Zdjęcia Wydawnictwo naukowe pwn Komunikacja marketingowa. modele, struktury, formy przekazu
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Komunikacja marketingowa. modele, struktury, formy przekazu (Wydawnictwo Naukowe PWN)
Do kupienia w: Marka: Wydawnictwo Naukowe PWN
66,98 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu Autor Jan W. Wiktor Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-19325-6 Rok wydania 2013 Warszawa Wydanie 2...
Proponowany artykuł Wydawnictwo naukowe pwn Komunikacja marketingowa. modele, struktury, formy przekazu jest dostępny w TaniaKsiazka.pl w naprawdę promocyjnej cenie 66,98 zł. Promocja ta stanowi efekt kompleksowej analizy olbrzymiej liczby sklepów oraz hurtowni w bazie danych.
Podstawowe cechy
ISBN
9788301193256
Autor
Jan w. wiktor
Sprawdź promocyjne oferty na Wydawnictwo naukowe pwn Komunikacja marketingowa. modele, struktury, formy przekazu
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Wydawnictwo naukowe pwn Komunikacja marketingowa. modele, struktury, formy przekazu jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Wydawnictwo naukowe pwn Komunikacja marketingowa. modele, struktury, formy przekazu (sklep TaniaKsiazka.pl)
66,98 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane na temat obowiązujących cen i dostępności produktów użyte w powyższym rankingu są synchronizowane praktycznie natychmiast.
Pełny opis produktu
Tytuł Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu Autor Jan W. Wiktor Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-19325-6 Rok wydania 2013 Warszawa Wydanie 2 liczba stron 376 Format epub, mobi Spis treści Wprowadzenie 7
ROZDZIAŁ 1. Podstawy teoretyczne i modele komunikacji marketingowej
1.1. Istota i elementy cyklu komunikacji 13 1.2. Modele komunikacji społecznej – części charakterystyki i implikacje dla marketingu 24 1.3. Modele komunikacji marketingowej 41 1.3.1. Model komunikacji interpersonalnej 41 1.3.2. Model komunikacji masowej 44 1.3.3. Model komunikacji w hipermedialnym środowisku komputerowym 45
ROZDZIAŁ 2. Kombinacja sytemu komunikacji marketingowej – funkcje i struktury 49
2.1. Promocja a komunikacja marketingowa – pojęcie i zakres 49 2.2. Funkcje systemu komunikacji marketingowej 55 2.3. Znaczenie komunikacji dla uczestników cyklu 64 2.4. Morfologia systemu komunikacji marketingowej 69 2.4.1. Struktura i instrumenty 69 2.4.2. Płaszczyzny i rozmiary integracji 77 2.5. Instrumenty komunikacji w kompilacji marketingu mix: związki i zależności 82
ROZDZIAŁ 3. Formy komunikacji interpersonalnej 92
3.1. Promocja osobista jako komunikacja interpersonalna 92 3.2. Specyfika i funkcje promocji osobistej 99 3.3. Promocja osobista a cykl obsługi nabywcy 110 3.4. Elementy i kody komunikacji niewerbalnej 118 3.5. Zarządzanie personelem sprzedażowym w aspekcie promocji osobistej 122
ROZDZIAŁ 4. Formy i instrumenty komunikacji masowej 127
4.1. Reklama 127 4.1.1. Istota reklamy w świetle teorii komunikacji 127 4.1.2. Modele percepcji przekazu reklamowego 136 4.1.3. Funkcje i typy reklamy 147 4.1.4. Media w transmisji przekazu reklamowego 152 4.1.5. Kryteria wyboru form i środków reklamy 173 4.1.6. Fason i zasady stylizacji reklamy – rozstrzygnięcia strategiczne 179 4.1.7. Etyczne aspekty przekazu reklamowego 195 4.2. Promocja dodatkowa 205 4.2.1. Funkcje promocji dodatkowej w systemie komunikacji marketingowej 205 4.2.2. Warianty i instrumenty promocji dopełniającej 213 4.3. Public relations 224 4.3.1. Public relations jako platforma komunikacji marketingowej – ujęcie modelowe 224 4.3.2. Funkcje, zasady i płaszczyzny wpływu 232 4.3.3. Grupy odniesienia i instrumenty public relations 238
ROZDZIAŁ 5. Formy komunikacji w hipermedialnym środowisku komputerowym 248
5.1. Komunikacja marketingowa a paradygmat społeczeństwa sieci 248 5.2. Przesłanki rozwoju i atrybuty komunikacji wirtualnej 252 5.3. Instrumenty komunikacji on-line 261 5.3.1. Przekroje klasyfikacji 261 5.3.2. Witryny www 265 5.3.3. Serwisy społecznościowe 272 5.3.4. Blogi i grupy dyskusyjne 279 5.3.5. Display – formaty reklamy internetowej 282 5.3.6. Reklama w wyszukiwarkach i reklama kontekstowa 288 5.3.7. Poczta elektroniczna 294
ROZDZIAŁ 6. Kształtowanie kampanii komunikacji marketingowej – organizacja i zarządzanie 300
6.1. Tożsamość i wizerunek nadawcy przekazu – wyznaczniki roli przedsiębiorstwa w procesie komunikacji marketingowej 300 6.2. Obszary decyzji nadawcy w procesie komunikacji z rynkiem 310 6.2.1. Formułowanie celów kampanii komunikacji marketingowej 311 6.2.2. Identyfikacja targetu – adresatów kampanii 316 6.2.3. Ustalanie budżetu kampanii 324 6.2.4. Określenie kompilacji instrumentów komunikacji 331 6.2.5. Ocena efektów kampanii komunikacji 337 6.3. Agencja reklamy w systemie komunikacji marketingowej – dualizm roli nadawcy 350 6.3.1. Funkcje i rodzaje agencji 352 6.3.2. Organizacja wewnętrzna agencji reklamy 358 6.3.3. Zasady współpracy przedsiębiorstwa z agencją reklamy 363
Literatura 365
Parametry
ISBN
9788301193256
Autor
Jan w. wiktor
Wydawnictwo
Wydawnictwo naukowe pwn
Ilość stron
417
Rok wydania
2017
Kategoria
E-booki
Producent
Wydawnictwo Naukowe PWN
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Mieczysław O.
23.11.2024
Podesłana przez klienta recenzja / opinia produktu Wydawnictwo Naukowe PWN pomoże innym użytkownikom
Jeżeli skorzystać z oferowanego Wydawnictwo naukowe pwn Komunikacja marketingowa. modele, struktury, formy przekazu podziel się z innymi swoją opinią. Powiedz jakie są Twoje ze stosowania, czy nie żałujesz zakupu, a także czy relacja ceny do jakości jest na dobrym poziomie.