Tytuł Zaufanie w zarządzaniu Autor Joanna Paliszkiewicz Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-19371-3 Rok wydania 2013 Warszawa Wydanie 1 liczba stron 196 Format epub,...
Prezentowany w naszejporownywarce cen towar zaufanie w zarządzaniu dostępny jest w TaniaKsiazka.pl w naprawdę wartej rozważenia cenie 53,41 zł. Promocja ta jest rezultatem dogłębnych analiz kilkuset hurtowni i sklepów w bazie danych.
Podstawowe cechy
ISBN
9788301193713
Autor
Joanna paliszkiewicz
Sprawdź promocyjne oferty na zaufanie w zarządzaniu
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na zaufanie w zarządzaniu jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
zaufanie w zarządzaniu (sklep TaniaKsiazka.pl)
53,41 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje na temat dostępności i zmian cen wykorzystane w prezentowanym zestawieniu są pobierane niemal bez opóźnień.
Pełny opis produktu
Tytuł Zaufanie w zarządzaniu Autor Joanna Paliszkiewicz Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-19371-3 Rok wydania 2013 Warszawa Wydanie 1 ilość stron 196 Format epub, mobi Spis treści Wstęp 7
ROZDZIAŁ 1. Orientacja na zaufanie w teoriach zarządzania przedsiębiorstwem 13
1.1. Interdyscyplinarny charakter badań nad zaufaniem 13 1.2. Badania nad zaufaniem w wybranych teoriach zarządzania 23 1.2.1. Zaufanie w teorii zarządzania zasobami ludzkimi 23 1.2.2. Zaufanie w teorii zarządzania wiedzą 32 1.2.3. Zaufanie w teorii zarządzania kryzysem 44
ROZDZIAŁ 2. Zarządzanie zaufaniem w przedsiębiorstwie 49
ROZDZIAŁ 3. Zarządzanie zaufaniem w relacjach wewnętrznych i zewnętrznych przedsiębiorstwa 74
3.1. Relacje zaufania w przedsiębiorstwie 74 3.1.1. Zaufanie organizacyjne 74 3.1.2. Zaufanie pomiędzy podwładnymi a przełożonymi 82 3.1.3. Zaufanie pomiędzy współpracownikami 95 3.2. Zaufanie w relacjach przedsiębiorstwa z otoczeniem 98 3.2.1. Zaufanie w relacjach z partnerami biznesowymi 98 3.2.2. Zaufanie w relacjach z klientami 106 3.2.3. Zaufanie społeczne 112
ROZDZIAŁ 4. Orientacja na zaufanie w przedsiębiorstwach i jej wpływ na wyniki 117
4.1. Metodologiczne założenia badań orientacji przedsiębiorstwa na zaufanie 117 4.1.1. Założenia do badań 117 4.1.2. Metody pozyskiwania wiedzy o zaufaniu 118 4.1.3. Metody gromadzenia danych o zaufaniu 123 4.1.4. Metoda oceny poziomu orientacji na zaufanie 125 4.2. Orientacja na zaufanie w wybranych polskich przedsiębiorstwach 132 4.2.1. Przedmiot i zakres prowadzonych badań empirycznych 132 4.2.2. Orientacja menedżerów i przedsiębiorstw na kreowanie zaufania 135 4.2.3. Wpływ orientacji na zaufanie na wyniki przedsiębiorstw 141 4.3. Kierunki dalszych badań nad zaufaniem 157
Wysłane opinie produktu pomogą ułatwić zakup innym klientom
Jeżeli tylko skorzystać z pokazywanego produktu zaufanie w zarządzaniu podeślij nam swoją opinię i ocenę. Powiedz jakie są Twoje wrażenia ze stosowania, czy nie żałujesz zakupu produktu oraz czy relacja jakości do ceny jest dobra.