowanie się postaw nabywców wobec marketingu bezpośredniego w Polsce w latach 1998-2007 (badanie własne)
Aneks 3. Kwestionariusz ankiety do badania postaw konsumentów wobec sprzedaży w systemie marketingu bezpośredniego (sprzedaży wysyłkowej)
Zakończenie
Bibliografia
Parametry
ISBN
9788320821284
Autor
Mariusz trojanowski
Wydawnictwo
Pwe
Ilość stron
445
Rok wydania
2013
Kategoria
E-booki
Producent
Mariusz Trojanowski
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Zygmunt S.
26.11.2024
Czy możesz przesłać nam opinię na temat produktu **producer
Jeżeli miałeś okazję skorzystać z pokazywanego produktu marketing bezpośredni podeślij nam swoją subiektywną opinię lub ocenę. Powiedz jakie są Twoje odczucia z użytkoania, czy polecasz produkt, a także czy relacja jakość / cena jest dobra.
Tytuł Marketing bezpośredni Podtytuł Koncepcja - zarządzanie - instrumenty Autor Mariusz Trojanowski Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2128-4...