Tytuł Logistyczna obsługa klienta Podtytuł Metody ilościowe Autorzy Sabina Kauf, Agnieszka Tłuczak Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-19804-6 Rok wydania 2018 Warszawa...
Prezentowany towar logistyczna obsługa klienta, AZ#E9F4541DEB/DL-ebwm/mobi dostępny jest w TaniaKsiazka.pl w naprawdę kuszącej cenie 70,30 zł. Oferta ta jest rezultatem szerokich porównan kilkuset sklepów internetowych.
Podstawowe cechy
ISBN
9788301198046
Autor
Sabina kauf, agnieszka tłuczak
Sprawdź promocyjne oferty na logistyczna obsługa klienta, AZ#E9F4541DEB/DL-ebwm/mobi
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na logistyczna obsługa klienta, AZ#E9F4541DEB/DL-ebwm/mobi jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Dane na temat dostępności produktów i cen użyte w naszym zestawieniu zczytywane są prawie bez żadnych opóźnień.
Pełny opis produktu
Tytuł Logistyczna obsługa klienta Podtytuł Metody ilościowe Autorzy Sabina Kauf, Agnieszka Tłuczak Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-19804-6 Rok wydania 2018 Warszawa Wydanie 1 liczba stron 226 Format mobi, epub Spis treści Wstęp 7 ROZDZIAŁ 1. Pojęcie i istota logistycznej obsługi klienta 9 1.1. Pojęcie logistycznej obsługi klienta 9 1.2. Identyfikacja kluczowych elementów obsługi klienta 15 1.3. Logistyczna obsługa klienta a segmentacja rynku 20 1.4. Logistyczna obsługa klienta a jego zadowolenie 25 ROZDZIAŁ 2. Zadowolenie i lojalność jako przesłanki kształtowania koncepcji obsługi klienta 31 2.1. Jakość obsługi klienta jako warunek jego zadowolenia i lojalności 31 2.2. Mierniki i wskaźniki poziomu obsługi klienta 38 2.3. Analiza ABC/XYZ i krzywa Lorenza w określaniu słusznego poziomu obsługi klienta 43 2.4. Nieodgadniony klient w badaniach poziomu zadowolenia klienta z obsługi logistycznej 49 ROZDZIAŁ 3. Pomiar zadowolenia klienta z poziomu obsługi logistycznej 53 3.1. Pomiar jako metoda gromadzenia informacji 53 3.2. Wiarygodność pomiaru jako warunek praktyczności danych 59 3.3. Dobór próby badawczej w badaniach poziomu obsługi klienta 67 ROZDZIAŁ 4. Badania ankietowe jako metoda pomiaru poziomu satysfakcji klienta 75 4.1. Cel, tezy, hipotezy i założenia w badaniach zadowolenia klienta z obsługi logistycznej 75 4.2. Zadania i formy ankietowego badania poziomu obsługi logistycznej 80 4.3. Typy pytań kwestionariuszowych i zasady ich formułowania 83 4.4. Skalowanie jednowymiarowe i jego wykorzystanie w ocenie satysfakcji klienta 88 ROZDZIAŁ 5. Wykorzystanie metod statystycznych w identyfikacji parametrów obsługi klienta 99 5.1. Miary oceny skali zjawiska i ich interpretacja 99 5.2. Miary rozproszenia i ich interpretacja 103 5.3. Analiza korelacji w ocenie zależności potrzeb klientów 105 5.4. Wybrane metody wnioskowania statystycznego 112 ROZDZIAŁ 6. Wybrane metody analizy zależności w ocenie zadowolenia klienta 125 6.1. Tabele wielodzielcze jako podstawa grupowania klientów 125 6.2. Badanie zależności między jakościowymi charakterystykami obsługi klienta 129 6.3. Stosunki korelacyjne, a także korelacja krzywoliniowa 139 ROZDZIAŁ 7. Podstawowe metody analizy preferencji klienta względem obsługi logistycznej 145 7.1. Wykorzystanie regresji logistycznej w interpretacji wyników z pomiaru ilościowego 145 7.2. Analiza czynnikowa i jej zastosowanie w badaniu zależności pomiędzy elementami obsługi a zadowoleniem klienta 152 7.3. Skalowanie wielowymiarowe i analiza conjoint 165 7.4. Analiza PROFIT i jej zastosowanie w budowie mapy percepcji parametrów obsługi klienta 180 ROZDZIAŁ 8. Ilościowe instrumenty pomiaru poziomu logistycznej obsługi klienta 185 8.1. Wskaźnik CSI jako narzędzie pomiaru zadowolenia klienta 185 8.2. Zastosowanie metody SERVQUAL do oceny jakości obsługi logistycznej 190 8.3. Metoda incydentów krytycznych i odchyleń jako źródło wiedzy o wymogich klienta względem obsługi logistycznej 197 Słownik pojęć 205 Spis rysunków 209 Spis tabel 213 Bibliografia 215 Indeks rzeczowy 223
Parametry
ISBN
9788301198046
Autor
Sabina kauf, agnieszka tłuczak
Wydawnictwo
Wydawnictwo naukowe pwn
Ilość stron
226
Rok wydania
2018
Kategoria
E-booki
Producent
Wydawnictwo Naukowe PWN
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Jerzy C.
14.06.2024
Podesłane opinie / recenzje produktu Wydawnictwo Naukowe PWN pomogą ułatwić zakup innym klientom
Jeśli tylko miałeś szansę skorzystać z produktu logistyczna obsługa klienta, AZ#E9F4541DEB/DL-ebwm/mobi podeślij do nas swoją opinię. Napisz jakie są Twoje odczucia ze stosowania, czy nie żałujesz zakupu produktu, a także czy relacja jakości do ceny jest dobra.