Zdjęcia marketing bezpośredni

E-booki

Dostępność: Do kupienia

Marketing bezpośredni (Mariusz Trojanowski)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Mariusz Trojanowski
42,78 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Tytuł Marketing bezpośredni Podtytuł Koncepcja - zarządzanie - instrumenty Autor Mariusz Trojanowski Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2128-4 Rok wydania 2013 Warszawa Wydanie 1 ilość...

Sugerowany artykuł marketing bezpośredni można nabyć w TaniaKsiazka.pl w naprawdę kuszącej cenie 42,78 zł. Oferta ta stanowi wynik szerokiego porównania olbrzymiej ilości sklepów w bazie.

Podstawowe cechy

ISBN

9788320821284

Autor

Mariusz trojanowski

Sprawdź promocyjne oferty na marketing bezpośredni

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na marketing bezpośredni jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

marketing bezpośredni (sklep TaniaKsiazka.pl)

42,78 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Dane o obowiązujących cenach i dostępności produktu wykorzystane w naszej klasyfikacji zczytywane są niemal natychmiast.

Pełny opis produktu

Tytuł Marketing bezpośredni Podtytuł Koncepcja - zarządzanie - instrumenty Autor Mariusz Trojanowski Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2128-4 Rok wydania 2013 Warszawa Wydanie 1 liczba stron 445 Format pdf Spis treści Wstęp


CZĘŚĆ 1. PODSTAWY KONCEPCYJNE MARKETINGU BEZPOŚREDNIEGO


1. Istota i reguły marketingu bezpośredniego
1.1. Mity na temat marketingu bezpośredniego
1.1.1. Marketing bezpośredni a marketing BTL
1.1.2. Marketing bezpośredni a reklama pocztowa
1.1.3. Marketing bezpośredni a sprzedaż wysyłkowa
1.2. Ewolucja znaczeniowa pojęcia marketingu bezpośredniego
1.2.1. Marketing bezpośredni jako kanał dystrybucji
1.2.2. Marketing bezpośredni jako forma promocji marki i jej produktów
1.2.3. Marketing bezpośredni oparty na zwiększonym użyciu baz danych jako nowa koncepcja marketingu
1.3. Marketing bezpośredni - ujęcie współczesne
1.4. Filozofia minimalnych firm jako podstawa marketingu bezpośredniego
1.5. Modele zastosowania marketingu bezpośredniego w praktyce rynkowej
1.5.1. Model strategiczny pełnozakresowy (model A)
1.5.2. Model strategiczny niepełnozakresowy (model B)
1.5.3. Model taktyczny selektywny (model C)
1.5.4. Model taktyczny masowy (model D - prymitywny)
1.6. Marketing bezpośredni a marketing relacji i Customer Relationship Marketing (CRM)
1.7. Znaczenie marketingu bezpośredniego w praktyce rynkowej
1.7.1. Wydatki na marketing bezpośredni
1.7.2. Sprzedaż w systemie marketingu bezpośredniego
1.8. Cykl zarządzania marketingiem bezpośrednim
Przykład z praktyki: Samlerhuset Group - Skarbnica Narodowa
Marketing bezpośredni jako model działania producenta


2. Baza danych
2.1. Kluczowe pojęcia
2.2. Rodzaje danych
2.2.1. Informacje personalne
2.2.2. Dane transakcyjne
2.2.3. Dane komunikacyjne
2.3. Budowa architektury systemu bazy danych
2.3.1. Rola i wykorzystanie bazy danych
2.3.2. Użytkownicy bazy danych w firmie
2.3.3. Format karty klienta
2.3.4. Źródła danych
2.3.5. Sposoby pozyskiwania danych
2.3.6. Wejścia danych do systemu bazy
2.3.7. Zarządzanie bazą danych
Przykład z praktyki: Nestle Polska - Nestle Nutrition
Budowa bazy danych (za zgodą Nestle Nutrition)


