Zdjęcia Uniwersytet śląski Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. t. 3
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Uniwersytet śląski Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. t. 3 (Uniwersytet Śląski)
Do kupienia w: Marka: Uniwersytet Śląski
21,95 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 Język polski Wydawnictwo Uniwersytet Śląski ISBN 978-83-226-3144-7 Rok wydania 2017 Katowice Wydanie 1 liczba stron 222...
Proponowany artykuł Uniwersytet śląski Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. t. 3 kupisz w TaniaKsiazka.pl w naprawdę interesującej cenie wynoszącej 21,95 zł. Oferta ta jest wynikiem dogłębnego porównania wielu sklepów oraz hurtowni online.
Podstawowe cechy
ISBN
9788322631447
Wydawnictwo
Uniwersytet śląski
Sprawdź promocyjne oferty na Uniwersytet śląski Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. t. 3
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Uniwersytet śląski Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. t. 3 jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Uniwersytet śląski Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. t. 3 (sklep TaniaKsiazka.pl)
21,95 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane na temat dostępności produktów i obowiązujących cen zastosowane w prezentowanym rankingu pobierane są praktycznie bez żadnych opóźnień.
Pełny opis produktu
Tytuł Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 Język polski Wydawnictwo Uniwersytet Śląski ISBN 978-83-226-3144-7 Rok wydania 2017 Katowice Wydanie 1 ilość stron 222 Format pdf Spis treści Spis treści Wstęp (Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc) / 7 Wizerunek w przestrzeni medialnej Annette Siemes: Powstawanie (auto)wizerunku w kontekście biografii medialnej i rozwoju techno¬logii / 11 Zbigniew Bednarek: Narracje wojenne i obrazy konfliktów kulturowo-politycznych: istota funkcjono¬wania w mediach a wpływ na postawy społeczeństw / 27 Michael Fleischer: Konstruktywny charakter image’u osobowości / 35 Agata Kotowska: Autoprezentacja a obraz samego siebie — socjalizacyjne uwarunkowania wizerunku / 53 Beata Duda, Wioletta Wilczek: przeróżne oblicza ks. Charamsy. Oddźwięk medialny po coming oucie duchownego / 63 Wizerunek a osobowość medialna Violetta Jaros: Strategie autoprezentacyjne użytkowane przez Joachima Lelewela w jego pismach naukowych / 77 Agnieszka Jezierska-Wiśniewska: Twórca między paradygmatem romantycznym a nowymi mediami. Przykład Charlotte Roche i Michała Witkowskiego / 89 Maciej Kledzik: Wizerunek marka Edelmana, Jerzego Urbana i Daniela Passenta w mediach pub¬licznych / 99 Ewelina Tyc: Bezludna wyspa Niny Terentiew jako przykład kreacji wizerunku opartej na stereo¬typie płci / 115 Anna Wójciuk: agresywna autoprezentacja — medialny wizerunek Magdaleny Gessler i Wojcie-cha Modesta Amaro / 129 Alicja Bronder: Homo erectus — o sposobie kreowania wizerunku w serialu paradokumentalnym Wizerunek a rodzaj medialny / 141 Ewa Ficek: Medialne kreacje doradców (przypadek dyskursu kulinarnego) / 155 Iwona Grodź: „Współczesny Golem polityki". Kreacja wizerunku w mediach masowych na przykładzie filmu Jak to się robi Marcela Łozińskiego (2006) / 165 Alina Naruszewicz-Duchlińska: Autopromocja zawodowa w Internecie na przykładzie logopedów / 177 Anna Pyszkowska: Igerkreacja: psychologiczny obraz użytkowników Instagrama / 187 Adam Warzecha: Postindustrialna religijność Polaków A.D. 2016 / 197 Magdalena Wojtyka: Autoprezentacja w dawnych ogłoszeniach matrymonialnych — analiza wybranych przykładów / 207
Parametry
ISBN
9788322631447
Wydawnictwo
Uniwersytet śląski
Kategoria
E-booki
Producent
Uniwersytet Śląski
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Grzegorz I.
21.11.2024
Podesłana opinia / recenzja produktu ułatwic decyzję zakupową innym użytkownikom
Jeżeli tylko korzystać z oferowanego Uniwersytet śląski Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. t. 3 wyślij swoją subiektywną opinię i ocenę. Powiedz jakie są Twoje wrażenia z korzystania, czy jesteś zadowolony, a także czy relacja cena / jakość jest dla Ciebie zadowalająca.
Tytuł Antologia literacka. Przemiany, ekspansja i perspektywy gatunku. Seria pierwsza Język polski Wydawnictwo Uniwersytet Śląski ISBN 978-83-226-3160-7...