DLACZEGO LUDZIE KUPUJĄ TO, CO KUPUJĄ
Ta bezprecedensowa książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga wydajniej zarządzać marką, jak i powiększać znaczenie i wiarygodność każdego typu produktów i usług. Gromadzi liczne analizy przypadków i dogłębnie przetestowane strategie, dzięki czemu pokazuje marketingowcom, jak skoncentrować się na tym, co naprawdę ważne. Pozwala zrozumieć podstawowe zachowania konsumentów i włączyć tę wiedzę do codziennej pracy.
odnajdziesz tu treści związane z analizą prawdziwych potrzeb klientów (ang. Jobs to be Done – JTBD) i z identyfikacją brand assets, case studies i dużo więcej. Przekonaj się, jak zastosować w marketingu i reklamie wyniki słynnych prac Daniela Kahnemana, a także ekonomię behawioralną. To niewyczerpane źródło wiedzy dla wszystkich, których rolą jest rozszyfrowywanie zachowań konsumentów.
nad wyraz poręczna książka. Gromadzi niemało treści wyjątkowo przydatnych dla progresywnego marketingowca w oprawie jasnych i przekonujących przykładów. To również nieprzeciętna i przyjemna lektura dla każdego zainteresowanego tym, w jaki sposób ludzie dokonują wyborów. Mój egzemplarz jest cały upstrzony podkreśleniami i notatkami. Fascynująca i ergonomiczna, absolutna klasyka.
— Sophie Devonshire, dyrektorka generalna, The Marketing Society
Jest sporo książek z dziedziny ekonomii behawioralnej. Ta pokazuje, jak zastosować naukę w celu rozszerzenia sprzedaży. To lektura obowiązkowa dla każdego, kto pracuje z markami.
— Les Binet, szef grupy ds. Wydajności w adam&eveDDB
Phil Barden jest dyrektorem zarządzającym w firmie DECODE Ltd., w której łączy swoje ponad 25-letnie doświadczenie w zarządzaniu marką (Unilever, Diageo i T-Mobile) z najnowocześniejszą wiedzą z zakresu psychologii poznawczej i społecznej, neurobiologii i ekonomii behawioralnej, aby wspierać biznes w osiąganiu pokaźniejszej efektywności marketingowej i maksymalizowaniu rozwoju marek.