Zdjęcia Życie po meczu marki Wydawnictwa uniwersytetu warszawskiego
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Życie po meczu (Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego)
Do kupienia w: Marka: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
11,16 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Życie po meczu Podtytuł Formy użycia kapitału społecznego kibiców piłkarskich w Polsce Autor Mateusz Grodecki Język polski Wydawnictwo Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego ISBN...
Proponowany artykuł Życie po meczu marki Wydawnictwa uniwersytetu warszawskiego dostępny jest w TaniaKsiazka.pl w naprawdę wartej rozważenia cenie 11,16 zł. Promocja ta jest efektem zbiorczej analizy olbrzymiej ilości sklepów w bazie danych.
Podstawowe cechy
ISBN
9788323535584
Autor
Mateusz grodecki
Sprawdź promocyjne oferty na Życie po meczu marki Wydawnictwa uniwersytetu warszawskiego
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Życie po meczu marki Wydawnictwa uniwersytetu warszawskiego jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Życie po meczu marki Wydawnictwa uniwersytetu warszawskiego (sklep TaniaKsiazka.pl)
11,16 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane o dostępności i aktualnych cenach wykorzystane w prezentowanym rankingu synchronizowane są niemal w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Tytuł Życie po meczu Podtytuł Formy wykorzystania kapitału społecznego kibiców piłkarskich w Polsce Autor Mateusz Grodecki Język polski Wydawnictwo Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego ISBN 978-83-235-3558-4 Rok wydania 2018 Warszawa Wydanie 1 liczba stron 292 Format pdf, epub, mobi Spis treści PODZIĘKOWANIA 9 WSTĘP 11 Cel pracy 11 Kontekst 13 Plan książki 18 Nota bibliograficzna 21
Rozdział I. Kapitał społeczny 23 1.1 Kapitał społeczny jako kapitał kolektywny – współpraca 25 1.2 Kapitał społeczny jako zasób sieci relacji jednostki 41 1.3 „Ciemne strony" kapitału społecznego 45 1.4 Kapitał społeczny w Polsce 50 1.5 Kapitał społeczny i sport 56 Metodologia 62 Założenia badawcze 62 Metody badania 63 Zbieranie informacji – praca terenowa 68 Wywiady 68 Obserwacja 70 Redefinicje założeń w trakcie badań terenowych 73
Rozdział II. Historia futbolu – historia jego kibiców 75 2.1 Historia futbolu 75 2.2 Kontekst polski 86 2.3 Historia kibicowania 92 2.4 Historia kibicowania w Polsce 98 Od spontaniczności do subkultury 99 Od subkultury chuliganów do kultury trybun 114 Od kultury do profesjonalizacji 120
Rozdział III. Kapitał społeczny trybun 125 3.1 Grupy jako podstawowa forma organizacji kibiców piłkarskich 127 3.2 atrybuty struktury grup kibiców 130 3.3 Reprodukcja kapitału społecznego 137 3.4 Budowanie kapitału społecznego – czynniki zewnętrzne 139 3.5 Charakterystyka kapitału społecznego grup kibiców piłkarskich 144
Rozdział V. Stowarzyszenia kibiców 173 5.1 Formalizowanie się grup kibicowskich – socjogeneza stowarzyszeń 175 5.2 Działalność stowarzyszeń kibicowskich 183 Działalność patriotyczna 183 Działalność społeczna i charytatywna 187 5.3 Legitymizacja stowarzyszeń kibiców 195 5.4 Kapitał społeczny stowarzyszeń 201
Rozdział VI. Kibice jako kapitał społeczny 205 6.1 „klasyczne" wymiary zaangażowania kibiców w klub 206 6.2 Społeczny kontekst nowych form kibicowania 209 6.3. Kibicowscy aktywiści 211 6.4. Polski ruch „socios" 215 Górnik Zabrze 215 Stomil Olsztyn 220 6.5 „Socios" – analiza polskiego ruchu 224 6.6 Kapitał społeczny kibiców i kibice jako kapitał społeczny 229
Rozdział VII. Ewolucja kapitału społecznego trybun 235 7.1 Demokratyzacja społeczeństwa i instytucjonalizacja sfery stadionowej 238 7.2 Formy kapitału społecznego i demokratycznego kibiców piłkarskich 244 7.3 Ewolucja kapitału społecznego trybun 248 „Ciemna strona" trybun 248 Stowarzyszenia 252 „Socios" – kibice jako kapitał 256
Przesłana przez Ciebie opinia produktu pomoże innym odwiedzającym
Jeśli miałeś okoliczność korzystać z pokazywanego Życie po meczu marki Wydawnictwa uniwersytetu warszawskiego podziel się z nami recenzją lub opinią. Napisz jakie są Twoje odczucia ze stosowania, czy jesteś usatysfakcjonowany z zakupu oraz czy relacja cena / jakość jest dla Ciebie dobra.
Tom demonstruje złożone relacje pomiędzy środowiskiem polskich antytrynitarzy (braci polskich zwanych arianami albo socynianami) a przedstawicielami...