"Dowiedz się, jak myśleć bardziej produktywnie, a także jak podejmować lepsze decyzje dotyczące przyszłości twojego biznesu.
Żyjemy w czasach, w których zachodzą najszczególniej dynamiczne zmiany w historii. Dzisiaj innowacyjna zmiana modelu działania jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na sukces albo porażkę. Według ekspertów osiemdziesiąt procent firm stara się przetrwać i rozwijać, stosując przestarzałe modele biznesowe.
Ustalenie strategii biznesowej zezwala na jasne określenie priorytetów, przygotowanie zasobów, a także otrzymanie rezultatów udoskonalonych aniżeli kiedykolwiek wcześniej. Być może wydaje się to skomplikowane, lecz Brian Tracy wie, jak sprawić, aby stało się to proste. W tej użytecznej książce autor dzieli się z czytelnikami ważną wiedzą dotyczącą strategicznego planowania.
Dowiesz się z niej, jak:
• Zadawać pięć kluczowych pytań niezbędnych do tworzenia planu strategicznego.
• Formułować misję firmy, której celem jest inspirowanie ludzi.
• wyciągać ważne wnioski przy pomocy matrycy produkt/rynek oraz analizy działań strategicznych i operacyjnych.
• Definiować markę w odniesieniu do konkurencji.
• Zmienić pozycję producenta za pomocą nowych produktów, usług i technologii.
• Mierzyć efekty przy pomocy jasno określonych celów finansowych.
I dużo, niemało więcej.
ukazując jako przykłady historie równocześnie Aleksandra sporego, jak i IBM czy General Electric, Tracy przedstawia sprawdzone sposoby maksymalizowania szans i rozszerzania ROI. Strategia biznesowa to drobna wymiarem, lecz pełna potencjału książka, która pomoże ci przejąć pełną kontrolę nad przyszłością marki.
***
Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnorodnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dopasowane do przeróżnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, sygnalizujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi. "