Czy da się rozwijać biznes bez social mediów?
Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie spędzają dziś dużo czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz fotografii nowej oferty butiku odzieżowego szukają w mediach społecznościowych. Jeśli prędko nie znajdą tam pożądanej danych, pójdą do konkurencji.
Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać bardzo świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać - powiększyć sprzedaż, generować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiągnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy.
Jeśli właśnie zakładasz profil swojej firmy w serwisie Faceboook albo jeśli już go prowadzisz, ale czujesz, iż możesz to robić lepiej, ta książka powinna się stać Twoją lekturą do poduszki i... Do klawiatury. Znajdziesz w niej m.in. Dane i informacje o funkcjach dostępnych w poszczególnych kanałach,na ogół dużo porad i inspiracji. Dostarczy Ci ona mnóstwa gotowych do użycia pomysłów na działanie. Dowiesz się z niej, jak przygotować kampanię skrojoną wyśmienicie na swoje zapotrzebowania. Pomoże Ci także powrócić do sedna, praprzyczyny, dla której media społecznościowe w ogóle powstały - do człowieka. Dzięki lekturze dowiesz się, jak prowadzić z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistości, ale także poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprząc social media do rozwijania Twoich pomysłów biznesowych - dzisiaj jest to możliwe znacznie bardziej aniżeli dawniej. Nie trać czasu, tylko wykorzystaj okazję.