CZĘŚĆ 2. ZARZĄDZANIE MARKETINGIEM BEZPOŚREDNIM


3. Analizy marketingowe oparte na bazach danych
3.1. Analizy zachowań zakupowych klientów
3.2. Analiza wartości życiowej klientów
3.2.1. Istota modelu wartości życiowej klientów
3.2.2. Sposoby kalkulacji wartości życiowej klientów
3.3. Analiza segmentacyjna
3.4. Zgłębianie informacji o klientach
3.4.1. Zależności między zachowaniami klientów
3.4.2. Segmentacja klientów
3.4.3. Modele predykcyjne (scoringowe)
3.5. Zewnętrzne bazy danych
Przykład z praktyki: Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce
Model scoringowy (za zgodą Acxiom Polska)


4. Planowanie strategii w marketingu bezpośrednim
4.1. Istota strategii marketingu bezpośredniego
4.2. Relacje pomiędzy celami marketingowymi
4.3. Cele marketingu bezpośredniego
4.4. Wyznaczanie grup docelowych działań marketingu bezpośredniego
4.5. Marketing-mix w marketingu bezpośrednim
4.5.1. Podejście segmentacyjne a podejście zindywidualizowane
4.5.2. Indywidualizacja marketingu-mix
4.6. Programy zdobywania nowych nabywców
4.7. Programy działania dla zdobytych klientów - budowa lojalności klientów
4.7.1. Znaczenie lojalności klientów
4.7.2. Istota lojalności klientów
4.7.3. Działania marketingowe ukierunkowane na tworzenie lojalności
4.8. Narzędzia marketingu bezpośredniego
4.8.1. Ogólna charakterystyka narzędzi marketingu bezpośredniego
4.8.2. Klasyfikacja narzędzi marketingu bezpośredniego
4.8.3. Kryteria doboru narzędzi marketingu bezpośredniego
4.9. Budżet marketingu bezpośredniego
Przykład z praktyki: Wilo Polska
Planowanie strategii marketingu bezpośredniego (za zgodą Wilo Polska sp. Z o.o.)


5. Realizacja działań marketingu bezpośredniego
5.1. Programy realizacji strategii marketingu bezpośredniego
5.2. Kreacja przekazu komunikacyjnego w marketingu bezpośrednim
5.2.1. Mechanizm oddziaływania komunikatu marketingowego na klientów
5.2.2. Budowa przekazu w marketingu bezpośrednim
5.2.3. Szybka ocena kreacji komunikatu marketingu bezpośredniego
5.2.4. Zasady pracy copywritera wytwarzającego przekaz marketingu bezpośredniego
5.3. Obsługa odpowiedzi nabywców
5.3.1. Cykl obsługi odpowiedzi nabywców
5.3.2. Potrzeba podejścia marketingowego
5.4. Organizacja marketingu bezpośredniego
5.4.1. Marketing bezpośredni funkcjonujący dzięki własnym strukturom a outsourcing usług agencji zewnętrznych
5.4.2. Marketing bezpośredni w strukturze organizacyjnej firmy
5.4.3. Współpraca z zewnętrznymi agencjami usług marketingu bezpośredniego (outsourcing)
Przykład z praktyki: IBM Polska
Kreacja w kampanii marketingu bezpośredniego


6. Kontrola i pomiar produktywności marketingu bezpośredniego
6.1. Efektywność a produktywność
6.2. Organizacja pomiaru sprawności marketingu bezpośredniego
6.3. Nakłady i efekty w działaniach marketingowych
6.3.1. Nakłady na marketing bezpośredni
6.3.2. Efekty działania marketingu bezpośredniego
6.4. Wartość życiowa klienta w pomiarze sprawności
6.5. Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie stałych a zwrot z inwestycji marketingowej
6.6. Sposoby pomiaru działań marketingowych
6.7. Testowanie jako podstawa poprawy sprawności działań marketingu bezpośredniego
6.7.1. Warianty i cele testów
6.7.2. Testowane zmienne
6.7.3. Dobór grupy do testu
Przykład z praktyki: Wydawnictwo Wiedza i Praktyka

