Zdjęcia Paradoksalne funkcje szkoły studium krytyczno-etnograficzne marki Wydawnictwo uniwersytetu gdańskiego
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Paradoksalne funkcje szkoły studium krytyczno-etnograficzne (Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego)
Do kupienia w: Marka: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
36,10 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Paradoksalne funkcje szkoły studium krytyczno-etnograficzne Autor Marcin Boryczko Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego ISBN 978-83-7865-285-4 Rok wydania 2015 ilość...
Sugerowany wporownywarce towar Paradoksalne funkcje szkoły studium krytyczno-etnograficzne marki Wydawnictwo uniwersytetu gdańskiego kupisz w TaniaKsiazka.pl w naprawdę niezwykle atrakcyjnej cenie 36,10 zł. Promocja ta stanowi wynik kompleksowego porównania kilkuset sklepów w bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788378652854
Autor
Marcin boryczko
Sprawdź promocyjne oferty na Paradoksalne funkcje szkoły studium krytyczno-etnograficzne marki Wydawnictwo uniwersytetu gdańskiego
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Paradoksalne funkcje szkoły studium krytyczno-etnograficzne marki Wydawnictwo uniwersytetu gdańskiego jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Paradoksalne funkcje szkoły studium krytyczno-etnograficzne marki Wydawnictwo uniwersytetu gdańskiego (sklep TaniaKsiazka.pl)
36,10 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje na temat cen i dostępności wykorzystane w klasyfikacji synchronizowane są niemal natychmiast.
Pełny opis produktu
Tytuł Paradoksalne funkcje szkoły studium krytyczno-etnograficzne Autor Marcin Boryczko Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego ISBN 978-83-7865-285-4 Rok wydania 2015 liczba stron 334 Format pdf Spis treści Uwagi wstępne 7
Rozdział 1. Krytyczna etnografia edukacyjna – założenia i inspiracje 15 1.1. Kulturowe ramy reprodukcji społecznej Willisa 16 1.2. Współczesna krytyczna etnografia: pomiędzy p pozytywizmem a postmodernizmem 18 1.3. Carspecken i krytyczna etnografia szkoły z Houston 21 1.4. Procedury metodologiczne w krytycznej etnografii szkoły 26
Rozdział 2. Konteksty teoretyczne konstrukcji badania 33 2.1. Specyfika polskich nierówności edukacyjnych jako teoretyczny kontekst doboru próby 33 2.2. Quasi-rynek edukacyjny: kształt teoretyczny pola 45
Rozdział 3. Procedura badań własnych 54 3.1. Procedura doboru zbiorowości i próby i techniki użyte w badaniu 56 3.2. Szczegółowe użycie procedur krytycznej etnografii edukacyjnej oraz założenia teoretyczne analizy i interpretacji informacji 61 3.3. Analiza systemu relacji na podstawi e proceduralnego działania polityki 62 3.4. Analiza dyskursu pedagogicznego z punktu widzenia lingwistyki systemowo-użytecznej 67 3.5. Wykorzystanie teorii kodów edukacyjnych Bernsteina: narzędzie kodowania – operacjonalizacja Klasyfikacji i Ramy 83 3.6. Schemat procedury badawczej i pytania badawcze 99
Rozdział 4. Relacje z terenu badawczego 103 4.1. Specyfika problemów etnograficznych badań edukacyjnych 103 4.2. Badane szkoły – opisy i interpretacje 110 4.3. Szkoła B – hierarchia jako podstawa porządku społecznego 114 4.4. Szkoła A – wspólnota aprecjacji różnicy 128 4.5. Rytuały szkolne jako podstawa porządku moralnego szkoły w interpretacji badanych 141
Rozdział 5. „Samorefleksyjna kultura ogółu" – interpretacyjne konsekwencje procesów globalizacji korporacyjnej 155 5.1. Różnicowanie jako podstawa niezbędnej i zobiektywizowanej sprawiedliwości – mit merytokracji w perspektywie interpretacyjnej badanych 161 5.2. Klasizm jako mit legitymizujący izolowanie klas społecznych 177 5.3. Szkoła jako „producent" na rynku edukacyjnym 193 5.4. Interpretacje utowarowionej formy edukacji 225
Rozdział 6. Różnice w perspektywie lingiwstyki systemowo‑poręcznej 237 6.1. Analiza w perspektywie systemowo‑praktycznej 237 6.2. Lekcje matematyki – dyskurs sokratejski versus proceduralny 239 6.3. Lekcje języka polskiego: wiedza horyzontalna versus wertykalna 250 6.4. Lekcje przedsiębiorczości: kultura przedsiębiorczości versus kultura oporu 264 6.5. Podsumowanie 279
Rozdział 7. Różnice w perspektywie kodów edukacyjnych Bernsteina 281 7.1. Analiza wyników badania w perspektywie Klasyfikacji 281 7.2. Analiza wyników badania w perspektywie Ramy 291 7.3. Interpretacja dotychczasowych ustaleń 297 7.4. Interpretacja w perspektywie antropologicznej 303 7.5. Społeczny kontekst zmiany orientacji kodów edukacji 312
Podsumowanie 316 Bibliografia 325 Spis rysunków i tabel 333
Parametry
ISBN
9788378652854
Autor
Marcin boryczko
Wydawnictwo
Wydawnictwo uniwersytetu gdańskiego
Ilość stron
334
Rok wydania
2015
Kategoria
E-booki
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Lidia M.
21.11.2024
Przesłana opinia produktu Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego pomoże innym użytkownikom
Jeżeli udało Ci się korzystać z prezentowanego Paradoksalne funkcje szkoły studium krytyczno-etnograficzne marki Wydawnictwo uniwersytetu gdańskiego prześlij nam opinię i recenzję. Zaakcentuj jakie są Twoje odczucia z użytkowania, czy polecasz produkt oraz czy relacja jakości do ceny jest na dobrym poziomie.