Każdy z nas jest marką. Ja, Ty, on i ona - jesteśmy sobą dla siebie, matką dla córki, ojcem dla syna, dzieckiem dla rodzica, mężem dla żony, szefową dla podwładnego. Twoja producent osobista to Ty plus - czyli Ty, a także otaczający Cię ludzie. Social media to także - ni mniej, ni więcej - ludzie. Nie aplikacje, nie narzędzia do ustawiania reklam, nie słodkie kotki ani równie słodkie pieski. Social media są niczym pokaźny rynek, agora, gdzie spotykamy znajomych i nieznajomych, robimy na nich pierwsze, drugie i trzecie wrażenie, rozmawiamy z nimi, zgadzamy się, spieramy... Żeby móc zastosować media społecznościowe na swoją rzecz, musisz nauczyć się produktywnie w nich poruszać, czyli: wchodzić w adekwatne do Twoich potrzeb interakcje z obecnymi w nich ludźmi.
Może myślisz dzisiaj: "Eee, to nie dla mnie". Może nie prowadzisz aktywnie konta na Instagramie. Może na Facebooku jesteś tylko obserwatorem i czytelnikiem. Może nie masz swego bloga i nie zaglądasz na blogi innych ludzi. Może Twitter Cię odstręcza. Jeśli potwierdzasz, iż tak właśnie jest, musisz to zmienić! Bo dziś Twoja nieobecność w mediach społecznościowych oznacza nieobecność w ogóle! Jak w minutę dowiedzieć się czegoś o potencjalnym kontrahencie, pracowniku, nowo poznanej osobie? Wejść do internetu. Wszyscy to robią! Ty zapewne też. Nim zaczniesz czytać tę książkę, zrób eksperyment: wpisz w wyszukiwarkę swoje imię i nazwisko i przejrzyj, co mówią o Tobie wyniki. Nic nie mówią? Mówią za niewiele, zbyt enigmatycznie? Mówią, ale nie tak, jak chcesz? Czas to zmienić.
Daj się znaleźć i poznać innym!