Pomiar efektywności działań marketingu bezpośredniego (za zgodą Wydawnictwa Wiedza i Praktyka)


CZĘŚĆ 3. INSTRUMENTY MARKETINGU BEZPOŚREDNIEGO


7. Reklama zwrotnego odzewu
7.1. Istota reklamy zwrotnego odzewu i jej warianty
7.1.1. Reklama początkująca (akwizycyjna)
7.1.2. Reklama sprzedażowa
7.2. Mocne strony i wady reklamy zwrotnego odzewu
7.3. Wybór mediów reklamy zwrotnego odzewu
7.3.1. Łatwość generowania odpowiedzi zwrotnej
7.3.2. Liczba danych, jakie można przekazać
7.3.3. Selektywność definiowania odbiorców komunikatu
7.3.4. Siła wpływu na odbiorców i powodowania ich reakcji zwrotnej
7.3.5. Produktywność medium reklamowego
7.4. Telesprzedaż
7.4.1. Rodzaje projekcji telesprzedażowych
7.4.2. Emisje telesprzedażowe w Polsce
7.4.3. Atuty i wady telesprzedaży
7.4.4. Podstawowe zasady i decyzje telesprzedażowe
7.5. Pomiar efektów reklamy zwrotnego odzewu
Przykład z praktyki: Towarzystwo ubezpieczeniowe Liberty Mutual - Liberty Direct
Reklama zwrotnego odzewu - kreacja i dobór mediów (za zgodą Liberty Direct Mutual)


8. Dostawa pocztowa
8.1. Dostawa pocztowa jako narzędzie marketingu bezpośredniego
8.2. Funkcje i zastosowania przesyłki pocztowej
8.3. Zalety i wady przesyłki pocztowej
8.4. Planowanie i organizacja kampanii przesyłki pocztowej
8.5. Zestaw wysyłkowy
8.5.1. Koperta zewnętrzna
8.5.2. List przewodni
8.5.3. Materiał informacyjno-promocyjny
8.5.4. Karta zwrotna
Przykład z praktyki: Goodyear Dunlop Tires Polska
Kampania wysyłki pocztowej w celu pozyskania nowych klubowiczów


9. Katalog sprzedaży wysyłkowej
9.1. Definicja i warianty katalogów
9.2. Zalety i wady katalogu
9.2.1. Zalety i wady katalogu dla firm
9.2.2. Mocne strony i wady katalogu dla nabywców
9.3. Fundamentalne (cechy) zasady zastosowania katalogu sprzedaży wysyłkowej
9.4. Projektowanie katalogu sprzedaży wysyłkowej
9.4.1. Wielkość katalogu
9.4.2. Ułożenie produktów
9.4.3. Szata graficzna
9.4.4. Teksty katalogowe
9.4.5. Formularz zamówienia
9.5. Promocja i dystrybucja katalogu
9.6. Analiza rezultatów użycia katalogu wysyłkowego
Przykład z praktyki: Bertelsmann Media - Klub Świat Książki
użycie katalogu w promocji i sprzedaży książek (za zgodą Bertelsmann Media)


10. Telemarketing
10.1. Określenie telemarketingu i jego warianty
10.2. Funkcje i użycia telemarketingu
10.2.1. Sprzedaż przez telefon (telesprzedaż)
10.2.2. Obsługa klientów
10.2.3. Gromadzenie i weryfikowanie danych o potencjonalnych nabywcach
10.2.4. Informowanie otoczenia o swych działaniach
10.2.5. Selekcjonowanie nabywców
10.2.6. Umówienie wizyty przedstawiciela handlowego
10.2.7. Prowadzenie badań marketingowych (wywiad telefoniczny)
10.2.8. Powiększenie sprawności innych instrumentów marketingu bezpośredniego
10.3. Atuty i wady telemarketingu
10.4. Planowanie i organizacja akcji telemarketingowej
10.4.1. Telemarketerzy
10.4.2. Teleskrypty rozmów telefonicznych
10.4.3. Telezasady komunikacji
10.4.4. Telesprzęt
10.5. Zasady użycia i prowadzenia infolinii
10.5.1. Określenie infolinii
10.5.2. Przeznaczenie infolinii
10.5.3. Uruchomienie infolinii
10.6. Marketing przenośny (przesyłki telefoniczne)
10.6.1. Podstawowe narzędzia marketingu mobilnego
10.6.2. Techniki marketingu przenośnego
10.6.3. Cechy marketingu mobilnego
Przykład z praktyki: Towarzystwo ubezpieczeniowe Amplico AIG Life i Bank PKO BP
Telemarketing w sprzedaży ubezpieczeń (za zgodą Amplico AIG Life i PKO BP)


11. Marketing bezpośredni w Internecie
11.1. Charakterystyka narzędzi marketingu bezpośredniego w Internecie
11.1.1. Atrybuty Internetu jako medium komunikacji marketingowej
11.1.2. Klasyfikacja narzędzi marketingu bezpośredniego w Internecie
11.2. Marketing w wyszukiwarkach internetowych (SEM)
11.3. Optymalizacja wyników wyszukiwania (SEO)
11.4. Programy partnerskie (afiliacyjne)
11.5. Reklama odsłonowa (graficzna) w serwisie WWW
11.6. E-mailing - dostawa poczty elektronicznej
11.6.1. Warianty wysyłek e-mailingowych
11.6.2. Mocne strony i ograniczenia e-mailingu
11.6.3. Zasady projektowania wysyłek e-mailingowych
11.7. Personalizowane strony WWW
11.7.1. Istota personalizacji stron WWW
11.7.2. Metody pozyskiwania danych o odbiorcy
11.7.3. Mocne strony i wady personalizowanych stron www
11.8. Handel wirtualny (e-commerce)
11.8.1. Internetowe katalogi produktów
11.8.2. Sklepy internetowe
11.8.3. Kategorie sklepów internetowych
Przykład z praktyki: Egmont Polska
E-mailing zachęcający do wejścia do Klubu i zakupu produktów


Aneks 1. Etyka i odpowiedzialność społeczna w marketingu bezpośrednim


Aneks 2. Kształtowanie się postaw nabywców wobec marketingu bezpośredniego w Polsce w latach 1998-2007 (badanie własne)


Aneks 3. Kwestionariusz ankiety do badania postaw konsumentów wobec sprzedaży w systemie marketingu bezpośredniego (sprzedaży wysyłkowej)


Zakończenie


Bibliografia

Parametry

ISBN

9788320821284

Autor

Mariusz trojanowski

Wydawnictwo

Pwe

Ilość stron

445

Rok wydania

2013

Kategoria

E-booki

Producent

Mariusz Trojanowski

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Zygmunt S.
Zygmunt S.
26.11.2024
Czy możesz przesłać nam opinię na temat produktu **producer
Jeżeli miałeś okazję skorzystać z pokazywanego produktu marketing bezpośredni podeślij nam swoją subiektywną opinię lub ocenę. Powiedz jakie są Twoje odczucia z użytkoania, czy polecasz produkt, a także czy relacja jakość / cena jest dobra.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Mariusz Trojanowski Marketing bezpośredni
Do sklepu Szczegóły

Marketing bezpośredni

42,78 zł
Tytuł Marketing bezpośredni Podtytuł Koncepcja - zarządzanie - instrumenty Autor Mariusz Trojanowski Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2128-4...
Rekomendacja
Mariusz Trojanowski Mariusz trojanowski Postawy konsumentów wobec sprzedaży wysyłkowej w polsce - ujęcie dynamiczne
Handel detaliczny - jednocześnie na świecie, jak i w Polsce - jest obszarem dynamicznie zachodzących zmian, przy czym, jak się wydaje, ich...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego
Do sklepu Szczegóły

Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego

45,43 zł
Książka podejmuje tematy tabu o których na co dzień ludzie boją się głośno mówić. Pokazuje znane i mniej znane przykłady: obłudy, kłamstwa,...
Rekomendacja
Szydełko. zabawki Literat
Do sklepu Szczegóły

Szydełko. zabawki Literat

9,21 zł
Szydełkowanie to obecnie nad wyraz popularne hobby. Raduje się zainteresowaniem jednocześnie dziewczynek 7-8-letnich, jak i pań w każdym...
Rekomendacja
Tajemnice dworu sułtana. księga vii. hatidże
Do sklepu Szczegóły

Tajemnice dworu sułtana. księga vii. hatidże

20,00 zł
Żyli w dwóch różnorodnych światach… zespoliło ich przeznaczenie. Książka, która zainspirowała twórców serialu doskonałe stulecie. Ona jest...
Rekomendacja
Odlotowe gołębie łapią bandytów
Do sklepu Szczegóły

Odlotowe gołębie łapią bandytów

26,03 zł
ODLOTOWE GOŁĘBIE ŁAPIĄ BANDYTÓWKażdy prawdziwy gołąb da się pokroić za okruszki. Mniam! Mniam! Mniam! Lubicie frytki? Pizzę? Lody? Tym dla...
Rekomendacja
Harlequin Gorąco jak przed laty
Do sklepu Szczegóły

Harlequin Gorąco jak przed laty

8,98 zł
Przystojny, zmysłowy, bogaty, seksowny – oto popularny hokeista Jordan Serenghetti. Kontuzjowany trafia w ręce rehabilitantki Sery. Sera...
Rekomendacja
Kartkówki. edukacja polonistyczna i matematyczna. klasa 1 Literat
Tytuł Kartkówki. Edukacja polonistyczna i matematyczna. Klasa 1 Podtytuł Materiały edukacyjne Autor Beata Guzowska Język polski Wydawnictwo...
Rekomendacja
Wiatr przez dziurkę od klucza. mroczna wieża. tom 4.5
Roland z Gilead jest rewolwerowcem, jednym z nielicznych usiłujących utrzymać porządek w świecie rosnącego bezprawia, połączeniem błędnego...
Rekomendacja
Chłopcy z placu broni ferenca molnara, AZ#567596AAEB/DL-ebwm/pdf
Rzetelne i przystępnie napisane opracowanie lektury, m.in. Szczegółowe i znaczne streszczenie, skrupulatna analiza, charakterystyka bohaterów,...
Rekomendacja
Zasada równości stron w procesie cywilnym Wydawnictwo c.h beck
Niniejsza monografia poświęcona jest zasadzie równości stron w procesie cywilnym. Mimo iż zasada równości nie została sformułowana wprost...
Rekomendacja
Beata guzowska Sprawdziany. język polski. przyroda. klasa iii
Sprawdziany, opracowane przez nauczycielki z wieloletnim doświadczeniem, dedykowane są dla uczniów klasy III szkoły podstawowej do samodzielnej...
Rekomendacja
Literat Pielęgnacja włosów w domu
Do sklepu Szczegóły

Literat Pielęgnacja włosów w domu

2,18 zł
Poradnik Pielęgnacja włosów w domu mieści mnóstwo cennych danych i porad, jak samodzielnie w warunkach domowych uzyskać spektakularne, zdrowe,...
Rekomendacja
Oblicza wolności. studia z praktycznej filozofii kanta i jej historia
Jednym z fenomenów filozofii godnych uwagi jest to, iż jej główni aktorzy się nie starzeją. Bez wątpienia także filozofia ulega modom, jednak...